zrychlenia e30 325 24v

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
gasp0
Příspěvky: 45
Registrován: 02. 09. 2009 20:58

zrychlenia e30 325 24v

Příspěvek od gasp0 » 10. 11. 2009 22:34

jak to asi ide nemate nejake zdokumentovanie zrychlenia alebo podobne? casy 0-200 alebo podobne? vsimol som i ze je tu vela majitelov takto porobenych aut ....

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 10. 11. 2009 22:44

http://www.youtube.com

miliondvacetvidei tam je o M50 vem si do ruky stopky a muzes merit ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 11. 11. 2009 14:35

0-200 od 26 serie az po upravenou, co to mela za 18
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 11. 11. 2009 15:09

A seřeže 325i s motorem M50 325i s motorem M20 ?

Jak to je - obecně ?

Já myslím, že ta zástavba nemá vůbec smysl. Změní se zvuk a vzhled motorovýho prostoru.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 11. 11. 2009 15:18

DAN píše:A seřeže 325i s motorem M50 325i s motorem M20 ?

Jak to je - obecně ?

Já myslím, že ta zástavba nemá vůbec smysl. Změní se zvuk a vzhled motorovýho prostoru.
Jo seřeže a v pohodě :wink:
Ta zástavba smysl nemá je to lepší jen o pár poníků.
Podle mě tam dávaj M50 jen kvůli lenosti seřizování ventilů u M20 :lol:

Uživatelský avatar
Vasek
Příspěvky: 375
Registrován: 18. 04. 2008 16:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Vasek » 11. 11. 2009 15:41

Řídil sem třicítku s 2.5 jak m20 tak m50 a musim říct, že ač je papírovej rozdíl jenom 22 koní, tak ta m50 jela jako z jinýho světa, oproti m20 skoro nesrovnatelně.
325 e30 - pro chudého studenta nejrychlejší cesta k bankrotu
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM

Uživatelský avatar
MarfyE34
Příspěvky: 1144
Registrován: 01. 05. 2007 12:58
Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)

Příspěvek od MarfyE34 » 11. 11. 2009 16:39

Nevím, z těžkou E34 si M50B25 docela dobře poradí, takže s 1200kg těžkou třícou to bude asi jiné kafe!!! Takže věřím že M50 lehce pobije M20 :twisted:
Má EX nejvíc nejlepší 34:
muj-milasek-e34-t46558.html
Obrázek

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 11. 11. 2009 16:51

DAN píše:A seřeže 325i s motorem M50 325i s motorem M20 ?
A seřeže 318is s motorem m42b18 318i s motorem m10b18? :lol:
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 11. 11. 2009 17:49

Já právě přemejšlim o zástavbě m50 do e30. Nevím jak to s tim jede, neměl jsem možnost to zkusit, ale když vidim jak jde m50 krásně za plynem u e34 tak si myslim, že to bude asi rozdíl velikej....nebo ne?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

gasp0
Příspěvky: 45
Registrován: 02. 09. 2009 20:58

Příspěvek od gasp0 » 11. 11. 2009 17:58

noo vcelku sa to tu rozbehlo .... na prilklad exclusivova 2.5 ktora mala len zotrvak a cip ... co by robil ten motor v o 400 kg lahsom aute potom?

Uživatelský avatar
baskeez
člen E30.cz
Příspěvky: 948
Registrován: 14. 03. 2006 22:28
Bydliště: Kynšperk n/O

Příspěvek od baskeez » 11. 11. 2009 18:37

Vasek píše:Řídil sem třicítku s 2.5 jak m20 tak m50 a musim říct, že ač je papírovej rozdíl jenom 22 koní, tak ta m50 jela jako z jinýho světa, oproti m20 skoro nesrovnatelně.
Jaký byly v obou autech poměry diffu?A jakou převodovku měla ta m50,tu která k ní patří (e36) nebo isovou (e30)?
To jsou dost důležitý informace... :wink:
m10b18 "kloboukwagen" in progress

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 11. 11. 2009 18:56

já mám převodovku i se spojkou z M20 2.0 a jede to celkem dobře ještě difer podle štitku 4.10 alenejsem si přeně jist, to auto prošlo mnoha zlíma rukama

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 11. 11. 2009 19:06

ja myslim ze to ma celkem smysl, ale kdyz uz zastavba tak 2,8.-)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 11. 11. 2009 19:19

Která má papírově o jednoho koně víc než M50B25... Seřeže to M20B25? A co na to Mažňák? :lol:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 11. 11. 2009 19:32

Fx píše:Která má papírově o jednoho koně víc než M50B25... Seřeže to M20B25? A co na to Mažňák? :lol:
Na papíry se vyser. M52B28 je asi tak 136 x lepší motor než M50B25 a navíc je lehčí.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 11. 11. 2009 19:38

Fx píše:Která má papírově o jednoho koně víc než M50B25... Seřeže to M20B25? A co na to Mažňák? :lol:
na papirový výkon ser ja jen rikam ze kdyz tahle zastavba tak 2,8... ale ja osobne bych asi postavil uplne neco jineho...
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 11. 11. 2009 19:39

aula píše:
DAN píše:A seřeže 325i s motorem M50 325i s motorem M20 ?
A seřeže 318is s motorem m42b18 318i s motorem m10b18? :lol:
M40 dostane pravděpodobně od M10 na prdýlku, iS je v tomto jiná třída - není to stejný jako M20 a M50

Můj 1. M-Technik I ( bezkatová M20B25 ) pojezdil na 1. Lánově na sprintech E30 se zástvabou M50B25 - 2x za sebou neměl šanci

Takže čemu se směješ ?

tomíkova 525i E34 s motorem M20 pojezdila BOOSTovo iS, kdy si vzpoměla a to jsme třeba na těch sprintech jeli v tý E34 3 lidi a BOOST jel sám - neváží 220 kg.
Mojí 525i smotorem M50 spráskala taky jako hovno a nemysllím si, že bych měl nějakou chcíplou lemru a o mě taky nešlo.

Je jasný, že je to kus od kusu. Ale podle mě rozhodně neplatí, že M5025 je o hodně lepší jak M20B25.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 11. 11. 2009 19:44

2.8 vyjde ale podstatněji dráž než 2.5. Taky přemejšlim, ale nevim zda-li to má nějakej extra smysl.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 11. 11. 2009 19:50

nevim resime tu asi blbost....
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 11. 11. 2009 19:59

DAN píše:
aula píše:
DAN píše:A seřeže 325i s motorem M50 325i s motorem M20 ?
A seřeže 318is s motorem m42b18 318i s motorem m10b18? :lol:
M40 dostane pravděpodobně od M10 na prdýlku, iS je v tomto jiná třída - není to stejný jako M20 a M50

Můj 1. M-Technik I ( bezkatová M20B25 ) pojezdil na 1. Lánově na sprintech E30 se zástvabou M50B25 - 2x za sebou neměl šanci

Takže čemu se směješ ?

tomíkova 525i E34 s motorem M20 pojezdila BOOSTovo iS, kdy si vzpoměla a to jsme třeba na těch sprintech jeli v tý E34 3 lidi a BOOST jel sám - neváží 220 kg.
Mojí 525i smotorem M50 spráskala taky jako hovno a nemysllím si, že bych měl nějakou chcíplou lemru a o mě taky nešlo.

Je jasný, že je to kus od kusu. Ale podle mě rozhodně neplatí, že M5025 je o hodně lepší jak M20B25.
OKEJ šéfe, hold ta M50 je šmejd a M20 je všem lepší :lol:
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Odpovědět