Spatne teple starty

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Frojd
Příspěvky: 14
Registrován: 04. 06. 2004 17:41
Bydliště: Praha

Spatne teple starty

Příspěvek od Frojd » 31. 07. 2004 14:57

Nevite nahodou cim to muze byt ze mi to spatne startuje kdyz je vlaznej motor?Jinak OK.Bude to cerpadlem,nebo mi nejakym zpusobem spadava benzin.Dik

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 07. 2004 21:56

Vitaj v klube :lol: Ja to riešim už pol roka a furt som nenašiel príčinu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Frojd
Příspěvky: 14
Registrován: 04. 06. 2004 17:41
Bydliště: Praha

Spatne teple starty

Příspěvek od Frojd » 01. 08. 2004 15:27

Ja uz to taky nejakou dobu řešim.Minule jsem sednul do auta a už jsem to ani nenastrtoval.Čerpadlo v háji.Jestli to není náhodou pal.čerpadlo,jesli nedává malé tlaky.Beru je totiž jen z vrakovišť.

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Spatne teple starty

Příspěvek od RedBaron » 01. 08. 2004 16:15

Frojd píše:Ja uz to taky nejakou dobu řešim.Minule jsem sednul do auta a už jsem to ani nenastrtoval.Čerpadlo v háji.Jestli to není náhodou pal.čerpadlo,jesli nedává malé tlaky.Beru je totiž jen z vrakovišť.
Zpětný ventil palivové pumpy
Palivová pumpa samotná
Regulátor tlaku ve vstřikovací liště
Uchcávající vstřiky
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 01. 08. 2004 16:51

Mě se semtam stává, že krátce po startu teplého motoru (nastartuje hned) auto třeba chcípne, popřípadě dost kolísají volnoběžné otáčky, auto nejde za plynem. Po chvilce to zmizí. :?:
Díky.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
luissa
Příspěvky: 81
Registrován: 05. 09. 2003 20:09

Příspěvek od luissa » 01. 08. 2004 18:03

Anebo by to mohlo být čidlo teploty pro ŘJ, na termostatu je to myslím to modrý..............

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 01. 08. 2004 20:51

V mym případě by to nemělo bejt ono. Mam auto po diagnóze, a všechno prej uplně v pořádku... že prej se zdá, jakoby někde přisávalo falešnej vzduch. Ale sání přetěsněný :(
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

martinn

Příspěvek od martinn » 01. 08. 2004 23:43

podobny problem. cim viac teplo tym horsie startuje (treba viac pretocit starterom - niekedy toci strasne dlho, nakopne, ma asi 200 ot/min, postupne zvysuje, ustali sa na volnobehu). asi tak mesiac dozadu sa mi zacalo aj blbsie rozbiehat z volnobehu, motor sa zatrasie, akoby chcel skapat. cim je chladnejsie, tym ide lepsie, pod 14 °C ide bez problemov (dokonca ma lepsi chod na volnobeh - menej trasie). takisto ked natankujem do takmer prazdnej nadrze (cca 8l), prvych cca 5 sekund kolise volnobeh, potom sa to ustali.

inak u mna zapnuta klima zlepsuje starty aj rozbehy (volnobeh), zda sa ze to ma dokonca zo zapnutou klimou vyssie otacky volnobehu.

motor je M30 3.0 v E32'92

Odpovědět