325 IX brat nebo nebrat ???

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
olaf
Příspěvky: 13
Registrován: 22. 06. 2004 10:53

325 IX brat nebo nebrat ???

Příspěvek od olaf » 28. 07. 2004 12:49

Dotaz: muzu koupit 325 IX ale slysel jsem prej pokud je to starsi tak us ty 4kolky byvaj dost vyrachtany co vy na to? a pokud ano tak na co si dat pozor, dik

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 28. 07. 2004 15:27

Obrať se na Francise, ten čtyřkolu má a rozumí bawcům jako nikdo jinej tady ( a možná i v Mnichově :shock: )
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 28. 07. 2004 16:40

Mam uz treti E30 325iX a mel jsem jednu 525iX E34 a s pohonem 4x4 nebyly problemy vyjma praskle manzety predniho vnejsiho kloubu na aute po 300k km (do 500 Kc v replice) a ohnute poloosy nevymene nemeckym hovadem po nehode.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

olaf
Příspěvky: 13
Registrován: 22. 06. 2004 10:53

Příspěvek od olaf » 29. 07. 2004 07:31

No dekuji za odpoved ale presto mi to neodpovida zas tak moc na otazku na co si mam davat pozor pri koupi, a jak je to pri vysich rychlostech nedela to tomu problemy pozna se spatne napravy nebo neco kdyz se to ja nevim moc trepe nebo neco podobneho a jeste jakou ma IX vybavu, ma anatomy? kotouce vzadu?
dik

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 29. 07. 2004 08:03

:arrow: Kdyz pouzijes funkci hledat najdes tema na co si dat pri koupi pozor , ktery plati vseobecne pro vsechny E30. :roll:

:arrow: Jak rikal Francis omrkni poloosy hlavne predni jestly nejsou popraskany manzety. Poslechni njestli necvakaj poloosy v plnym rejdu.

:arrow: Vybava je hodne invidualni viz par temat niz. Kotouce v zadu budou urcite a to bud normalni nebo dvojity vzduchem chlazeny.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 29. 07. 2004 08:07

olaf píše:No dekuji za odpoved ale presto mi to neodpovida zas tak moc na otazku na co si mam davat pozor pri koupi, a jak je to pri vysich rychlostech nedela to tomu problemy pozna se spatne napravy nebo neco kdyz se to ja nevim moc trepe nebo neco podobneho a jeste jakou ma IX vybavu, ma anatomy? kotouce vzadu?
dik
Pozor si dej na vsechno (jen tam jsou dva diferaky navic), takze zkontrolovat zepodu tesnost-prusaky. Pri vyssich rychlostech byva nepatrne navic hluku od zminenych dalsich prevodu. Napravy jsou stejneho systemu jako u zadokolky, takze kontrolovat stejne, jen jsou navic predni hnaci hridele - na zpatecku s kolama v rejdu poslechnout cvakani kloubu. Netrepe se jako drahy pes, pokud je v dobrem stavu tak v bezne jizde neni rozdil oproti zadokolce.

K vybave: Zakladni stejna jako kazda jina 325i.

Technicke odlisnosti - je jina ridici jednotka ABS a pribyl snimac zrychleni/brzdeni, plastak ma dvojity posilovac brzd, pribyl chladic oleje serva, iX Touring ma zadni kotouce vetrane (koutouce ma kazda iX jako kazda jina 325i), oproti zadokolce iX nema stredove lozisko kardanu protoze je prevodovka nastavena mezinapravovou rozvodovkou. Zadni naprava ma jinou napravnici, ramena jsou stejna, tlumice stejne, jine naboje kol a jine zadni kotouce, brzdice stejne, kazde iX ma zadni diferak samosvor s viskozni spojkou. Predni naprava ma hlinikovou napravnici, jine rizeni, jina ramena, jine tycky stabilizatoru, jiny stabilizator, jine - kratsi - tlumice (jeden Sachs stoji 4500 Kc, Koni je drazsi, jiny vyrobce neexistuje), brzdy stejne jako na zadokolce.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

olaf
Příspěvky: 13
Registrován: 22. 06. 2004 10:53

Příspěvek od olaf » 29. 07. 2004 10:52

dekuji za maximalne vycerpavajici odpoved, a jeste mam dve otazky a to jak je to ze spotrebou o kolik je vetsi oproti normalni 325 a ja jaky je pomer hnacich sil mezi predkem a zadkem typoval bych tak 35 / 65, dik

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 29. 07. 2004 11:08

olaf píše:dekuji za maximalne vycerpavajici odpoved, a jeste mam dve otazky a to jak je to ze spotrebou o kolik je vetsi oproti normalni 325 a ja jaky je pomer hnacich sil mezi predkem a zadkem typoval bych tak 35 / 65, dik
Spotreba tak o necely litr vetsi, rozdeleni 37/63 (nekde pisou 38/62), v mezinapravovem diffu je viskozni spojka (narozdil od E46 kde je volny diff) a kdyz napr. predek uplne vypadne, treba se rozpadne vpredu kloub, tak to normalne jede jako zadokolka.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

olaf
Příspěvky: 13
Registrován: 22. 06. 2004 10:53

Příspěvek od olaf » 29. 07. 2004 11:55

no ja nad tim vazne uvazuju protoze mi nejde u toho auta o to aby tim jezdil bodekm ale spis aby to jezdilo spolehlive a spotrba mi nevadi protoze tu co mam vyhlidlou ma plyn a co se tyce jizdnich vlastnosti na vode a v zime predpokladam ze budou vynikajici a srandy kopec viz vase video :)))))))) no a kdyz se k tomu hodu lehocky tuning tak do pohody co chtit vic :))

Odpovědět