koupě e46 330D
koupě e46 330D
Tak sem se dneska byl podívat na jednu e46 330d,interier jak novej,mlžící se světla(dost),kastle v cajku(našel sem celkem cca 3 puchejřky pod lakem 1,pod SPZ 2, roh dveří a 3tí za předním kolem u prahu.Motorově nevim nejsem odborník na diesly,ale startoval krásně,tahal krásně,jen při vytočení na místě když sem to poslouchal před autem , mělo turbo zvuk jak policejní houkačka(hlavně při padajících otáčkách)to mě zarazilo,jinak šel tiše,předl jak kotě(oproti TDi z koncernu WV se to nedá porovnat)Převovdovka Steptronic-výbornej chod,žádnej cizí zvuk...eletrika v autě plně funkčí,klima taky...jinak do auta bylo docela dost investováno,vše s fakturou z BMW(poloosy,silenbloky,vstřiky aj)Auto má najeto 240tis Km.CO VY NA TO TURBO?????

=> e30 318i cupe R.I.P.
=> e36 318iS cupe,kola BMW M3 styling 39
=> e46 330dA saloon,BMW Z4 styling 103 R.I.P.
=> e39 525dAT touring,BMW styling 37 M
=> e46 330d touring,BMW styling 72 M
No pokud je ten zvuk vážně tak hlasitý, tak bych od toho nejspíš dal ruce pryč pokud teda nemáš eventuelně možnost sehnat za nějaké normální peníze druhý fén na tento motor. Nikdy jsem teda třílitrový diesel na místě vytočený neslyšel, ale podle toho co popisuješ, tak je turbína nejspíš přidřená. Pár turbodmychadel mně už zakleplao, tak trochu vím co to těsně předtim dělá
No a pokud by ti nedejbože někde na dálnici při vyšších otáčkách pustilo olej do sání, tak by ses mohl rozloučit nejspíš s celým motorem 


No smoke, no fun...


- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Pravda, jak odejde mazání turba a olej začne stříkat do sání je zle, i když se přeruší dodávka nafty, motor letí do otáček a za chvilku je s ním amen
viz. videa na Youtube
jinak na těhle 3.0 D odcházejí především vstřikovače (12000Kč origo BMW za kus) ale strašně záleží kdo a jak s tim jezdil, nikdy se nesmí točit studený, fakt na to bacha! Ještě víc jak u benzínu!!! Jinak ten zátah a za 8litrů nafty je okouzlující, ale mě osobně tam chybí ten agresivní ječák benzínové řadové šestky!!!!!
ale jinak jdi do toho, tedy pokud zjistíš co je s turbem a jestli to vůbec je turbo nebo třeba ložisko na altíku, nebo na pumpě od posilovače řízení. Říkám si že přidřené turbo hodně ubere na výkonu a také emise budou někde jinde, nevím je to jen můj názor.



no jako zas hodně hlasitý to není ale jako majitel benzínů sem se tomu divil,nafťáky fakt neznám,ale startování v pohodě,auto bylo servisované v BMW,měněny poloosy,silentbloky,kotouče a desky,diagnostika,2 vstřiky,přední sklo na pojistnou událost..Míšánek píše:No pokud je ten zvuk vážně tak hlasitý, tak bych od toho nejspíš dal ruce pryč pokud teda nemáš eventuelně možnost sehnat za nějaké normální peníze druhý fén na tento motor. Nikdy jsem teda třílitrový diesel na místě vytočený neslyšel, ale podle toho co popisuješ, tak je turbína nejspíš přidřená. Pár turbodmychadel mně už zakleplao, tak trochu vím co to těsně předtim děláNo a pokud by ti nedejbože někde na dálnici při vyšších otáčkách pustilo olej do sání, tak by ses mohl rozloučit nejspíš s celým motorem
Auto jelo slušně nějakej nedostatek nebo propad výkonu sem nepociťoval.

=> e30 318i cupe R.I.P.
=> e36 318iS cupe,kola BMW M3 styling 39
=> e46 330dA saloon,BMW Z4 styling 103 R.I.P.
=> e39 525dAT touring,BMW styling 37 M
=> e46 330d touring,BMW styling 72 M
jo o tomhle efektu vim,že je s motorem amen,MarfyE34 píše:Pravda, jak odejde mazání turba a olej začne stříkat do sání je zle, i když se přeruší dodávka nafty, motor letí do otáček a za chvilku je s ním amenviz. videa na Youtube
jinak na těhle 3.0 D odcházejí především vstřikovače (12000Kč origo BMW za kus) ale strašně záleží kdo a jak s tim jezdil, nikdy se nesmí točit studený, fakt na to bacha! Ještě víc jak u benzínu!!! Jinak ten zátah a za 8litrů nafty je okouzlující, ale mě osobně tam chybí ten agresivní ječák benzínové řadové šestky!!!!!
ale jinak jdi do toho, tedy pokud zjistíš co je s turbem a jestli to vůbec je turbo nebo třeba ložisko na altíku, nebo na pumpě od posilovače řízení. Říkám si že přidřené turbo hodně ubere na výkonu a také emise budou někde jinde, nevím je to jen můj názor.
majitel chce e39 530d v kombi,řikal že jezdí dlouhý trasy,víceméně předpisově,auto vůbec nehulilo-ten typyckej černej hulán při akceleraci jaskej znám z např Passatů TDi(s červenym i


=> e30 318i cupe R.I.P.
=> e36 318iS cupe,kola BMW M3 styling 39
=> e46 330dA saloon,BMW Z4 styling 103 R.I.P.
=> e39 525dAT touring,BMW styling 37 M
=> e46 330d touring,BMW styling 72 M
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Což o to, černý kouř (viz TDI- TUZING CHIPování) nevadí ,tak jako třeba bílý nebo modrobílý to už je horší
ovšem na to turbo se nějak zkus zaměřit, myslím že to nebude zrovna levná položka, a u motoru který pracuje s přebytkem vzduchu (diesel) je turbo srdce celé soustavy.
Málokdo třeba ví, že po rychlejší, leč plynulé, jízdě s vozem vybaveným turbodmychadlem, je dobré po zastavení (třeba někde na pumpě) nechat motor třeba 1 minutu běžet na volnoběh, aby se z těch 200 000ot/min zase pěkně paní turbínová uklidnila a nezažila točky při vypnutém motoru=bez mazání!!! Zejména "CHIPAŘI" kterým turbína točí klidně i 300 000ot/min by na to měli hledět.

Málokdo třeba ví, že po rychlejší, leč plynulé, jízdě s vozem vybaveným turbodmychadlem, je dobré po zastavení (třeba někde na pumpě) nechat motor třeba 1 minutu běžet na volnoběh, aby se z těch 200 000ot/min zase pěkně paní turbínová uklidnila a nezažila točky při vypnutém motoru=bez mazání!!! Zejména "CHIPAŘI" kterým turbína točí klidně i 300 000ot/min by na to měli hledět.
e460 330d
Ani bílej kouř kterej by značil vodu(hlavu) to nepouštělo,jasný turbo je záležitost cca 30tis(BOSH)což je dost nato abych ho měnil hned,zkusim to koupit,zajet na diagnostiku do BMW v Hradci a do kupní smlouvy zanést to že kdyby zjistily nějakou vadu tak do smluovy odstupuju.O tom dochlazení turba taky vim...MarfyE34 píše:Což o to, černý kouř (viz TDI- TUZING CHIPování) nevadí ,tak jako třeba bílý nebo modrobílý to už je horšíovšem na to turbo se nějak zkus zaměřit, myslím že to nebude zrovna levná položka, a u motoru který pracuje s přebytkem vzduchu (diesel) je turbo srdce celé soustavy.
Málokdo třeba ví, že po rychlejší, leč plynulé, jízdě s vozem vybaveným turbodmychadlem, je dobré po zastavení (třeba někde na pumpě) nechat motor třeba 1 minutu běžet na volnoběh, aby se z těch 200 000ot/min zase pěkně paní turbínová uklidnila a nezažila točky při vypnutém motoru=bez mazání!!! Zejména "CHIPAŘI" kterým turbína točí klidně i 300 000ot/min by na to měli hledět.

=> e30 318i cupe R.I.P.
=> e36 318iS cupe,kola BMW M3 styling 39
=> e46 330dA saloon,BMW Z4 styling 103 R.I.P.
=> e39 525dAT touring,BMW styling 37 M
=> e46 330d touring,BMW styling 72 M
no o ty otáčky ani tak nejde, jelikož když je motor ve vlonoběhu, tak ta turbína už taky tolik netočí, de facto točí normálně na volnoběh. Aby ti to turbo běželo vyššíma otáčkama na "sucho" tak to bys musel chcípnout třeba vytočení do otáček nebo tak něco, což u normálního člověka nehrozí.MarfyE34 píše: Málokdo třeba ví, že po rychlejší, leč plynulé, jízdě s vozem vybaveným turbodmychadlem, je dobré po zastavení (třeba někde na pumpě) nechat motor třeba 1 minutu běžet na volnoběh, aby se z těch 200 000ot/min zase pěkně paní turbínová uklidnila a nezažila točky při vypnutém motoru
To stání ze zapnutým motorem na volnoběh se hlavně doporučuje kvůli tomu, aby olej právě ochlazoval tu turbínu po větším namáhání. Při okamžitém vypnutí motoru po jízdě na dálnici nebo tak otoiž horzí, že olej v uložení hřídele turbodmychadla začne vlivem přehřátí karbonizovat a může ucpat mazací kanálky v turbu. A taky v extrémních případech (ale to spíš u benzínových motorů vlivem větší teploty výfukových plynů) se může stát to, že rozpálené lopatky turba se můžou po kamžitém zastavení vlivem gravtace deformovat nebo co. Něco takového jsem četl.
Já osobně nechávám při zastavení na pumpě na dálnici ten motor vrčet třeba i tři minuty a na benzinku dojíždím buďto s neutrálem anebo v nějaké normální rychlosti (cca do 120 km/h)
No smoke, no fun...


takže aditivum vždy-a jaké?značka?PÍŤÁK píše:Po jizde se motor nechava bezet hlavne kvuli tomu aby to turbo vystydlo a ne kvuli tomu aby spadly otáčky ty padaj celkem rychle... Jinak common-rail je hlavne nachylnej na mazivost nafty,je dobry tam pridavat aditivum...
prej je dobrý:
http://www.41.cz/vif/storage/products/1 ... _zimni.jpg
Naposledy upravil(a) Delta dne 09. 11. 2009 17:06, celkem upraveno 2 x.

=> e30 318i cupe R.I.P.
=> e36 318iS cupe,kola BMW M3 styling 39
=> e46 330dA saloon,BMW Z4 styling 103 R.I.P.
=> e39 525dAT touring,BMW styling 37 M
=> e46 330d touring,BMW styling 72 M
Sakra, musím se naučit psat rychlej...PÍŤÁK píše:Po jizde se motor nechava bezet hlavne kvuli tomu aby to turbo vystydlo a ne kvuli tomu aby spadly otáčky ty padaj celkem rychle... Jinak common-rail je hlavne nachylnej na mazivost nafty,je dobry tam pridavat aditivum...


Jinak ve zkratce jak říká Píťák
No smoke, no fun...


Ten VIF by mel bejt dobrej, vyhral srovnavaci test v autodieslu a prave jako jedinej poradne zlepsuje mazivost. Tata to dava do svyho auta taky...Jinak nekdo dava na plnou nadrz ctvrt litru oleje pro mazani dvoutaktu, nevim jestli to ma nejaky negativni vlivy na tvorbu nejakyho karbonu pri dlouhodobem uzivani, ale dela to spousta lidi i v Nemecku...
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td
to stim olejem dělaj kluci na Oktávce,lejou M2T od SlovnaftuPÍŤÁK píše:Ten VIF by mel bejt dobrej, vyhral srovnavaci test v autodieslu a prave jako jedinej poradne zlepsuje mazivost. Tata to dava do svyho auta taky...Jinak nekdo dava na plnou nadrz ctvrt litru oleje pro mazani dvoutaktu, nevim jestli to ma nejaky negativni vlivy na tvorbu nejakyho karbonu pri dlouhodobem uzivani, ale dela to spousta lidi i v Nemecku...

=> e30 318i cupe R.I.P.
=> e36 318iS cupe,kola BMW M3 styling 39
=> e46 330dA saloon,BMW Z4 styling 103 R.I.P.
=> e39 525dAT touring,BMW styling 37 M
=> e46 330d touring,BMW styling 72 M