
6000K vs. 8000K
6000K vs. 8000K
Zajímala by mě vaše zkušenost s rozdílama v těhle xenonech, já v minulý e34 měl 6000K a nemoh jsem si je vynachválit, svítily parádně, teď už mám přes rok 8000K a pořád jsem si na ně nezvyknul, jak za tmy tak za deště si připadám jak slepej, tak jestli je to dáno teplotou xenonů a jedinej "užítek" 8000k xenonů je ten že vypadaj na pohled víc hustětunyngpyčo a nebo jestli je to tím že mám v současným autě třeba vysvícený paraboly, takže proto by mě zajímaly další názory od lidí co měli v autech oba druhy xenonů.. 

e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
ja mam 6K a pravdou je ze sviti hodne dobre , ze neni potreba ani dalkovy
jinak 8K akorat sviti vic do modra a jinak rozdil oproti 6K me prijde nulovej,jinak to budou asi vypaleny parabolky;)

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
mno 8000K je na paradu a ne na sviceni.... 6000K je asi max. ideal co se funkcnosti tyce je teplota kolem 4500K sice to nevypada "tjuningove" ale vidis, ne nadarmo je vetsina aut seriove s xenony prave okolo 4500K ted se uz delaji i xenony s teplotou kolem 3000K a celkem bych je zkusil
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Taky jsem něco takového četl. A další věc je taky to, že ta výbojka časem jak se v ní pomalu odpařujou ty elektrody každým zapálením oblouku žačne stejně pomalu svítit do modra až fialova údajně... Sám teď zvažuju jestli radši koupit 6000 nebo 4500. On zdravý rozum velí jasně ty 4,5k, jenomže ono do modra to vypadá hezčejc...Radek_750iA píše:mno 8000K je na paradu a ne na sviceni.... 6000K je asi max. ideal co se funkcnosti tyce je teplota kolem 4500K sice to nevypada "tjuningove" ale vidis...


No smoke, no fun...


Já osobně mám nejraději barvy mezi 4500-6000K, odpovídají nejvíc průměrnému dennímu světlu. Když po mně chce zákazník 8000K, snažím se mu to vždy rozmluvit. Je s tím na pytel vidět hlavně v dešti, mlze...
Radek: Ty 3000K jsou až moc žluté, až rušivě. Do mlhovek funkčně ideál, ale jinak extrém stejně jako 8000K a výš.
Radek: Ty 3000K jsou až moc žluté, až rušivě. Do mlhovek funkčně ideál, ale jinak extrém stejně jako 8000K a výš.
E39 535i sedan
mam origo svetla a 6K asi 3roky a uz to proste nejak neni ono...dalkovy sou dalkovy..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
jezdil jsem asi pul roku na 6000K než mi odešly. víc bych určitě nikdy nebral - leda tak na styling na denní svíceni.
ty 6000K pro mne byli takové že jako ano, člověk viděl o něco lepe ale ta modrá barva mě na delších trasách (třeba přes 130km) dost unavovaly.
nyní jsem dával další xenony do e30 a zvolil sem 4300K a je to uplně paráda.
nedráždím okolí modrým světlem a i vidím mnohem lépe
ty 6000K pro mne byli takové že jako ano, člověk viděl o něco lepe ale ta modrá barva mě na delších trasách (třeba přes 130km) dost unavovaly.
nyní jsem dával další xenony do e30 a zvolil sem 4300K a je to uplně paráda.
nedráždím okolí modrým světlem a i vidím mnohem lépe
Mel jsem v aute jak 8k tak i 6k a po dvou letech jsem se vratil k origo 4,5k. Duvody byly dva:
1, ty cinsky smejdy proste odesly (2x vybojka, 1x balast)
2, ty 4,5k sviti o poznani lepe
PS: celkem by mne zajimalo jakou mate poruchovost na tech cinskych sadach. Moje je ta, ze ze dvou sad mi zbylo funkcni toto: 3 balast + 1 vybojka. Pouze uvadim, ze ani jedna sada nebyla od mistnich dodavatelu, ale primo dovezene z Chiny.
1, ty cinsky smejdy proste odesly (2x vybojka, 1x balast)
2, ty 4,5k sviti o poznani lepe
PS: celkem by mne zajimalo jakou mate poruchovost na tech cinskych sadach. Moje je ta, ze ze dvou sad mi zbylo funkcni toto: 3 balast + 1 vybojka. Pouze uvadim, ze ani jedna sada nebyla od mistnich dodavatelu, ale primo dovezene z Chiny.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Kvalita se velice různí mezi jednotlivými výrobci. Při dovozu sad jsem se jednou velice spálil, pak jsem našel dodavatele velice spolehlivého. Ovšem potom přišla krize, všichni začli tlačit na cenu a i ten původně spolehlivý dodavatel přestal být to, co býval. Aktuální dodavatel je opět celkem dobrý, ale dalo to dost hledání...
E39 535i sedan
verim, ze s tim mas celkem "slusnou pakarnu" za kterou navic jako obchodnik rucis. Drzim palec.Fx píše:Kvalita se velice různí mezi jednotlivými výrobci. Při dovozu sad jsem se jednou velice spálil, pak jsem našel dodavatele velice spolehlivého. Ovšem potom přišla krize, všichni začli tlačit na cenu a i ten původně spolehlivý dodavatel přestal být to, co býval. Aktuální dodavatel je opět celkem dobrý, ale dalo to dost hledání...
Na obranu cinskych vyrobcu musim uvest, ze v mem "nejhorsim" stroji (324d wood edition) mam tez cinske vice jak 2 roky a zatim bez zavad.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Jak říkám, je to otázka výběru dodavatele a k tomu také transportu. Jak v letecké, tak lodní dopravě se dá sáhnout dost vedle. Nejednou jsem na letišti viděl, jak mi balík s 10 sadami letí z palety pěkně daleko. Co ale můžu porovnat, tak rozdíly mezi aerolinkami jsou opravdu značné, například mezi Švýcary a Poláky...
Naučil jsem se kvůli těm pádům na ČSA Cargo děsit skladníky, že v tom je broušené sklo... Aspoň kam dohlédnu já, ať se s tím nehází.
Naučil jsem se kvůli těm pádům na ČSA Cargo děsit skladníky, že v tom je broušené sklo... Aspoň kam dohlédnu já, ať se s tím nehází.
E39 535i sedan
No za to, ze jsem mladym klukum, (co ty xenony maj zrejme taky ve svych karach a nelibilo se jim ze je ma nekdo jiny nez oni) odkejval vse co chteli slyset tak to bylo za 200Kc. A bylo to hned za vyjezdem z Velvar u Kladna. Me zmercili na namesti a nebyli liny a tam kde byla 30KM/H predjizdeli vsehny tak 70KM/´H a pak me na majaky zastavili proste akcni kluci. Tady u nas me zastavily rekli mate hezky udelany svetla dali pokutu za pasy a odjely. Proste jiny kraj jiny mrav 

Tak sem pak napiš tvoje poznatky, přechod z 8000k na 4500k mě zajímáSpolecnik píše:No mel jsem do nedavna 8000K, nez me olustrovali pani z PCR (na sviceni taky nic moc, jen na machyrku), Tak ted jdu do 4500K tak uvidime

e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry