Jak zapojit tempomat
dle mych zkusenosti neexistuje deleni dle motoru (4V/6V), navic tempomat je na 99% autonomni organismus na motoru nezavisly... Ze systemu auta si bere pouze signal rychlosti, napajeni a vystup z ovladani pedalu brzdy a spojky.
PS: jako vyrazny posuv (chrom - plast) bych spatrovla v mechanicke konstrukci uchyceni packy. Chromacka, nebo nazveme ji treba STARSI, ma vyrazny sklon k vytvareni vuli a tzv. vaklani v uchyceni diky absenci vyztuzeni opernych bodu ktera ta novejsi jiz ma.
PS: jako vyrazny posuv (chrom - plast) bych spatrovla v mechanicke konstrukci uchyceni packy. Chromacka, nebo nazveme ji treba STARSI, ma vyrazny sklon k vytvareni vuli a tzv. vaklani v uchyceni diky absenci vyztuzeni opernych bodu ktera ta novejsi jiz ma.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no, panacci, po narocnem ozivovani a zkouseni tvrdim, ze tempomaty v e30 byli dva typy a rozeznat je lze velice jednoduse... starsi typ ma 4drat k pacce a novejsi 5drat.... pridavat packou umeji oba typy, nicmene novejsi umi i funkci "obnovit" predesle nastaveni rychlosti a umi packou "brzdit"... motor, RJ je zamenna, kabelaz jak z vyse uvedeneho zamenna neni, nutno pouzit prislusnou packu ke konkretni kabelazi. Spojkovej spinac je taky starsi-novejsi, ale lze jej snadno uzpusobit pro konkretni konektor na zbytku kabeloveho svazku.
Pokud by to nekoho zajimalo, tak tempo v e30 pouziva pro signal o rychlosti napetovy vystup z pristrojovky, kterej se stoupajici rychlosti klesa. Uroven signalu je cca 6V= a klesa.
tempo v e23/24/28 pouziva frekvencni vystup z budiku - 2drat, tudiz kabelaz ze starsiho modelu BMW do e30 pouzit lze, ale nutno dodelat signalni napetovy kabel do RJ tempa.
Pokud by to nekoho zajimalo, tak tempo v e30 pouziva pro signal o rychlosti napetovy vystup z pristrojovky, kterej se stoupajici rychlosti klesa. Uroven signalu je cca 6V= a klesa.
tempo v e23/24/28 pouziva frekvencni vystup z budiku - 2drat, tudiz kabelaz ze starsiho modelu BMW do e30 pouzit lze, ale nutno dodelat signalni napetovy kabel do RJ tempa.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- radio.shift3r
- Příspěvky: 220
- Registrován: 29. 07. 2006 08:48
- Bydliště: ZR
Panové, snad nikoho nerozhořčím, když přidám můj problém ohledně tempomatu v e28 524td.
Od začátku je nefunkční. Přišel jsem na to, že nebyl zapojen v budíkách a učil tak, ale pořád nic. Zde jsou fotky, třeba na nich něhoko něco zásadního trkne do očí. V magiccovo příspěvcích se mi již nezobrazují fotky, takže jsem bezradný.
http://img215.imageshack.us/gal.php?g=p4080008.jpg
Od začátku je nefunkční. Přišel jsem na to, že nebyl zapojen v budíkách a učil tak, ale pořád nic. Zde jsou fotky, třeba na nich něhoko něco zásadního trkne do očí. V magiccovo příspěvcích se mi již nezobrazují fotky, takže jsem bezradný.
http://img215.imageshack.us/gal.php?g=p4080008.jpg
O==II==O é dvacetjednička s dvoulitrem
- radio.shift3r
- Příspěvky: 220
- Registrován: 29. 07. 2006 08:48
- Bydliště: ZR
to si právě nejsem jistej, zapojoval jsem to dřív, ale mám pocit že tam jde jednodrát.
A tušim na 3tí fotce(momenálně nejde imageshack) je vidět osamocenej nezapojenej modrej jednopinovej konektor, kterej byl přilepenej eskapáskou ke svazku řj. Ten nemá být zapojen?
A je to připojený k pedálům? Nepoznám to.
A tušim na 3tí fotce(momenálně nejde imageshack) je vidět osamocenej nezapojenej modrej jednopinovej konektor, kterej byl přilepenej eskapáskou ke svazku řj. Ten nemá být zapojen?
A je to připojený k pedálům? Nepoznám to.
O==II==O é dvacetjednička s dvoulitrem
Mám v tom hroznej zmatek takže to dám sem...
Co je zapotřebí všechno vyndat z auta který má tempomat, tak abych ho dal do jiného auta ?
Resp. mám chromáka s tempomatem, chtěl bych ho vyndat a dát do plasta. Stejná motorizace 6ti vál.
Díky za postřehy
Co je zapotřebí všechno vyndat z auta který má tempomat, tak abych ho dal do jiného auta ?
Resp. mám chromáka s tempomatem, chtěl bych ho vyndat a dát do plasta. Stejná motorizace 6ti vál.
Díky za postřehy
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ETK ti rekne presne co vyndat podle obrazkuZavarenec píše:Mám v tom hroznej zmatek takže to dám sem...
Co je zapotřebí všechno vyndat z auta který má tempomat, tak abych ho dal do jiného auta ?
Resp. mám chromáka s tempomatem, chtěl bych ho vyndat a dát do plasta. Stejná motorizace 6ti vál.
Díky za postřehy
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
To mi sice řekne, ale spíš bych vědět, kde ty jednotlivé věci najdu...
jaký je rozdíl mezi tempomatem chrom / plast ?? Co vše je jiné, jde to použít z chroma do plasta ?
jaký je rozdíl mezi tempomatem chrom / plast ?? Co vše je jiné, jde to použít z chroma do plasta ?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- Jirkoj
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2029
- Registrován: 12. 02. 2010 08:29
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, chtěl bych dát tempomat z 6ti válce do 4 válce a jak zde bylo řečeno v 4 válci nejsou konektory v zásuvce příplatkové vybavy.
Otázka zní, lze vyndat kabely vedoucí od zásuvky do svazku z 6ti válcové kabeláže a dát je do 4 válcové, nebo je budu muset nějak bastlit?
Otázka zní, lze vyndat kabely vedoucí od zásuvky do svazku z 6ti válcové kabeláže a dát je do 4 válcové, nebo je budu muset nějak bastlit?
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Hoj,mám jeden menší problém v zapojení tempomatu.
A to:
Žlutomodrej kabej,kterej vede do zelenýho štekru v budíkách pro signál rychlosti,nemám kam zapojit.Resp. místo pro jeho zapojení je už obsazené.
Jsou tam tři stejný "zástrčky",dle manuálu k dodatečný instalaci tempomatu patří do té prostřední.
Z prostřední a spodní (podle foto) jsou kabely obsazený,vedou kamsi do mot.prostoru.
Ve vrchní zástrčče byl kablík,cca metr dlouhej,na druhým konci nezapojenej.Na jednom konektoru číslo AMP 926 569,na druhým,modrým konektoru,kterej visel volně z podpalubovky je číslo 1 371657.9
A na samotným kabelu je číslo 1 372 721.
Podle těchlech čísel jsem bohužel nic,co by napovídalo o jaký se jedná kabel nenašel.
Co mi poradíte,můžu tempomat zapojit místo tohodle kabelu,do vrchního konektoru?
Někdo mi říkal,že mohl v minulosti víst ten kabel k OBC.




Věc druhá,poradí někdo,kde najdu protikus kabelu pro Aut. převodovku,co je u tempomatu taky?
Nejspíš někde pod LP reproduktorem,ale co jsem koukl,bohužel nic jsem nenašel
Snad jsem to napsal nějak srozumitelně,díky
__________________________________
Jedná se o e30 325i AUTOMAT
Za rady díky
A to:
Žlutomodrej kabej,kterej vede do zelenýho štekru v budíkách pro signál rychlosti,nemám kam zapojit.Resp. místo pro jeho zapojení je už obsazené.
Jsou tam tři stejný "zástrčky",dle manuálu k dodatečný instalaci tempomatu patří do té prostřední.
Z prostřední a spodní (podle foto) jsou kabely obsazený,vedou kamsi do mot.prostoru.
Ve vrchní zástrčče byl kablík,cca metr dlouhej,na druhým konci nezapojenej.Na jednom konektoru číslo AMP 926 569,na druhým,modrým konektoru,kterej visel volně z podpalubovky je číslo 1 371657.9
A na samotným kabelu je číslo 1 372 721.
Podle těchlech čísel jsem bohužel nic,co by napovídalo o jaký se jedná kabel nenašel.
Co mi poradíte,můžu tempomat zapojit místo tohodle kabelu,do vrchního konektoru?
Někdo mi říkal,že mohl v minulosti víst ten kabel k OBC.




Věc druhá,poradí někdo,kde najdu protikus kabelu pro Aut. převodovku,co je u tempomatu taky?
Nejspíš někde pod LP reproduktorem,ale co jsem koukl,bohužel nic jsem nenašel

Snad jsem to napsal nějak srozumitelně,díky
__________________________________
Jedná se o e30 325i AUTOMAT
Za rady díky

Mam pocit ze max me kdysi psal ze je jedno do ktery z tech tri se to pichne a osobne ji mam myslim v jedny z tech krajnich. pokud ti jde jen o ten kablik co jde do budiku.
Jakej kabel na automat mas na mysli??? co je spinac na spojce nebo ??
a jinak by me zajimalo kam ti vedou ty dva kabliky
co uz obsazujou ten zelenej bazmek. 
Jakej kabel na automat mas na mysli??? co je spinac na spojce nebo ??
a jinak by me zajimalo kam ti vedou ty dva kabliky


Manželka homosexuála s pláčem vypráví:
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
po rozdelani doplnkoveho zeleneho stekru je videt, ze je to vse propojeno, takze je fakt jedno, kam se to pichne z tech tri stejnych kontaktu.
jinak dalsi kabely jedouci z toho stekru jsou neco, co potrebuje signal o rychlosti, resp o tom, ze auto se hybe - automat, kabelaz radia, us verze centralu a pod.
jinak dalsi kabely jedouci z toho stekru jsou neco, co potrebuje signal o rychlosti, resp o tom, ze auto se hybe - automat, kabelaz radia, us verze centralu a pod.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Max-Max píše:
jinak dalsi kabely jedouci z toho stekru jsou neco, co potrebuje signal o rychlosti, resp o tom, ze auto se hybe - automat, kabelaz radia, us verze centralu a pod.
to mam automat v us verzi a krome tempa to obsazeny nemam



Manželka homosexuála s pláčem vypráví:
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
Ví někdo kde se nachází ten protikus k AUT převodovce?
U auta (manuál) z kterýho jsem tempomat vyndával byl ten kablík samo nezapojenej a u svýho auta (A) nevím kam ho píchnout.
Za reprákem mám asi 6 nezapojenejch konektorů ale barvou žádnej drát nesedí.
--Je to samec,vede doňho jeden kablík,modrá barva.
U auta (manuál) z kterýho jsem tempomat vyndával byl ten kablík samo nezapojenej a u svýho auta (A) nevím kam ho píchnout.
Za reprákem mám asi 6 nezapojenejch konektorů ale barvou žádnej drát nesedí.
--Je to samec,vede doňho jeden kablík,modrá barva.
jedna se o tricu?? jestli jo tak ten modrej kablik by mel bejt ve svazku pod volantem. pod repro nic nevede.
az budu dneska fotit tu M50 v E34 tady pro nekoho tak ti nafotim i na tricu na modrej kablik nebo z ty modry budes jeste celej šmoula.
az budu dneska fotit tu M50 v E34 tady pro nekoho tak ti nafotim i na tricu na modrej kablik nebo z ty modry budes jeste celej šmoula.

Manželka homosexuála s pláčem vypráví:
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
Jedná se o třícu.Konkrétně 325iA
_____________________
Dneska jsem to všechno pozapojoval,štekr do ř.j. automatu,kabel do tacho na signál rychlosti,napájení do svorkovnice,kostru,páčku ovládání automatu a samotnej mechanismus v mot. prostoru.
Zůstal jen ten Modrohnědej kabel,co se zapojuje jen u Automatu.
Skusmo jsem to jel projet,ještě bez palubky a tak a bohužel vůbec nereagoval.Na nic.Dle tvrzení byl předtím 100pro funkční.
Už z toho mám hlavu jak balón
_____________________
Dneska jsem to všechno pozapojoval,štekr do ř.j. automatu,kabel do tacho na signál rychlosti,napájení do svorkovnice,kostru,páčku ovládání automatu a samotnej mechanismus v mot. prostoru.
Zůstal jen ten Modrohnědej kabel,co se zapojuje jen u Automatu.
Skusmo jsem to jel projet,ještě bez palubky a tak a bohužel vůbec nereagoval.Na nic.Dle tvrzení byl předtím 100pro funkční.
Už z toho mám hlavu jak balón
