Potrebuju vymenit celou zadni napravu i diferak.
Seznam dilu co mam k dispozici:
-Napravnice
-Obe ramena
-novy silentbloky mezi napravnici a kastly
-novy excentrysky sb na ramena
-novej silentblok na difer
-novy kotouce - drilled Zimmermany

-difer se sperou
SBsi nejspis necham vymenit u chlapika v BMW BASE, pry za 600, neivm jestli je to cena jen za napravu nebo komplet, to sjistim az budu mit vsehcny dili doma. Pokud nekdo vi jak by to slo udelat doma v garazi, tak sem s radou. Ja bych na to sel tak, ze bych ty gumy vymlatil kladivem a dlatem, ale nevim jestli by se tim neco neznicilo v tom uchytu toho sb, pokud je profil jen trubka kam se ta guma nalisuje(to bych asi taky nezvlad ruuuco) tak by to vymlatit ven nemel byt problem. Pak bych svedl karu dal ji na nejaky vysoky spalky, sundal kola. Pak asi postupne ramena, stabilizatory bych nechal puvodni, pak napravnici, pak difer(ten nemam poneti jak tam drzi, kdyz se sunda nevytece olej, nebo se musi nejdriv nechat vypustit?) No a montaz by byla presne naopak, difer napravnice(ty srouby jdou zkrz karu? musi se sundat sedacka v zadu a tam ten sroub nekde je?)... no a pak uz jen vesele v Lanove to otestovat

Pokud by nekdo byl ochotnej a mel na takovoudle montaz lepsi vybaveni nez ja(jedinej problem vydim v nadzvednuti auta, vymena SB - pokud za to ten chlab bude chtit moc) a nevadilo by mu kdyz bych mu pri tom cumel pod ruce a varil kafe


Dekuju.
ps: ted mi jeste doslo jak je to se stelovanim tech excentrickejch SB? ty se tam narazej a pak se s nima podle oka otoci a kdyz po namontovani a usednuti auta na zem bude geometrie rozhozena tak ze to zas zvedne a natoci trochu jinak atd... doku nebude geometrie OK? nebo je to jinak?
