čepy
Na čepech jsou takové vybrání proti sobě a když to tam neni tak to je asi jedno.
Vylisovat a nalisovat ty silentbloky musíš za ty kovové kroužky. hlavně když je tam budeš lisovat.
Napřed je musíš nalisovat na ten kroužek a pak teprve na rameno.Má se to dělat jako poslední,Protože se to má máznout něčím co vyprchá,nalisovat,přišroubovat a postavit na zem a nehýbat tak půlhodiny.Aby si to sedlo do klidové polohy a mohlo to vyprchat.
Jinak když je tam nalisuješ jak se ti zlíbí tak se zkroutí nebo utrhaj.až auto postavíš na zem nebo časem jízdou.
já to udělal tak že jsem si vyměnil všechny čepy,odvrtal šrouby co jsem utrhal na rameni a připravil si ty silentbloky do těch proužku(ty jsem nalisoval na sucho)Pak když na ně došlo tak jsem to nastříkal konokorem natlačil rukou a přes ořech je tam natloukal.Dej si pozor v jaký vzdálenosti a uhlu byli.Já to takněkák odhadnul rychle přišrouboval a postavil na zem,popojel jsem snim aby si to sedlo a prohoupal jsem ho.
no a pak jsem šel dělat sbíhavost,tu nemusíš dělat já jí dělal protože jsme ještě měnil spojovačky,prostě jsem vyměnil všechny čepy abych měl klid.
Jo a když jsem dělal tu sbíhavost tak jsem zjistil že těma excentrickýma silentblokama jsem poctatně změnil zákon,a chová se to výborně,jen doporučuji.Nemám tam žádné tvrdé tlumiče,jen sníženo o 60mm vepředu a o 40mm vzadu a mam touringa na 16ctkách .Drží to úplně nehorázně akorát doporučuji servo.
Vylisovat a nalisovat ty silentbloky musíš za ty kovové kroužky. hlavně když je tam budeš lisovat.
Napřed je musíš nalisovat na ten kroužek a pak teprve na rameno.Má se to dělat jako poslední,Protože se to má máznout něčím co vyprchá,nalisovat,přišroubovat a postavit na zem a nehýbat tak půlhodiny.Aby si to sedlo do klidové polohy a mohlo to vyprchat.
Jinak když je tam nalisuješ jak se ti zlíbí tak se zkroutí nebo utrhaj.až auto postavíš na zem nebo časem jízdou.
já to udělal tak že jsem si vyměnil všechny čepy,odvrtal šrouby co jsem utrhal na rameni a připravil si ty silentbloky do těch proužku(ty jsem nalisoval na sucho)Pak když na ně došlo tak jsem to nastříkal konokorem natlačil rukou a přes ořech je tam natloukal.Dej si pozor v jaký vzdálenosti a uhlu byli.Já to takněkák odhadnul rychle přišrouboval a postavil na zem,popojel jsem snim aby si to sedlo a prohoupal jsem ho.
no a pak jsem šel dělat sbíhavost,tu nemusíš dělat já jí dělal protože jsme ještě měnil spojovačky,prostě jsem vyměnil všechny čepy abych měl klid.
Jo a když jsem dělal tu sbíhavost tak jsem zjistil že těma excentrickýma silentblokama jsem poctatně změnil zákon,a chová se to výborně,jen doporučuji.Nemám tam žádné tvrdé tlumiče,jen sníženo o 60mm vepředu a o 40mm vzadu a mam touringa na 16ctkách .Drží to úplně nehorázně akorát doporučuji servo.
Prodam - viewtopic.php?p=135772#135772
ty blaho diky moc ja to udelam jak pises.vecer sem nemel co delat a nudil sem se tak sem prolez klub a nasel sem par dalsich rad od Rottena.diky moc pristi tejden se na ne chystam. potom jenom kdo to da na auto.nejak se mi do toho nechce ale zase se tesim.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2
ty blaho tak prave sem dovyrezal ty stary silentbloky z ramen.silenty sem odvrtal vrtackou,ty krouzky co zbyly na ramenech sem uriz rucni pilkou na zelezo pac v praze flexu nemam a ted jdu vymlatit ty zbytky silentbloku s tim krouzkem z tech ok ktery se sroubujou do kastle.uz jsem si na to vyrobil protikus pres kterej je vymlatim.a cepy uz necham na lis s tema se srat nebudu.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2
je to celkem normalni, ze se tomu pri lisovani pomuze vazelinou. Bat se toho nemusis.Ada_CZ píše:zdar, nechal jsem si nalisovat čepy/silenty.. žel si pracanti pomohli vazelinou, už jsem ramena nasadil, ale teď nevím - vydrží to? hmm
nemohl jsem u toho být osobně, bohužel
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
heh tak můžu potvrdit, že když mi Petr z Vinoře nasazoval nové SB předních ramen (netroufnul jsem si bez lisu) tak lubrikantu (olej) použil dostatek, měl to pak všude.
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
No snažil bych se použít třeba mýdlo, které "maže" ale pak vyschne... ale tím tlakem se stejně většina maziva vytlačí ven...
Jinak silenty jsem se díval - jsou okej (při brždění se ty konce ramen tlačí doprostřed auta) - takže zpevněná část směrem dostředu auta..
U čepů mě to nenapadlo.., takže to ještě omrknu..
Jinak silenty jsem se díval - jsou okej (při brždění se ty konce ramen tlačí doprostřed auta) - takže zpevněná část směrem dostředu auta..
U čepů mě to nenapadlo.., takže to ještě omrknu..