Nekdy "nevim jak... "aula píše: OKEJ šéfe, hold ta M50 je šmejd a M20 je všem lepší
zrychlenia e30 325 24v
To bych oponoval stim sicim strojem....Stany píše:Jak píše baskeez
![]()
Záleží na převodovce a na diferáku![]()
Rozhodně je technicky lepší M50 hlavně nemá žádný rozdělovač
M20 je šicí stroj
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
Prave ze slysel a slysel jsi hezky sestelovanou M20Stany píše:VendaHK píše:To bych oponoval stim sicim strojem....![]()
![]()
Slyšel si někdy m50ku
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
Takže v čem je o tolik lepší 2.8 oproti 2.5 a 2.5 vanos bez vanos. Berme v úvahu v e30. Vyplatí se připlatit na 2.8? Je elektrika 2.5 a 2.8 stejná? nebo držáky motoru apod?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
to baskeez: Nevim co měla za převodovku ani dif, jen to ,že původně to byla 2.0 m20. A nebylo to nijak extra krátký, pětka omezovač = 230km/h
325 e30 - pro chudého studenta nejrychlejší cesta k bankrotu
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM
Pokud bude mít m50/25 v e30 převodovku,která na něj patří (z 36) a nechá se původní e30 diff. s poměrem třeba 3.7x a vejš,tak to bude mít zrychlení jako hovado a m20/25 to ujede jak nic.
Na druhou stranu bude problém se spotřebou a otáčkama při dálničních rychlostech,protože převodovka z e36 má jinak poskládaný kvalty. (doplňte to někdo prosim,už si nepamatuju jak to je s tim 4. převodovym stupňem 1:1 atd. ).
Pokud se ale nechá pohonný ústrojí (motor-skříň-diff) tak jak je v e36,tzn diff. max 3.15 (?),tak asi e30 s m20/25 vyhraje.
Stany určitě doplní přesný info,protože jel s e30 s oběma konfiguracema.
Na druhou stranu bude problém se spotřebou a otáčkama při dálničních rychlostech,protože převodovka z e36 má jinak poskládaný kvalty. (doplňte to někdo prosim,už si nepamatuju jak to je s tim 4. převodovym stupňem 1:1 atd. ).
Pokud se ale nechá pohonný ústrojí (motor-skříň-diff) tak jak je v e36,tzn diff. max 3.15 (?),tak asi e30 s m20/25 vyhraje.
Stany určitě doplní přesný info,protože jel s e30 s oběma konfiguracema.
m10b18 "kloboukwagen" in progress
A ty tam máš co v tý 2.8 ?baskeez píše:Pokud bude mít m50/25 v e30 převodovku,která na něj patří (z 36) a nechá se původní e30 diff. s poměrem třeba 3.7x a vejš,tak to bude mít zrychlení jako hovado a m20/25 to ujede jak nic.
Na druhou stranu bude problém se spotřebou a otáčkama při dálničních rychlostech,protože převodovka z e36 má jinak poskládaný kvalty. (doplňte to někdo prosim,už si nepamatuju jak to je s tim 4. převodovym stupňem 1:1 atd. ).
Pokud se ale nechá pohonný ústrojí (motor-skříň-diff) tak jak je v e36,tzn diff. max 3.15 (?),tak asi e30 s m20/25 vyhraje.
Stany určitě doplní přesný info,protože jel s e30 s oběma konfiguracema.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
Hele a nechceš se někdy stavit, jak jsi tu posledně byl pro ty budíky ještě s m20. Že bych s tebou hodil kus řeči a svezl se jak to jede. At mám jasnobaskeez píše:Zavařenec:isová (e30) skříň a 3.64 diff.,ale nějaký relevantní info o zrychlení zatim nejsem schopnej poskytnout...řešim problémy
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Co jsem ted měřil u m30 b35 4,10 samosvor a celková váha auta kolem 1tuny tak mám 0-160k/mh 15 sekund bez pevnýho startu tj: prostě to zagumuje i na trojku. Takže 200km/h tam bude do 20 sekund, nevim okolik hůř na tom bude m50.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
nebude, protoze se 4,1 se na 200 nedostanes 
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...



