Kromě těch věcí, co tu jmenujete, by se třeba lidi v autoškole měli FYZICKY naučit takovou trivialitu, jakou je výměna třeba píchlýho kola za rezervní - tuhle jsem zastavil u naprosto nešťastný holky, která píchla kolo u fáčka a heverem ho chtěla zvedat za nárazník, teda aspoň tak to řikala...
Další BMW zabíjelo
Tak to já v autoškole absolvoval i nehodu - v Praze, na nábřeží pod letenskou plání, mě za mokra předjížděl tehdy ještě jugoslávský diplomat v nějakym starym Seatu, na kolejích mu to uklouzlo a trefil levý zadní roh instruktorovy 14 dní (!!!) nový Felicie Kombi. Udělali jsme dvojitý hodiny a zablokovali tramvajovou dopravu v obou směrech - když jsem pak viděl ty nenávistný ksichty ve stojících tramvajích, co kvůli mě přijeli pozdě do práce, bylo mi tenkrát tak trapně, jako bych to zavinil já sám... Ale zase to byla cenná zkušenost, myslim... Nejlepší bylo, že na jízdy jsem chodíval ráno, začínal jsem u instruktora před domem. Vždycky dal ve dveřích pusu manželce, jeli jsme na druhou stranu sídliště, kde jsme vyzvedli milenku a tu odvezli do práce...
Jinak jsem přesně ten případ, co si v 18ti udělal řidičák a první auto (Š105 S) si koupil (a pravidelně začal jezdit) až ve třiadvaceti - nikdy nezapomenu na první jízdu (kupovali jsme ji napůl s kámošem) ze smíchovskýho bazaru domů, tenkrát ještě na Prosek - odpolední dopravní špička a dva vyplašený tydýti ve Škodárně
Kromě těch věcí, co tu jmenujete, by se třeba lidi v autoškole měli FYZICKY naučit takovou trivialitu, jakou je výměna třeba píchlýho kola za rezervní - tuhle jsem zastavil u naprosto nešťastný holky, která píchla kolo u fáčka a heverem ho chtěla zvedat za nárazník, teda aspoň tak to řikala...
Kromě těch věcí, co tu jmenujete, by se třeba lidi v autoškole měli FYZICKY naučit takovou trivialitu, jakou je výměna třeba píchlýho kola za rezervní - tuhle jsem zastavil u naprosto nešťastný holky, která píchla kolo u fáčka a heverem ho chtěla zvedat za nárazník, teda aspoň tak to řikala...
Sepp
Jeste k tem bourackam BMW a mladejm ridicum.. Je to tak 2-3 tydny co si nejakej mladoch tady na smichove koupil e34..docela pekny auto, si to tady lestil a luxoval, dost mozna do dostal za maturu co ja vim. Vcera jsem ho videl ve francouzky jak hledal misto na zaparkovani ci co, jezdil tam jako prase a kazdou zatacku se snazil vzit lehkym driftem coz se mi dikybohu nedarilo..zajimavy bylo ze misto jednoho zadni alu uz mel plechac (ze by drift?)
No a dneska si jdu do prace a koukam ona petka omotana kolem lampy, manik jel zjevne dost rychle protoze lampa je tak 30m v protismeru smerem do kopce od zatacky ze ktery vyjel a skoncila mu ve dverich spolujezdce nekde u stredovyho tunelu. Mel zprdele kliku ze nikoho po ceste nesejmul nebo ze na tom miste spolujezdce nikdo nesedel.. ted tu zewluje kolem s partou podobnejch hovadek a je evidentne za machra..tak ja nevim kde soudruzi z en de er udelali chybu..
Fotky bohuzel nemam..ale spousta lidi si to fotila, Arman to mozna taky videl, jezdi kolem..co?
No a dneska si jdu do prace a koukam ona petka omotana kolem lampy, manik jel zjevne dost rychle protoze lampa je tak 30m v protismeru smerem do kopce od zatacky ze ktery vyjel a skoncila mu ve dverich spolujezdce nekde u stredovyho tunelu. Mel zprdele kliku ze nikoho po ceste nesejmul nebo ze na tom miste spolujezdce nikdo nesedel.. ted tu zewluje kolem s partou podobnejch hovadek a je evidentne za machra..tak ja nevim kde soudruzi z en de er udelali chybu..
Fotky bohuzel nemam..ale spousta lidi si to fotila, Arman to mozna taky videl, jezdi kolem..co?
5er

autoškoloval jsem v lednu a naštěstí nějakej ten sníh byl a na cvičák kam jsme jezdili,tak jsem měl už natrénovaný průjezdy dveřma napřed dědovo favoritem a když jsem to takhle projel fabií tak se instruktor vyděsil a nechápal... a stejně nechápali že takhle jezdí žák ostatní 2 autoškoly co tam byly
Na prvnim miste pricin nehod u me samozrejme zustava lidska blbost a zhovadilost. Souhlasim s tim, ze nekdo kdo pro rizeni nema cit, nikdy nebude tak dobrej ridic jako ten, co ten cit ma. Ovsem s tim, ze by byla skola smyku k nicemu absolutne nesouhlasim. Je treba si taky uvedomit, ze ja tady nemluvim o skole driftu, ale skole smyku. A ten "smyk" bych spojoval hlavne s necim jako je bezna jizda na vode a samozrejme jizda na snehu. Ne s divokym zavodenim po okreskach. Protoze kdyz (co jsem uz zazil) ridicce vedle me uleti na snehu trochu zadek a ona ma zavrene oci, drzi krecovite volant a ceka na ranu, je to docela nahovno situace. A kdyz k tomu pridame fakt, ze to byla relativne mala rychlost, ne az tak brutalni smyk a srovnal jsem to z mista spolujezdce, znaci to docela znacnou neschopnost a tudiz nebezpeci na ceste. Myslim, ze pro takoveto situace by byla skola smyku hodne uzitecna. Nerikam, ze bude pak clovek ridicsky Buh! Rozhodne si to ale zazije, bude vedet co to auto dela, jak se chova a jak se ma chovat on. A kdyz bude trening dusledny tak s tim prijde i docela slusna uspesnost.adam320 píše:soucasti atuoskoly nemuze bejt skola smyku...clovek kterej stravil v autoskole 24 hodin nebo kolik se dneska jezdi muze bejt rad ze ovlada auto po suchy asfaltce...skola smyku by mu nemohla pomoci...ba naopak...jsou lidi ktery proste na rizeni cit nemaj, jezdej desive, neovladaj auto a nemaj prehled celej zivot co jezdej...skola smyku by pro ne nemela zadnej pozitivni vliv...a jsou i takovyhle lidi ktery nikdy zadnou nehodu nezpusobili...jsou lidi ktery maj pro rizeni jistej cit a ovladaj ho skvele...ty zpusobujou nehody taky...neni to o autoskole...
az zacnou lidi premejslet nad vysledkem svejch cinnu a to jakejhkoli tak potom bude i mene nehod na silnicich
A do te skoly smyku radim samozrejme i zvladnuti nedotacivosti, smyku pri brzdeni, davkovani brzd, popripade plynu, atd. Protoze co je treba taky docela zarazejici, je celkem rozsirene presvedceni, ze v kazde krizove situaci je brzda nejlepsi pritel...
- Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
jj taky koukámVenca píše:Z dálky to připomíná Š-110R.
Jinak něco k tématu - je to většinou o tom, kdo sedí za volantem. V neděli jsme jeli pro něco dálku, cca 100km, takže žádný honění... Řídil kámoš, jel si tak v klídku za nějakým pikapem cca 80kmh, a najednou nás začne předjížděn nějaký rencek, už nevím tip ani obsah, ale vůbec mu to nejelo - předjížděl nás strašnou dobu, blížili jsme se k horizontu a už vidím, že se na tom horizontu objevilo auto. A týpek byl pořád ještě vedle toho pikapu... No né že by začal brzdit, hrnul to pořád dál a s protijedoucím tranzitem se minul snad o pár metrů - to mě taky strašně štve - nejčastějc musej předjíždět ti, co maj nejslabší auta... A hlavně na nepřehlednych místech
kazdopadne souhlasim s onou skolou smyku, takdy nejde ani tak o to aby se lidi naucili to auto srovnat atd, ale aby si vubec uvedomili co se muze stat a kdy se to muze stat.. se staci podivat ven kdyz zaprsi, mi prijde ze vetsina lidi nema snad ani poneti o tom ze to na mokrym asfaltu klouze. Vetsina jezdi jak prasata a kdyz jim to nekde ujede tak se strasne divi jak je to mozny vzdyt mam tu stabilizaci ci co a absolutne netusi jestli maji brzdit nebo raci vyskocit..
5er
- Jech
- Příspěvky: 1070
- Registrován: 18. 05. 2008 13:46
- Bydliště: Východní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Dělal jsem autoškolu skoro před dvěma lety a můžu celkem potvrdit místní názory, je téměř k ničemu. Stávali jsme v koloně a podobně, o zkouškách se jezdilo po vesnicích kde nikdo nejel takže to pak dávaj každýmu. Hrůza, fraška ... 
Jinak co vim tak spousta lidí (hlavně holky) bejvaj za volantem hrozně nervózní -> jedou jednou za dva tejdny a nevědí co maj dělat .. pak to tak dopadá, znám jednu co bourala už 2x nebo 3x (díky bohu né vážně).
V autoškole je málo praxe běhěm dlouhý doby, takže člověk neni absolutně vyježděnej.
Jsou i instruktoři co místo jízd jsou na oběd a řidiče nechaj v autě. Případně se mi stávalo že instruktor na sedadle spolujezdce usnul ...
Jinak co vim tak spousta lidí (hlavně holky) bejvaj za volantem hrozně nervózní -> jedou jednou za dva tejdny a nevědí co maj dělat .. pak to tak dopadá, znám jednu co bourala už 2x nebo 3x (díky bohu né vážně).
V autoškole je málo praxe běhěm dlouhý doby, takže člověk neni absolutně vyježděnej.
Jsou i instruktoři co místo jízd jsou na oběd a řidiče nechaj v autě. Případně se mi stávalo že instruktor na sedadle spolujezdce usnul ...
e46 330d, e46 325i cabrio, e46 320i LPG
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html
Škola smyku není marná věc, človíček si aspoň tu situaci "osahá" a pak zhruba ví co a jak.
Ale nejlepší jsou ti mladí blbečci, kteří maj horký papíry, zhnilou škůdku a myslí si, že je king silnic. Nedávno mě jeden takovej málem sestřelil v esíčku. Druhá zatáčka ho silně vynesla, protože letěl jak prase a podle výrazu v xichtu bylo poznat, že škůdka řídí jeho a ne on ji. Je jasný, že ne všichni jsou takový, abych jim nekřivdil.
A za chlast za volantem bych urážel palice u samé prdele! Bratránek jezdí občas nalitej a tvrdí, že když jede sám v autě, tak to nevadí...
Sám v autě možná, ale ne na silnici!!!
Pak takovýho hňupa potkej...
Jedna známá zase nemá nic lepšího na práci za volantem, než kolem sebe uklízet a utírat prach. Třeba by mi to ani nevadilo, ale silně mi vadil ten mostek na kterej se řítila. Ona si ho totiž vůbec nevšimla, jak byla zažraná do uklízení.
Ale nejlepší jsou ti mladí blbečci, kteří maj horký papíry, zhnilou škůdku a myslí si, že je king silnic. Nedávno mě jeden takovej málem sestřelil v esíčku. Druhá zatáčka ho silně vynesla, protože letěl jak prase a podle výrazu v xichtu bylo poznat, že škůdka řídí jeho a ne on ji. Je jasný, že ne všichni jsou takový, abych jim nekřivdil.
A za chlast za volantem bych urážel palice u samé prdele! Bratránek jezdí občas nalitej a tvrdí, že když jede sám v autě, tak to nevadí...
Jedna známá zase nemá nic lepšího na práci za volantem, než kolem sebe uklízet a utírat prach. Třeba by mi to ani nevadilo, ale silně mi vadil ten mostek na kterej se řítila. Ona si ho totiž vůbec nevšimla, jak byla zažraná do uklízení.
E30 318is
Jede JAXVIŇA!!!
Jede JAXVIŇA!!!
- slubox
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16. 06. 2007 21:08
- Bydliště: Pov.Bystrica,SR
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, tak to bol asi ten moj instruktorJech píše:... instruktor na sedadle spolujezdce usnul ...
Ja som robil vodicak pred dvoma rokmi, no bolo to v zime a vo Fabií 1,2HTP(LPG)
Jazdy som mal z jednym dievcatom, no zalezi od ludi aky maju vztah k autam a ako si vazia zivot ,pretoze som sa citil ako keby ma ucila ona ,nie instruktor.
Neskor siel na obed a mi sme na zasnezenom parkovisku blbli z ruckou,no len zadny nahon je zadny nahon
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
Tema uz malinko odbocilo a tak pridam svou jednu zkusenost s autoskolou. Mel jsem tu cest respektive povinnost (protoze pokud ma clovek legalni pracovni vyzum - pobyt, tak musi mit mistni ridicak) absolovovat "autoskolu" , ci spise udelat si ridicak, v zemi "zaslibene" - USA.
Vezmu to v bodech a psal se rok 2003:
- v Miami (asi v kazdem podobne velkem meste) je cca 60 mist kde lze udelat ridicak - tzv. Driving License Office - DLO
- tato mista maji svuj zabehnuty chod ktery se rozdeluje na 2 zpusoby:
A, jste LAMA a neznate pomery - vystojite si cca 10h frontu od 6 rano ve spolecnosti 200 kubancu a mexicanu, aby pak vam oznamili at prijdete dalsi den (diky "konexim" meho sefa jsem zvolil variantu B)
B, znate jmeno nejakeho mistniho "autoskolaka" (vyskytuji se v poctu 3-4 pred DLO) a za mirny poplatek okolo 20USD obdrzite uchopeni za rameno a mijejice tech 200 nestastniku se dostanete do fronty 2-3 lidi k registracnimu okenku. Celkem slusnej Speed-Up.
- nasleduje registrace s kontrolou dokladu, typu viza (od utoku v roce 2001 je mozno udelat si ridicak pouze pri pobytovem nebo pracovnim vizu), predlozeni domaciho ridicaku a Eyesight Exam (vysetreni zraku primo na pristroji u urednika)
- kdyz je vse OK, tak Vas urednik odkaze na absolovovani testovacich otazek na PC (vetsinou 4 PC v mistnosti), test se sklada ze 2 casti (30+30 otazek) a to tzv. Dopravni situace + znacky (zabavne je to v tom, ze temer pod kazdou znackou je jeste textem uvedeno co znamena) a obecne provozni otazky souvisejici s dopravou. Ovsem nejpikantnejsi je skutecnost, ze z kazde casti je mozno mit 15 otazek spatne a porad uspejete !!! Na vic je mozno po neuspesnem testu, coz se od PC dozvite, delat okamzite jeste jeden opravny. Testy jsou dvoujazycne (English / Spanish), pokud clovek nerozumi ani v jedne reci, je vam umozneno si vzit sebou tlumocnika !!!!!
- v pripade kladneho vysledku pokracujete se zapisem PASSED k dalsimu uredniku ktery vas zapise na prakticke jizdy. Moznosti jsou opet dve:
A, mate sebou vlastni vuz (kde se nikdo nepta jak jste se tam bez ridicaku dostali !!)
B, vyuzijete opet sluzeb mistni mafianske "kliky" a za obnos 20-25USD si od nich vuz na zkousku pujcite
- prakticti instruktori jsou celkem fajn lidi, ale maji pro vas pripraveno par chytaku - napr. sednete do vozu a musite jim automaticky rici co budete v jakem sledu delat (neco jako sterace stiraji, blinkry blikaji atd.) Nejvice dbaji na povinnost se pripoutat ihned po usednuti do vozu at se deje co se deje. Pri tomto opomenuti vas automaticky vyhodi. Dalsi chytak temer nejtvrdsiho kalibru je, ze vas necha zastavit podelne u obrubniku a sesle na vas otazku kam otocite kola pri parkovani kdyz stojite podelne smerem z kopce...(asi doprava ne!!!) a nasleduje ta sama stupidita ale s tim, ze stojite do kopce (asi doleva ne!!!). Bat se predem neni potreba, na vsechny tyto chytaky vas v ramci poplatku za pujceni vozu upozorni mafian predem...
- temer vsechny stanice DLO se nachazeji v sousedstvi obrovskych Shopping Mall-u (nakupaku) kde je ke zkouskam vyuzivana odlehlejsi cast parkoviste. Tuto oblast lze poznat tim, ze se zde vyskytuji znacky ve znacne zvysenem poctu (STOP, NO PARKING, prechod pro chodce apd). Samotna jizda je cca 600m dlouha s dobou trvani ne vice nez 10min a odehrava se ve stylu meneni jizdniho smeru a zastavovani dle prikazu instruktora. Nejvetsi zahul vam da asi zacouvani mezi dva kuzely kde by se v Evropskych meritcich dalo snadno vejit i s TATROU 138.
- pokud opet slysite z ust instruktora PASSED tak se odeberete zpet do budovy DLO a jdete s podepsanymi papiry o absolovovani teorie a praxe ke tretimu urednikovi ktery se vas zepta zda chtece pouze DRIVING LICENCE nebo za dalsi 2USD i ID CARD (v USA je ridicak zaroven obcanka, ale lze mit i tzv.ID CARD - vypada to stejne, ale ma to jinak barevny pruh s tim, ze to neni ridicak)
- na miste si vas vyfoti a za cca 10min odchazite s plastikovym barevnym ridicakem ve formatu kreditky. Jista komplikace je v pripade, ze jste cizinec a ridicak si delate poprve, v tom pripade vam daji tzv. TEMPORARY licence s tim, ze plastikovy vam zaslou az po schvaleni NATIONAL IMIGRATION BUREAU. Dojde vam za 30dni na minutu presne postou.
Shrnuti:
US ridicak mne stal 4 hodiny casu, bez jakychkoliv znalosti mistnich pomeru (pravda byl mi doporucen mafian) a 57USD penez vcetne 40USD uplatku za zkraceni utrpeni a absenci vlastniho vozu. Tomu rikam sluzba verejnosti...
PS:pri existenci tohoto divadla vas samozrejme nesmi prekvapit bezne couvani exotu na 12ti proude dalnici (6+6) a v pripade, ze se jedna o silnici typu tzv. I.tridy (dva pruhy proti sobe bez deliciho pasu) vam neustale sdeluji (cca kazdych 200m), ze muzete potkat auto v protismeru...
Jeste dodam, ze US ridicak plati 10let pro Residents (mistni) a po dobu platnosti viza pro "vandraky" z ciziny. Automaticky se neprodluzuje, to musi kazdy sam pouze za spavni poplatek 10USD. Pokud vam vsak propadne i jen o hodinu delate vse znova jako by jste ho nemeli
Nektere detaily se mohou menit stat od statu.
Ridicske umeni vetsiny na silnici je diletantske coz castecne eliminuje sirka a pocty jizdnich pruhu, nedej boze kdyz nasnezi (ne v Miami) nebo naprsi vic jak par mm vody. To je pak zazitek...
Vezmu to v bodech a psal se rok 2003:
- v Miami (asi v kazdem podobne velkem meste) je cca 60 mist kde lze udelat ridicak - tzv. Driving License Office - DLO
- tato mista maji svuj zabehnuty chod ktery se rozdeluje na 2 zpusoby:
A, jste LAMA a neznate pomery - vystojite si cca 10h frontu od 6 rano ve spolecnosti 200 kubancu a mexicanu, aby pak vam oznamili at prijdete dalsi den (diky "konexim" meho sefa jsem zvolil variantu B)
B, znate jmeno nejakeho mistniho "autoskolaka" (vyskytuji se v poctu 3-4 pred DLO) a za mirny poplatek okolo 20USD obdrzite uchopeni za rameno a mijejice tech 200 nestastniku se dostanete do fronty 2-3 lidi k registracnimu okenku. Celkem slusnej Speed-Up.
- nasleduje registrace s kontrolou dokladu, typu viza (od utoku v roce 2001 je mozno udelat si ridicak pouze pri pobytovem nebo pracovnim vizu), predlozeni domaciho ridicaku a Eyesight Exam (vysetreni zraku primo na pristroji u urednika)
- kdyz je vse OK, tak Vas urednik odkaze na absolovovani testovacich otazek na PC (vetsinou 4 PC v mistnosti), test se sklada ze 2 casti (30+30 otazek) a to tzv. Dopravni situace + znacky (zabavne je to v tom, ze temer pod kazdou znackou je jeste textem uvedeno co znamena) a obecne provozni otazky souvisejici s dopravou. Ovsem nejpikantnejsi je skutecnost, ze z kazde casti je mozno mit 15 otazek spatne a porad uspejete !!! Na vic je mozno po neuspesnem testu, coz se od PC dozvite, delat okamzite jeste jeden opravny. Testy jsou dvoujazycne (English / Spanish), pokud clovek nerozumi ani v jedne reci, je vam umozneno si vzit sebou tlumocnika !!!!!
- v pripade kladneho vysledku pokracujete se zapisem PASSED k dalsimu uredniku ktery vas zapise na prakticke jizdy. Moznosti jsou opet dve:
A, mate sebou vlastni vuz (kde se nikdo nepta jak jste se tam bez ridicaku dostali !!)
B, vyuzijete opet sluzeb mistni mafianske "kliky" a za obnos 20-25USD si od nich vuz na zkousku pujcite
- prakticti instruktori jsou celkem fajn lidi, ale maji pro vas pripraveno par chytaku - napr. sednete do vozu a musite jim automaticky rici co budete v jakem sledu delat (neco jako sterace stiraji, blinkry blikaji atd.) Nejvice dbaji na povinnost se pripoutat ihned po usednuti do vozu at se deje co se deje. Pri tomto opomenuti vas automaticky vyhodi. Dalsi chytak temer nejtvrdsiho kalibru je, ze vas necha zastavit podelne u obrubniku a sesle na vas otazku kam otocite kola pri parkovani kdyz stojite podelne smerem z kopce...(asi doprava ne!!!) a nasleduje ta sama stupidita ale s tim, ze stojite do kopce (asi doleva ne!!!). Bat se predem neni potreba, na vsechny tyto chytaky vas v ramci poplatku za pujceni vozu upozorni mafian predem...
- temer vsechny stanice DLO se nachazeji v sousedstvi obrovskych Shopping Mall-u (nakupaku) kde je ke zkouskam vyuzivana odlehlejsi cast parkoviste. Tuto oblast lze poznat tim, ze se zde vyskytuji znacky ve znacne zvysenem poctu (STOP, NO PARKING, prechod pro chodce apd). Samotna jizda je cca 600m dlouha s dobou trvani ne vice nez 10min a odehrava se ve stylu meneni jizdniho smeru a zastavovani dle prikazu instruktora. Nejvetsi zahul vam da asi zacouvani mezi dva kuzely kde by se v Evropskych meritcich dalo snadno vejit i s TATROU 138.
- pokud opet slysite z ust instruktora PASSED tak se odeberete zpet do budovy DLO a jdete s podepsanymi papiry o absolovovani teorie a praxe ke tretimu urednikovi ktery se vas zepta zda chtece pouze DRIVING LICENCE nebo za dalsi 2USD i ID CARD (v USA je ridicak zaroven obcanka, ale lze mit i tzv.ID CARD - vypada to stejne, ale ma to jinak barevny pruh s tim, ze to neni ridicak)
- na miste si vas vyfoti a za cca 10min odchazite s plastikovym barevnym ridicakem ve formatu kreditky. Jista komplikace je v pripade, ze jste cizinec a ridicak si delate poprve, v tom pripade vam daji tzv. TEMPORARY licence s tim, ze plastikovy vam zaslou az po schvaleni NATIONAL IMIGRATION BUREAU. Dojde vam za 30dni na minutu presne postou.
Shrnuti:
US ridicak mne stal 4 hodiny casu, bez jakychkoliv znalosti mistnich pomeru (pravda byl mi doporucen mafian) a 57USD penez vcetne 40USD uplatku za zkraceni utrpeni a absenci vlastniho vozu. Tomu rikam sluzba verejnosti...
PS:pri existenci tohoto divadla vas samozrejme nesmi prekvapit bezne couvani exotu na 12ti proude dalnici (6+6) a v pripade, ze se jedna o silnici typu tzv. I.tridy (dva pruhy proti sobe bez deliciho pasu) vam neustale sdeluji (cca kazdych 200m), ze muzete potkat auto v protismeru...
Jeste dodam, ze US ridicak plati 10let pro Residents (mistni) a po dobu platnosti viza pro "vandraky" z ciziny. Automaticky se neprodluzuje, to musi kazdy sam pouze za spavni poplatek 10USD. Pokud vam vsak propadne i jen o hodinu delate vse znova jako by jste ho nemeli
Nektere detaily se mohou menit stat od statu.
Ridicske umeni vetsiny na silnici je diletantske coz castecne eliminuje sirka a pocty jizdnich pruhu, nedej boze kdyz nasnezi (ne v Miami) nebo naprsi vic jak par mm vody. To je pak zazitek...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Martin_BMW
- Příspěvky: 230
- Registrován: 25. 10. 2004 11:13
- Bydliště: New Bor City
- Kontaktovat uživatele:
BMW, alem i jina silna auta nepatri do ruky lidem, kteri se na silnici nedokazou ovladat.Nerad bych se pridal k tem, koho nekdo takovej rozdrtil o strom, a jemu se mnohdy ani nic moc nestalo.
Kdyz neumim jezdit, tak se to nejdrive ucim, a pak teprve blbnu, i kdyz i potom to nebejva mnohdy moc rozumny.
Kdyz neumim jezdit, tak se to nejdrive ucim, a pak teprve blbnu, i kdyz i potom to nebejva mnohdy moc rozumny.
Vaso supr post.. ale jen bych k tomu dodal že v ČR Jsou testy na PC jsou pouze v češtině a pokud neumíš čj.. tak si taky vemeš překladatele.. co jsem se ptal borce odkudsi z afriky .. tak říkal že česky sice umí, ale takhle je to lepší, že nemusí znát pravidla
sedl vedle něj borec "překladatel" a test vyplnil.. a hotovo
Jenže nejhorší na všem je,že v US platí jiné zákony než u nás a navíc tady je nulová tolerance a hlavně AGRESIVITA!!!!Vyjíždíš z jakékoliv vedlejší ulice a čekáš dlouho,než tě někdo vůbec pustí.Však to určitě všichni znáte.Pak si jedeš kolem té padesátky-nikdo nejezdí přesně padesát-a za tebou konoupek tak 25let s Audi bliká a troubí že ho brzdíš.Nejhorší je vidět takovýho DEBILA,když sedí někde v baru,čeká na svou holku,dá si dva malý panáky a v zápětí sedne do Audi a jede.Nedej bože,když mu příště náhodou vynadáš,že je kretén a mohl někoho sejmout.Trošku jsem ho přidusil a další odveta byla ta,že si přivedl kamarády.Se slovy"tatínek to vyžehlí,kdyby se něco stalo"mě dorazil.Bohužel takových kryplů je tady v republice strašně moc a bohužel s tím nikdo nic nedělá a dělat nebude.Za alkohol bych okamžitě na doživotí bral řidičák a kdybych ho lapl za volantem znovu bez papírů tak minimálně 8 let.Bez pardonu.Já mám svoje zkušenosti,nejsu svatej.Jednou jsem po pivu jízdu absolvoval,namátkově mě chytli,bez papírů půl roku a mohl jsem být rád.Dalo mi to dost.....Od té doby ani kapka před jízdou!!!!!
e30 320i bílý plast touring, EX e32 735iAl.Těm co vykrádají auta,bych urazil ruce až u prdele...................................733548606
Nečetl sem to tady všechno,ale nezáleží na autě ale na řidiči,BMW si může koupit dobrej člověk,nebo taky pěknej kretén,a v případě tý bouračky o který se tady píše (pokud je to ta z Hlinska),je to ten druhej případ.š120 přijížděla na světelnou křižovatku (pravoúhlej kříž) a z levé strany výlítlo to bmw asi 100 km/h (prej to mělo tachometr zaseklej na 110),neudržel to na své straně a vrazil čelně do té škůdky.Sám tou křižovatkou projíždim a v takové rychlosti to je šílenost.Někdo tady psal že škůdky na silnici nepatří že nejsou bezpečný,měl sem takovej dojem,když to řeknu přehnaně že si za to mohl sám když jel v takovim autě,tak co se diví.Kdyby sejmul motorku tak se bude psát že taky nemá co dělat na silnici?
máme tu bohužel další, budiž mu země lehká
http://www.novinky.cz/krimi/177987-ridi ... tavii.html
http://www.novinky.cz/krimi/177987-ridi ... tavii.html
E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html



