Výběr vozu
Neviem ako staršie Fordy ale novšie modely rozhodne nepatria ku kazovým alebo nezábavným vozidlám. Osobne som mal Escort XR3i 16V mk5 a až na to, že som kúpil rozbitý kus bolo to veľmi slušné auto. Samozrejme po presadnutí do terajšej tríci ktorá je ešte oproti Eskymu o dva roky staršia je omnoho prepracovnejšia a vychytanejšia. Taký Focus už bude ale veľmi slušný. No pri tomto rozhodovaní by som radšej išiel do e36 nejak sa mi posledne začali páčiť...alebo potom ako bolo spomenuté e30 iso kombi. veľa šťastia
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
no ja nevim ale v tej plechovce bych nechtel mit nejakej crash natoz s ditetem v zadu...BOOST píše:Jsou zde jedinci, kteří si s rodinou E30 nemůžou vynachválit.MattyX píše:ono pokud nekdo pocita s rodinou tak je vseobecne E30 celkem nesmysl:D:D
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
-
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1852
- Registrován: 18. 09. 2007 21:18
- Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem
já měl r.v.88 Escort 1,6RS Turbo v úpravě Wolf....to byla střelaFaMart píše:Neviem ako staršie Fordy ale novšie modely rozhodne nepatria ku kazovým alebo nezábavným vozidlám. Osobne som mal Escort XR3i 16V mk5 a až na to, že som kúpil rozbitý kus bolo to veľmi slušné auto. Samozrejme po presadnutí do terajšej tríci ktorá je ešte oproti Eskymu o dva roky staršia je omnoho prepracovnejšia a vychytanejšia. Taký Focus už bude ale veľmi slušný. No pri tomto rozhodovaní by som radšej išiel do e36 nejak sa mi posledne začali páčiť...alebo potom ako bolo spomenuté e30 iso kombi. veľa šťastia
r.v.97 Mondeo 1,8 16V divočák to nebyl,ale pohoda auto s dobrým podvozkem
teď sem tam jezdím s focusem r.v.07 1,6TDCi a taky fajn auto
v rodině máme čtyři Focusy a nejvážnější závada byla vadný regulátor na altíku(zastoupeny motorizace 1,6 16v, 1,8 16v, 1,6 TDCi, 1,8 TDCi a roky od 99 po 07)
vše je o tom,co od auta chceš
Nějak nevidím v tvém výběru Mercedesy. A nechápu proč do roku 96 bych řekl jedny z nejspolehlivějších a řekl bych i moc povedených aut. Např. 124ky, 190ky (ty samo končily dřív). Myslím, že taková 124 3,0 td v kombajnu je velice dobrá volba pro rodinu a méně známá 190ka cosworth super hračka pro každý den. Samozřejmě mám BMW rád, ale nebráním se i jiným značkám. 

FOcus je supr auto. Máme doma taky 1.6ku 74kw r.v. 2000 sedana a nemůžu si ho vynachválit. Každopádně za ty prachy co se prodává je to asi lepší volba než nějaká e36 
Byl jsem s nim ted ve Francii a cesta tam i zpět dle BC spotřeba 6,1l/100km

Byl jsem s nim ted ve Francii a cesta tam i zpět dle BC spotřeba 6,1l/100km
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
já se hlavně trochu divim jak se tu mluví o rozumný volbě a přitom jako mínus akceptujete že se vám to auto třeba nelíbí. Nedovedu si představit že bych si koupil něco co se mi nelíbí, žiju jen jednou a krátce, nemám čas na mrdky který za to nestojej. Takže pokud se ti bmwmane puma nelíbí tak tam prostě nemá co dělat v tom výběru. A pokud myslíš už ted na rodinu tak si představ až budeš v důchodu a budeš si řikat, no celej posranej život sem snil že si koupim tu našlapanou káru, ale radši sem jezdil jak debílek ve focusu nebo něčem podobnym. Když už nepřekousneš u některýho auta menší nepraktičnost, tak ale nesnižuj až někam k MPV a podobnejm nesmyslum. Dycky se dá najít zajímavý auto, s dobrejma vlastnostma, který zároven dokáže odvíst celou familii na dovolenou.
+1Kony píše:já se hlavně trochu divim jak se tu mluví o rozumný volbě a přitom jako mínus akceptujete že se vám to auto třeba nelíbí. Nedovedu si představit že bych si koupil něco co se mi nelíbí, žiju jen jednou a krátce, nemám čas na mrdky který za to nestojej. Takže pokud se ti bmwmane puma nelíbí tak tam prostě nemá co dělat v tom výběru. A pokud myslíš už ted na rodinu tak si představ až budeš v důchodu a budeš si řikat, no celej posranej život sem snil že si koupim tu našlapanou káru, ale radši sem jezdil jak debílek ve focusu nebo něčem podobnym. Když už nepřekousneš u některýho auta menší nepraktičnost, tak ale nesnižuj až někam k MPV a podobnejm nesmyslum. Dycky se dá najít zajímavý auto, s dobrejma vlastnostma, který zároven dokáže odvíst celou familii na dovolenou.
Kup si od Váci 540ku a máš krásný rodinný auto v ceně golfu 

325 e30 - pro chudého studenta nejrychlejší cesta k bankrotu
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM
S tim nemohu souhlasit.Tweety píše:Ale je to Ford. Vy nemáte zkušenosti s Fordy.
Asi nemas skusenost s Fiatem Uno turbo. Kdybych stridal auta co nejcastejc (o coz se snazim, nebo minimalne se k nim dostat a odskouset vsechno mozne) a byl na tom financne v prumeru (za "prumer" si dosadte, co chcete - proste nijak spatne a nijak za vodou) tak si ho klidne na chvili poridim. Da se sehnat za dobrou cenu a patri k te lepsi pulce plodu automobiloveho prumyslu protoze je to zabavne auto. Je zabavne jinak nez F355 a je zabavne jinak nez E30, ale je to porad auto, ktere ma co poskytnout, trebaze by nekdo rekl, ze je to strep za tricet tisic. Mam BMW moc rad ale rozhodne nebudu tvrdit, ze je to jedina znacka, ktera kdy vyrobila poradne auto pro "ridice". Jak tady psal treba Jajic - Escort turbo. Dalsi skvela kara a neni to jen o tom, ze "jede".Tweety píše: Fiat Uno v turbu taky jede a koupil by sis ho ?
Nicmene chapu co chces rict a souhlasim s tim, ze to, ze neco "jede" prip. buhvico vsechno "pojede" neni dostatecny duvod pro koupi auta od ktereho ocekavam opravdove ridicske zazitky. Mohu totiz rici, ze ML 320 podle stejnych standardu jako Cougar taky "jede" ale "pojedu" s nim maximalne na dovolenou. Ovsem je zde otazka zda si chces se svym autem v nedeli privstat a vyrazit na okresku a obcas na okruh nebo v nedeli v poledne vyrazit na tuzing sraz a "pojizdet" nekoho na sprintech. V druhem pripade se totiz neni treba na nic ptat, pouze sledovat udaj "ps/hp" a cenu. A co se tyce prvniho pripadu bych nerekl, ze Cougar je zrovna ta spravna volba.
Pro Tweetyho - Pred-predchozi odstavec je pouha obranna Una, jak na to ted koukam...jen jsem chtel rici, ze Uno turbo urcite nepatri mezi auta, u kterych je pozitivem pouze fakt, ze "jedou".
A co se tyce toho jak velka socka kupujici je, mohu za sebe rict jen to, ze tohle neberu. Kdyz mas prachy na to to auto koupit, mas i na jeho provoz (at uz vetsi nebo mensi). Nemusis s nim jezdit denne, autobusova doprava funguje vsude bezne, stejne tak jako neni duvod proc nesnizit konzumaci piva, omezit koureni, nebo treba nezrat pizzu. Vsechno jde a jde jen o to jak moc to chces a co jsi ochoten pro to udelat a obetovat.
A co se tyce pojistky, snad ani nemusim zminovat, ze se plati pouze jednou rocne (ackoliv kdyz s nekym vedu konverzaci o autech, nekdy to musim zopakovat nekolikkrat a stejne to nepronikne dovnitr) a treba ja mam na svoji 2.5 rocni za cca 160E. A za jeden rok si myslim, ze to neni problem usetrit.
ed - A jeste co se tyce te poruchovosti. Je pravda, ze obecne jsou nektera auta/znacky poruchovejsi a nektera mene. Podle me ale procento relevantnosti tohohle faktu je tak nizke, ze koupi auta (kor starsiho) nejak nemuze ovlivnit. Z mych skusenosti co se poruchovosti tyce totiz rozhodne neplati tohle rozlisovani na znacky, jako spis prakticke skusenosti ruznych lidi.
Espace meho znameho byl pulku casu jeho vlastnictvi (od nova) zaparkovanej v servisu. Jiny Espace, ktereho jsem byl take ja uzivatelem a taky od nova mel za dva nebo tri roky uzivani poruchu pouze jednu a ta byla odstranena vymenou zarovky v prednim svetle.
Stejne tak ML prvni generace - jedno z nejporuchovejsich aut sveta podle nekterich anket a buhviceho jeste - tri roky a zadna porucha.
Naproti tomu jsem pred pul rokem videl Toyotu Avensis druhe gen., ktera potrebovala po 80 000km (nebo tak nejak) vymenu motora protoze zrala olej, pred dvema mesici Mazdu 6 (na ktere take jezdim) s pridretym motorem pri 130 000km a zrovna predevcirem Toyotu Yaris D-4D s dirou v bloku a pistem se skracenou verzi ojnice.
pip píše:V prvni rade se vyser na toho Golfa. Pokud chces Golfa tak jednicku nebo dvojku GTI - skvela zalezitost, ale trojku ne.
Puma je taky dobra vec, ale je to predohrab, takzee...
Jinak jedine co se k tomu da rictpodle priorit.
Řeším bezpečnost. Takže z řad Golfů připadá v úvahu právě trojka. Je mi jasný, že proti I a II je to poněkud tupé auto.
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.
Tweety píše:Ale je to Ford. Vy nemáte zkušenosti s Fordy. Kia ve 2.5 taky pojede a koupil by sis jí ? Fiat Uno v turbu taky jede a koupil by sis ho ?
To je přece nesmysl. Pokud někdo tvrdí, že je socka, zapoměl bych na Forda, jehož pověst spíše napovídá, že z majitele bude brzy finanční rujna a šikovnej automechanik.
Taky bych zapoměl na 6válec. Nechápu totiž proč, ale zde na foru se traduje, že 325i žere stejně jako nová 1.4i Fabie po městě. Nevím proč to někteří tvrdí, nicméně je to kravina. Osobně jsem pár 6válců měl, s pár jsem dlouhodobě jezdil a s žádným jsem se po městě nedostal pod 11,5 l/100km. Zde se najdou borci, kteří jezdí město i za 7,5l
VW je podle mě taková lepší značka pro chudý. Slabou 1.8i jsem měl doma měsíc a musím říct, že to není žádnej závodník, ale do těch 8-9 letrů se dá po městě z práce do práce jezdit a jak psal sám dotazující se, pokud se něco vysere, ať je to cokoliv, koupíš to za 400,- nový. Ale je to Golf.
Pokud bych chtěl, aby mě jízda vozidlem naplňovala, musel bych koupit BMW. Jediné ne6tiválcové je 318iS, proto bych v tomto případě volil právě to, nicméně v dobrém stavu.
Myslím, že Focus je v pohodě.
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.
Od Forda jedině Focuse. Starý Escorty jsou nic moc a Mondeo s 2 hvězdičkami taky žádnej zázrak. Ty má sice e36 taky, ale hrabe zadními a to je velké plus.jajic píše:já měl r.v.88 Escort 1,6RS Turbo v úpravě Wolf....to byla střelaFaMart píše:Neviem ako staršie Fordy ale novšie modely rozhodne nepatria ku kazovým alebo nezábavným vozidlám. Osobne som mal Escort XR3i 16V mk5 a až na to, že som kúpil rozbitý kus bolo to veľmi slušné auto. Samozrejme po presadnutí do terajšej tríci ktorá je ešte oproti Eskymu o dva roky staršia je omnoho prepracovnejšia a vychytanejšia. Taký Focus už bude ale veľmi slušný. No pri tomto rozhodovaní by som radšej išiel do e36 nejak sa mi posledne začali páčiť...alebo potom ako bolo spomenuté e30 iso kombi. veľa šťastia
r.v.97 Mondeo 1,8 16V divočák to nebyl,ale pohoda auto s dobrým podvozkem
teď sem tam jezdím s focusem r.v.07 1,6TDCi a taky fajn auto
v rodině máme čtyři Focusy a nejvážnější závada byla vadný regulátor na altíku(zastoupeny motorizace 1,6 16v, 1,8 16v, 1,6 TDCi, 1,8 TDCi a roky od 99 po 07)
vše je o tom,co od auta chceš
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.
Tak tyhle auta mě vůbec neberou. Starý, houpavý Mercedesy jsou tak max. pro důchodce. Ale 124ka je opravdu držák, to souhlasím.mikin88 píše:Nějak nevidím v tvém výběru Mercedesy. A nechápu proč do roku 96 bych řekl jedny z nejspolehlivějších a řekl bych i moc povedených aut. Např. 124ky, 190ky (ty samo končily dřív). Myslím, že taková 124 3,0 td v kombajnu je velice dobrá volba pro rodinu a méně známá 190ka cosworth super hračka pro každý den. Samozřejmě mám BMW rád, ale nebráním se i jiným značkám.
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.
Nelíbí a moc nelíbí je rozdíl. Je stravitelné. Stačí? O MPV nebyla řeč a ani nepřipadá v úvahu.Kony píše:já se hlavně trochu divim jak se tu mluví o rozumný volbě a přitom jako mínus akceptujete že se vám to auto třeba nelíbí. Nedovedu si představit že bych si koupil něco co se mi nelíbí, žiju jen jednou a krátce, nemám čas na mrdky který za to nestojej. Takže pokud se ti bmwmane puma nelíbí tak tam prostě nemá co dělat v tom výběru. A pokud myslíš už ted na rodinu tak si představ až budeš v důchodu a budeš si řikat, no celej posranej život sem snil že si koupim tu našlapanou káru, ale radši sem jezdil jak debílek ve focusu nebo něčem podobnym. Když už nepřekousneš u některýho auta menší nepraktičnost, tak ale nesnižuj až někam k MPV a podobnejm nesmyslum. Dycky se dá najít zajímavý auto, s dobrejma vlastnostma, který zároven dokáže odvíst celou familii na dovolenou.
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.
Jak přijdou děti, je to z hlediska auta průšvih. Začneš řešit, kam dáš plínky a kočárek, zjistíš, že buď budeš kupovat auto podle kočárku, nebo kočárek podle auta.
Ze zastoupení BMW mají z tohodle výběru sklopné zadní sedačky jen E30 touring a E36 coupé a touring (sedan jen dost výjimečně). Pokud považuješ výběr E36 323i za solidní, zkus se po pár bazarech projít, ono tě to přejde - pokud tedy budeš mít nějaké specifičtější nároky na výbavu. O E30 už vůbec nemluvě. U jiné značky by mě pojem výbava až tak nevzrušoval
, protože tam většinou končí u klimy a el. oken.
Vzhledem k tomu, co řešíš, bych vybíral asi mezi Focusem a Golfem, a vybral bych to, co se krade míň.
Ze zastoupení BMW mají z tohodle výběru sklopné zadní sedačky jen E30 touring a E36 coupé a touring (sedan jen dost výjimečně). Pokud považuješ výběr E36 323i za solidní, zkus se po pár bazarech projít, ono tě to přejde - pokud tedy budeš mít nějaké specifičtější nároky na výbavu. O E30 už vůbec nemluvě. U jiné značky by mě pojem výbava až tak nevzrušoval

Vzhledem k tomu, co řešíš, bych vybíral asi mezi Focusem a Golfem, a vybral bych to, co se krade míň.
E39 535i sedan
Ještě k té rodině. Rodinu neplánuji, ale jak se říká: člověk míní, časy mění. Nepatřím k lidem, kteří auto vyjedou na sračky a potom ho prodají. Do toho auta zahučí dost peněz na servisu a i na úpravách, a tak ho jen nechci za 2 roky prodávat a brečet v inzerci kolik je tam zainvestováno a pak ho prodat za směšný peníze. Jak je to tady dost obvyklé. 

Naposledy upravil(a) bmwman dne 30. 08. 2009 16:48, celkem upraveno 1 x.
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.