CHECK + OILSERVIS?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

CHECK + OILSERVIS?

Příspěvek od Záchvat » 17. 10. 2009 13:35

Svítí mi na CHECKu kontrolka OIL. Muze to byt spojene s tim, ze na OILSERVISu mi uz sviti oranzova? Mnozství oleje na merce je totiz na MAX ....

Nebo je pouze porouchane to cidlo ve vane, snimajici mnozství?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: CHECK + OILSERVIS?

Příspěvek od Venca » 17. 10. 2009 14:54

Záchvat píše:Svítí mi na CHECKu kontrolka OIL. Muze to byt spojene s tim, ze na OILSERVISu mi uz sviti oranzova? Mnozství oleje na merce je totiz na MAX ....

Nebo je pouze porouchane to cidlo ve vane, snimajici mnozství?
Servisní indikátor nemá vazbu na Check-control.

Check-control hlídá pouze hladinu oleje.

Hledej závadu v okruhu čidla - pokud se nepletu, čidlo má dva spínače, dynamic a static, viz schéma.

Vstupy od čidla jsou 16 (Static) a 20 (Dynamic).
Odhaduju, že do 16 musí jít z čidla trvale kostra, aby se udržel stav bez indikace, a na 20 nějaká hodnta odporu - pokud tam bude kostra, ukáže Check nízkou hladinu.
Může se vyjádřit někdo, kdo to měřil...?

?

.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 10. 2009 08:33

chromaky meli to cidlo obcas hodne blbe nastavene.

ale spis bych videl chybu v cidle, nebo kabelazi.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 10. 2009 08:36

Max-Max píše:chromaky meli to cidlo obcas hodne blbe nastavene.

ale spis bych videl chybu v cidle, nebo kabelazi.
Nastavený myslíš jak?

Špatně umístěný, nebo nespolehlivý mech. provedení..?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 10. 2009 08:56

Venca píše:
Max-Max píše:chromaky meli to cidlo obcas hodne blbe nastavene.

ale spis bych videl chybu v cidle, nebo kabelazi.
Nastavený myslíš jak?

Špatně umístěný, nebo nespolehlivý mech. provedení..?
napr moc "vysoko", minimalni ubytek oleje mel za nasledek rozsviceni CHECK, a pritom na rysce byly 3/4 stavu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 10. 2009 09:04

Max-Max píše:napr moc "vysoko", minimalni ubytek oleje mel za nasledek rozsviceni CHECK, a pritom na rysce byly 3/4 stavu.
Asi se chtěli hodně sichrovat a přehnali to - konstrukční chyba.
To je taky špatně, tlačí to k lidi držení hladiny nad horní ryskou.

dábek
Příspěvky: 97
Registrován: 13. 06. 2007 13:23

Příspěvek od dábek » 18. 10. 2009 10:45

Mám úplně stejný problém ale s vodou, svítí mi na checku že je jí málo, přitom je nádobka vrchovatá. Dřív pomohlo, když sem čidlo vyndal, třeba opláchl vodou a zase ho dal zpátky a bylo to ok, ale teď už svítí pořád :(

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 10. 2009 10:48

dábek píše:Mám úplně stejný problém ale s vodou, svítí mi na checku že je jí málo, přitom je nádobka vrchovatá. Dřív pomohlo, když sem čidlo vyndal, třeba opláchl vodou a zase ho dal zpátky a bylo to ok, ale teď už svítí pořád :(
Zůstalo možná viset, nebo má uvnitř zkrat.

.

Odpovědět