Ahoj zavádím nové téma,protože potřebuji co nejrychlejší POMOC!!! Koupil jsem e30 318 is (m42) rok 91,nalítáno dle tacha 160tis.ale víme svoje,jak si všimnete dle mého nicku tak,v sekci ´POKEC´ mám auto vyfocený a popsaný, název článku je pátrání po majiteli is..... jak se dozvíte iso dávno před lety vlastnila členka klubu Riky. Od ní koupil auto můj bratranec,který sním přestal jezdit z nedostatku času a koupi auta druhého. Já s isem vyjel za dům na zahradu v květnu 06,a to byla poslední jízda s autem vytáhla se baterka a auto tam jen tak stálo,pouze asi jen 3krát-4krát nastratováno chvíli na volnoběh. Stálo na trávníku přes 3 roky.Teď jsem se ptal kolik by za něj chtěl a vyrazilo mi to dech! Ihned koupeno(nepojizdné,ale všechny díly-nic nechybí!a interiér jako nový)po koupi auta za tu cenu zbylo dost peněz na novou kastli(přestavbu atd.,)kterou pochopitelně zničila rez,ale to sem teď nebudu tahat. Píšu tohle téma z důvodu toho ,že se dodnes nepodařilo isko rozjet.Vyměněny svíčky,olej,filtr,(airbox plný sraček a bordelu od myší)vše vysáto,vymyto a vyčištěno.V nádrži pustá sahara(vyčištěna,koupeno 10l benzinu,čerpadlo nový.Vyměněn palivový filtr.Prasklá ta široká hadice od airboxu k hlavě,pak na zemi spadené tři hadice(vnitřní průměr cca 1cm)rozežrané uplně k.o,byly spojeny černou spojkou jako ´zahradní hadice´ vedou zespod škrtící klapky pod čelní sklo do mechanismu co se jmenuje ted přesně nevím(nastavovač volnoběhu..nebo jak?opravte mne prosím) jinak kdyby mi někdo vložil fotky tak to mám vyznačený.Baterka nová značková,dál vyměněny všechny tři relé pod čelním sklem.Na youtube iso start 2.poloha klíčku(kontrolky)zabzučení relátka palivového čerpadla,jde zřetelně slyšet a jak dozní tak se startuje,u mě je ticho(relé bzučí jen když ho sepnu ručne-ty doteky u cívky).Motor krásně točí,žádný kelpání ani cukání.ale nechytne.Při točení to občas štřelí do výfuku. Bylo podezření na palivovou soustavu,nádrž čištěna,čerpadlo funkční,filtr nový,z nádrže to benzin dostane,a při oddělání hadičky u motoru přívodu paliva a přepadu ,při točení z motoru přepadem benzin vystřikuje a hadičkou z nádrže taky dojde přes palivový filtr až k motoru,hadička se nasadí a nic,do motoru benzin jde,to bzučení relé nic,nevim jaky to mněli typy a tak,jestli to dělaly všechny,je to verze bez kat.Nevim co více napsat to by mnělo být vše,omlouvám se těm co bude vadit jak je to popsaný,z bmw sem lajk a moc se v tom zatím nevyznám.opsáno odemne kdo u auta byl.mohu dodat fotky a video startu v dobré kvalitě+foto těch k.o hadic když je sem někdo vloží.
Prosím o všechny možné druhy nápadů! RAD! Pochybností! Pátrání! Prostě koho co napadne ! Každou maličkost! Budu moc rád a vděčný za cokoliv!!!!!
Isátko čeká renovace a potřebuji ať ten motor jede,chci už také patřit mezi Vás,Opravdu ještě jednou prosím a děkuji!!!!
iS nenastartuje POMOC ! ! ! COKOLIV,RADA,NÁPAD,POPIS....
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
opravdu bych ocenil, kdybys konecne pochopil duvod toho, proc sem ti tohle uz 2x smaznul a tohle ti napotreti jen zamknu, abys byl schopen si to precist a dokonce ti venuju namahu abych ti napsal zakladni pravidlo - v pokecu TECHNICKE dotazy nemaji co delat, neplatici uzivatele nemaji tuhle moznost, platici zde maji technickou sekci kde mohou zakladat nova temata a pokud platici clen napise technickej dotaz, velice radi ho presuneme do techniky. Neplatici clenove maji utrum.
Ty mas dve moznosti -
1. najit si podobnej topic v technice, coz vzhledem k namaze kterou si vynalozil na trinasobne napsani tohohle, uz si mohl mit davno nalezeno a poreseno
2. nepsat nic.
dekuju za rychle a jasne pochopeni.
Ty mas dve moznosti -
1. najit si podobnej topic v technice, coz vzhledem k namaze kterou si vynalozil na trinasobne napsani tohohle, uz si mohl mit davno nalezeno a poreseno
2. nepsat nic.
dekuju za rychle a jasne pochopeni.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220