zrychlenia e30 325 24v
zrychlenia e30 325 24v
jak to asi ide nemate nejake zdokumentovanie zrychlenia alebo podobne? casy 0-200 alebo podobne? vsimol som i ze je tu vela majitelov takto porobenych aut ....
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
0-200 od 26 serie az po upravenou, co to mela za 18
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

Jo seřeže a v pohoděDAN píše:A seřeže 325i s motorem M50 325i s motorem M20 ?
Jak to je - obecně ?
Já myslím, že ta zástavba nemá vůbec smysl. Změní se zvuk a vzhled motorovýho prostoru.

Ta zástavba smysl nemá je to lepší jen o pár poníků.
Podle mě tam dávaj M50 jen kvůli lenosti seřizování ventilů u M20

Řídil sem třicítku s 2.5 jak m20 tak m50 a musim říct, že ač je papírovej rozdíl jenom 22 koní, tak ta m50 jela jako z jinýho světa, oproti m20 skoro nesrovnatelně.
325 e30 - pro chudého studenta nejrychlejší cesta k bankrotu
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM
Já právě přemejšlim o zástavbě m50 do e30. Nevím jak to s tim jede, neměl jsem možnost to zkusit, ale když vidim jak jde m50 krásně za plynem u e34 tak si myslim, že to bude asi rozdíl velikej....nebo ne?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Jaký byly v obou autech poměry diffu?A jakou převodovku měla ta m50,tu která k ní patří (e36) nebo isovou (e30)?Vasek píše:Řídil sem třicítku s 2.5 jak m20 tak m50 a musim říct, že ač je papírovej rozdíl jenom 22 koní, tak ta m50 jela jako z jinýho světa, oproti m20 skoro nesrovnatelně.
To jsou dost důležitý informace...

m10b18 "kloboukwagen" in progress
ja myslim ze to ma celkem smysl, ale kdyz uz zastavba tak 2,8.-)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
na papirový výkon ser ja jen rikam ze kdyz tahle zastavba tak 2,8... ale ja osobne bych asi postavil uplne neco jineho...Fx píše:Která má papírově o jednoho koně víc než M50B25... Seřeže to M20B25? A co na to Mažňák?
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
M40 dostane pravděpodobně od M10 na prdýlku, iS je v tomto jiná třída - není to stejný jako M20 a M50aula píše:A seřeže 318is s motorem m42b18 318i s motorem m10b18?DAN píše:A seřeže 325i s motorem M50 325i s motorem M20 ?
Můj 1. M-Technik I ( bezkatová M20B25 ) pojezdil na 1. Lánově na sprintech E30 se zástvabou M50B25 - 2x za sebou neměl šanci
Takže čemu se směješ ?
tomíkova 525i E34 s motorem M20 pojezdila BOOSTovo iS, kdy si vzpoměla a to jsme třeba na těch sprintech jeli v tý E34 3 lidi a BOOST jel sám - neváží 220 kg.
Mojí 525i smotorem M50 spráskala taky jako hovno a nemysllím si, že bych měl nějakou chcíplou lemru a o mě taky nešlo.
Je jasný, že je to kus od kusu. Ale podle mě rozhodně neplatí, že M5025 je o hodně lepší jak M20B25.
BMW The Ultimate Driving Machine
2.8 vyjde ale podstatněji dráž než 2.5. Taky přemejšlim, ale nevim zda-li to má nějakej extra smysl.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
OKEJ šéfe, hold ta M50 je šmejd a M20 je všem lepšíDAN píše:M40 dostane pravděpodobně od M10 na prdýlku, iS je v tomto jiná třída - není to stejný jako M20 a M50aula píše:A seřeže 318is s motorem m42b18 318i s motorem m10b18?DAN píše:A seřeže 325i s motorem M50 325i s motorem M20 ?
Můj 1. M-Technik I ( bezkatová M20B25 ) pojezdil na 1. Lánově na sprintech E30 se zástvabou M50B25 - 2x za sebou neměl šanci
Takže čemu se směješ ?
tomíkova 525i E34 s motorem M20 pojezdila BOOSTovo iS, kdy si vzpoměla a to jsme třeba na těch sprintech jeli v tý E34 3 lidi a BOOST jel sám - neváží 220 kg.
Mojí 525i smotorem M50 spráskala taky jako hovno a nemysllím si, že bych měl nějakou chcíplou lemru a o mě taky nešlo.
Je jasný, že je to kus od kusu. Ale podle mě rozhodně neplatí, že M5025 je o hodně lepší jak M20B25.

325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella