Rozvoďák-kolik zubů?
Rozvoďák-kolik zubů?
Mohl by někdo zjistit, kolik má rozvoďák zubů u 325 eta, r. v. 7/87, 129koníků? díky
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak, kladka se kupuje podle rozvodaku, resp. rozvodak podle kladky. Tak jako tak je dobre vymenit i kladku. Kup sadu.Jirka325 píše:Delaji se opravdu dva typy pro ETU - 127 zubu, delka 1043,9 a 128 zubu delka 1052,2
V ETK je jen 127 zubovej.
Podle katalogu Bosche se da zamenit pri vymene napinaci kladky. Tedy kdybys koupil celej kit vcetne kladky, tak mas IMHO po problemu a zabijes mozna dve mouchy jednou ranou.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Jen na klikovce remenice na klinaky a indukcni kolo pro Motronic/Jetronicpaca píše:Pokud chci rozvoďák vyměnit, musí se zdělat řemenici? pokud jo, jak?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Netreba povolovat, vlastni remenici drzi sest sroubu M8 utopenych v remenici.paca píše:Mám problém povolit tu středovou matku na řemenici co vede na klikovku, znáte nějaký fígl jak tu matku povolit? A jaký je tam závit? pravotočivý nebo levotočivý? dík
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Ty jsem měl vyšroubovaný, ani zasvět nešla řemenice dolů, no a mě se zdálo, že to drží právě ta matka (je tam matka-podložka-pak je řemenice a na pohled se zdá, že řemenice nejde přetáhnout). Jestli nemám nějakej bastl, nemáte někdo fotku nebo něco podobnýho, abych viděl jak to kolem řemenice vapadá.Francis píše:Netreba povolovat, vlastni remenici drzi sest sroubu M8 utopenych v remenici.paca píše:Mám problém povolit tu středovou matku na řemenici co vede na klikovku, znáte nějaký fígl jak tu matku povolit? A jaký je tam závit? pravotočivý nebo levotočivý? dík
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Poklepej remenici, opravdu ji nedrzi stredovy sroub. Remenice je tam pomerne natesno.paca píše:... ani zasvět nešla řemenice dolů, no a mě se zdálo, že to drží právě ta matka (je tam matka-podložka-pak je řemenice a na pohled se zdá, že řemenice nejde přetáhnout)...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Jen pro upresneni, remenice pro servo a klimatizaci je plechova oddelena, remenice pro alternator-vodni pumpu je vcelku s indukcnim kolem pro Motronic/Jetronic.
Naposledy upravil(a) Francis dne 20. 07. 2004 00:00, celkem upraveno 1 x.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Byl jsem týden bez netu, rozvoďák jsem úspěšně vyměnil. Jako sada to není doslova, ale klatka a řemen jsou dělaný na 127 zubů a značka klatky je Febi Bilstein a řemene Contitech, vše německý firmy.paca píše:Jo, to teda ti z hlavy neřeknu, protože jsem celou sadu nechal u našich doma a to je nějakých 60km od Brna. Teď o víkendu bude můj druhý pokus o výměnu, po neděli ti značku napíšu.Rotten píše:A prosimtě co je to za značku?