na okresce, ve meste a peknych kruhacich to leze dolu vid
nedrží na mokru
Jde o to, ze kdyz neni zima, tak na te dlouhe trase vyssi rychlosti se ta zimni hodne zahriva a pri naslednem schladnuti citelne tvrdne, pak uz na snehu nezvladne zdaleka tolik, mam to vyzkousene na 325i s kterou jsem jezdil dlouhe streky po nemecku.Gabo píše:Ono u me je to tim, ze jsem letos v zime stare leni kola prodal a nove jese nekoupil Ted uzprezouvat nema cenu. Jinak dály sem tam jezdim - tech 200 - 300 km v prubehu odpoledne ale vetsinou po peknejch silnicich (např. Svitavy - Mohelnice - Olomouc, nebo Havl. Brod - Praha pres Kolin ...)
Uvidis, ze na letosni zimu nebudou po provozu v lete zdaleka tak prilnave, tak davej bacha
no ja myslim ze problem z drzanim stopy bude uplne niekde inde....uz pri sebepriznani -chudej student- sa mi vybavia v katastrofickom stave podvozkove casti jak prednej tak zadnej napravy...prosim ber na vedomie ze uz aj pri dobrej voli to auto ma 20 rokov a po tolkych rokov ci uz statia alebo jazdenia su jednotlive casti naprav v dezolatnom stave....ci uz zadna /utrhnute hlavne sylenbloky/ a auto sa potom sprava nevyspitatelne lebo po kontrovani volantu pride kopacka do druhej strany /zadok/ alebo prednej napravy /loziska/ capy ulozenie priecneho ramena a v neposlednej rade aj tie gumy.......prosim ta daj si to do poriadku aby sme necitali zase niekde ze radoby zavodne bmw e30 vyslo z kruhaku a skoncilo ritou v jarku......je to presne ta ista chyba toho vodica ako ten tvoj sebakriticky nazov /chudej student/.....
ked chces jazdit tak mysli na bezpecnost a daj to 20 rocne auto aspon do provozu schopneho stavu
PS: LEN V DOBROM !!!!!!!!!
ked chces jazdit tak mysli na bezpecnost a daj to 20 rocne auto aspon do provozu schopneho stavu
PS: LEN V DOBROM !!!!!!!!!
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
Na vykon sa musi ist cez železo
- sir.lukash
- Příspěvky: 91
- Registrován: 21. 07. 2008 19:36
když to tak čtu, asi si dam baworáka do garáže, začnu jezdit busem a budu se na něj chodit jen dívat...
ne, je pravda, že podvozek by (počínaje zadníma hlavníma silemblokama, o kterych vim, ze jsou spatny) snesl generálku. už jen to, že citím, že se mi pri nižsích rychlostech na hrbolech auto lehce pohupuje. nevim, jeslti to je rozmazlenost z hydrauliky, ale dobre to urcite nebude. mno zajedu na rampu a s tatkou mrkneme na to, co by se dalo delat. kazdopadne zatim sem rád, že i v tomto stavu, lec to neni nejhorsi, je auto stale predvidatelne a v zatackach nedela nic, co bych nechtel. samozrejme pri normalnim stylu jizdy.
BMW 318i --> that's the stuff!