cidla ABS
A jeste jeden dotaz... Jak poznam ktery cidlo je kaput... Napojim to na multimetr a cekuju odpor... ma nejakej predepsanej, nebo jen porovnat... a to co se bude lisit (jak se to slovo pise?
) je kaput? a ma nejakej vliv, kdyz neni zamontovany? zmeril sem je, urcil ono jedno defektni (rozdil asi 20 ohmu) a dneska si koupil jiny, ale ma o dalsich 20 vic nez to co ma o 20 vic...
Takze ted babo rad co s tim...


uklízím garáž...
Baba sice nejsem, ale zkusim pomoct:))xhokus píše:A jeste jeden dotaz... Jak poznam ktery cidlo je kaput... Napojim to na multimetr a cekuju odpor... ma nejakej predepsanej, nebo jen porovnat... a to co se bude lisit (jak se to slovo pise?) je kaput? a ma nejakej vliv, kdyz neni zamontovany? zmeril sem je, urcil ono jedno defektni (rozdil asi 20 ohmu) a dneska si koupil jiny, ale ma o dalsich 20 vic nez to co ma o 20 vic...
Takze ted babo rad co s tim...
Posilam mailem povidani o abs, ktere bylo na starych strankach E30. Je tam popsan i zpusob mereni cidla multimetrem.
Ze 40Ω rozdilu na 1kΩ, bych nedelal vedu. Kdyz jsem meril odpory cidel na svem aute, pohybovaly se od 1kΩ do 1.08kΩ.
diky... po precteni sem zjistil, jak zmerit na aute... takze nejen odpor, ale jestli i dela napeti... ale ajk zjistim jiny cidlo ktery nenim na aute? nema s tim nekdo zkusenosti? nejak se mi nechce ho tam davat na blind...Batman píše:Baba sice nejsem, ale zkusim pomoct:))xhokus píše:A jeste jeden dotaz... Jak poznam ktery cidlo je kaput... Napojim to na multimetr a cekuju odpor... ma nejakej predepsanej, nebo jen porovnat... a to co se bude lisit (jak se to slovo pise?) je kaput? a ma nejakej vliv, kdyz neni zamontovany? zmeril sem je, urcil ono jedno defektni (rozdil asi 20 ohmu) a dneska si koupil jiny, ale ma o dalsich 20 vic nez to co ma o 20 vic...
Takze ted babo rad co s tim...
Posilam mailem povidani o abs, ktere bylo na starych strankach E30. Je tam popsan i zpusob mereni cidla multimetrem.
Ze 40Ω rozdilu na 1kΩ, bych nedelal vedu. Kdyz jsem meril odpory cidel na svem aute, pohybovaly se od 1kΩ do 1.08kΩ.
uklízím garáž...
Clovece co furt resis? To cidlo ma dva draty, kdyz na ne pripojis ohmmetr tak ti to ukaze odpor cca 1 kΩ. Ty cidla maj nejcasteji zlamany draty - zpuchrely, kdyz je drat zlomenej, ohmmetr ukaze 0. Jestli je to cidlo na aute, nebo neni, je uplne putna.xhokus píše:diky... po precteni sem zjistil, jak zmerit na aute... takze nejen odpor, ale jestli i dela napeti... ale ajk zjistim jiny cidlo ktery nenim na aute? nema s tim nekdo zkusenosti? nejak se mi nechce ho tam davat na blind...Batman píše:Baba sice nejsem, ale zkusim pomoct:))xhokus píše:A jeste jeden dotaz... Jak poznam ktery cidlo je kaput... Napojim to na multimetr a cekuju odpor... ma nejakej predepsanej, nebo jen porovnat... a to co se bude lisit (jak se to slovo pise?) je kaput? a ma nejakej vliv, kdyz neni zamontovany? zmeril sem je, urcil ono jedno defektni (rozdil asi 20 ohmu) a dneska si koupil jiny, ale ma o dalsich 20 vic nez to co ma o 20 vic...
Takze ted babo rad co s tim...
Posilam mailem povidani o abs, ktere bylo na starych strankach E30. Je tam popsan i zpusob mereni cidla multimetrem.
Ze 40Ω rozdilu na 1kΩ, bych nedelal vedu. Kdyz jsem meril odpory cidel na svem aute, pohybovaly se od 1kΩ do 1.08kΩ.
hmm, rada k nezaplaceni...Boban píše:Clovece co furt resis? To cidlo ma dva draty, kdyz na ne pripojis ohmmetr tak ti to ukaze odpor cca 1 kΩ. Ty cidla maj nejcasteji zlamany draty - zpuchrely, kdyz je drat zlomenej, ohmmetr ukaze 0. Jestli je to cidlo na aute, nebo neni, je uplne putna.xhokus píše:diky... po precteni sem zjistil, jak zmerit na aute... takze nejen odpor, ale jestli i dela napeti... ale ajk zjistim jiny cidlo ktery nenim na aute? nema s tim nekdo zkusenosti? nejak se mi nechce ho tam davat na blind...Batman píše: Baba sice nejsem, ale zkusim pomoct:))
Posilam mailem povidani o abs, ktere bylo na starych strankach E30. Je tam popsan i zpusob mereni cidla multimetrem.
Ze 40Ω rozdilu na 1kΩ, bych nedelal vedu. Kdyz jsem meril odpory cidel na svem aute, pohybovaly se od 1kΩ do 1.08kΩ.

uklízím garáž...