Možná, že by bylo dobrý, kdyby se někdo namáhal ( já jsem línej ) a napsal sem srovnání hmotostí - E12, E21, E28, E23, E24, E30, E32, E34
Řekl bych, že E28 je docela lehký auto oproti třeba E34.
Na E28 mě sraly brzdy, stejně tak na E30, ale E28 mi nebrzdila pořádně žádná - malý kotouče, brzdiče s malejma pístkama,...

No jasně - asi moje chyba.
V E28 už se mi nelíbila palubka, když jsem přičuchl k E30 - do interiéru E28 už se mi nechtělo. Ale to je asi moje specifikum. Pak to tak bylo s e34 a e39. Kupodivu v novějších BMW se mi už nelíbí. Nejhezčí je podle mě uvnitř E38 a E31. A jak to souvisí s E28 / E30 - nijak.
Možná by se měla přibrat k porovnání ještě E12 - taky moc krásná káres z přelomu 70. 80. let. A má stejný rozměry jako E28 - jen jí tolik nehnijou hrnce - má ten předek udělanej, řekl bych, líp.
Škoda toho debilního vyvážení u e28 - ta je na tom z BMW snad nejhůř - motor před přední nápravou a ještě je vepředu baterka. E28 se na horách zahrabe už při pohledu na zasněženej kopec. Prostě lehká prdel nevytlačí o mnoho těžší předek ani, kdyby se řidič posral. ( ba ne - existujou řetězy - a pak, na hory s E28 už asi nikdo nepojede - jedině ten, kdo na svou E28 sere ).
No nic.
