325 IX brat nebo nebrat ???
325 IX brat nebo nebrat ???
Dotaz: muzu koupit 325 IX ale slysel jsem prej pokud je to starsi tak us ty 4kolky byvaj dost vyrachtany co vy na to? a pokud ano tak na co si dat pozor, dik
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Mam uz treti E30 325iX a mel jsem jednu 525iX E34 a s pohonem 4x4 nebyly problemy vyjma praskle manzety predniho vnejsiho kloubu na aute po 300k km (do 500 Kc v replice) a ohnute poloosy nevymene nemeckym hovadem po nehode.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
No dekuji za odpoved ale presto mi to neodpovida zas tak moc na otazku na co si mam davat pozor pri koupi, a jak je to pri vysich rychlostech nedela to tomu problemy pozna se spatne napravy nebo neco kdyz se to ja nevim moc trepe nebo neco podobneho a jeste jakou ma IX vybavu, ma anatomy? kotouce vzadu?
dik
dik




- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Pozor si dej na vsechno (jen tam jsou dva diferaky navic), takze zkontrolovat zepodu tesnost-prusaky. Pri vyssich rychlostech byva nepatrne navic hluku od zminenych dalsich prevodu. Napravy jsou stejneho systemu jako u zadokolky, takze kontrolovat stejne, jen jsou navic predni hnaci hridele - na zpatecku s kolama v rejdu poslechnout cvakani kloubu. Netrepe se jako drahy pes, pokud je v dobrem stavu tak v bezne jizde neni rozdil oproti zadokolce.olaf píše:No dekuji za odpoved ale presto mi to neodpovida zas tak moc na otazku na co si mam davat pozor pri koupi, a jak je to pri vysich rychlostech nedela to tomu problemy pozna se spatne napravy nebo neco kdyz se to ja nevim moc trepe nebo neco podobneho a jeste jakou ma IX vybavu, ma anatomy? kotouce vzadu?
dik
K vybave: Zakladni stejna jako kazda jina 325i.
Technicke odlisnosti - je jina ridici jednotka ABS a pribyl snimac zrychleni/brzdeni, plastak ma dvojity posilovac brzd, pribyl chladic oleje serva, iX Touring ma zadni kotouce vetrane (koutouce ma kazda iX jako kazda jina 325i), oproti zadokolce iX nema stredove lozisko kardanu protoze je prevodovka nastavena mezinapravovou rozvodovkou. Zadni naprava ma jinou napravnici, ramena jsou stejna, tlumice stejne, jine naboje kol a jine zadni kotouce, brzdice stejne, kazde iX ma zadni diferak samosvor s viskozni spojkou. Predni naprava ma hlinikovou napravnici, jine rizeni, jina ramena, jine tycky stabilizatoru, jiny stabilizator, jine - kratsi - tlumice (jeden Sachs stoji 4500 Kc, Koni je drazsi, jiny vyrobce neexistuje), brzdy stejne jako na zadokolce.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Spotreba tak o necely litr vetsi, rozdeleni 37/63 (nekde pisou 38/62), v mezinapravovem diffu je viskozni spojka (narozdil od E46 kde je volny diff) a kdyz napr. predek uplne vypadne, treba se rozpadne vpredu kloub, tak to normalne jede jako zadokolka.olaf píše:dekuji za maximalne vycerpavajici odpoved, a jeste mam dve otazky a to jak je to ze spotrebou o kolik je vetsi oproti normalni 325 a ja jaky je pomer hnacich sil mezi predkem a zadkem typoval bych tak 35 / 65, dik
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
no ja nad tim vazne uvazuju protoze mi nejde u toho auta o to aby tim jezdil bodekm ale spis aby to jezdilo spolehlive a spotrba mi nevadi protoze tu co mam vyhlidlou ma plyn a co se tyce jizdnich vlastnosti na vode a v zime predpokladam ze budou vynikajici a srandy kopec viz vase video
))))))) no a kdyz se k tomu hodu lehocky tuning tak do pohody co chtit vic
)

