
M10 s plnou nádrží nejede
M10 s plnou nádrží nejede
Mám problém se kterým bojuji už delší dobu a jde o to že jakmile mám u mojí M10 L-jetronic v nádrži více jak 20litrů paliva tak motor prostě netáhne,je líný při akceleraci pocukává no prostě je mrtvý,zato jakmile mi palivoměr klesne na 20l tak jako by ožije a jede jak má,jsem z téhle závady celkem zoufalý protože nevím na co se podívat,jediné co jsem zkoušel je sundat víčko nádrže kvůli vytvoření podtlaku ale to bylo beze změn,hadice jsem nikde skříplý neviděl.Každou radu vítám a děkuji 

Já nevím, ale zkoušel jsem to na autě s dost prokluzující spojkou a na tři se mi poprvé zdálo, že to cuklo a ok (když jsem to testoval na jednom autě poprvé), na čtyři mi to přišlo docela rozeznatelný, i když člověk neví...Fx píše:Jako WilD, jen bych to zkoušel možná spíš mezi 2 a 3 plus...
Do kolika ti to jde vytočit? Když to točíš, jdou otáčky plynule nahoru až do oblasti, kde to "řve", ale přesto to nejede?
Jinak důležitý info, kam to vytočíš na místě, kolik pod zátěží třeba na 2 apod. Vyzkoušej i ten filtr a vůbec to trochu specifikuj, ať tu nemusí kluci střílet...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
možná se podívej pod středovej tlumič vejfuku pokud to netáhne bude možná díra buď tam nebo na potrubí či spojce mezi tlumiči . zkus to prověřit 

Škoda 105s►BMW E30 318 karbec 2B4►E30 318is►BMW E36 328i Touring
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
Jo asi taková vzdálenost souhlasí,bylo to měřený při předjíždění náklaďáku na dálnici.Jinak mam teď takovej problém se startováním,když přijdu k autu ráno nebo odpoledne když stojí na slunci (motor je studený) tak mi chytne na drcnutí,ale jak mile jsem v práci a zaparkuju na parkovišti,které je ve stínu a přijdu po 8mi hodinách do auta tak nastartuju až tak na podruhý nebo na počtvrtý,záleží kolik je venku stupňů,ale dělá to jen když stojím ve stínu,nikde jinde.Jinak je to 1.8i 75kW M10,kód motoru je M10B18.Kdyby jste někdo věděl co s tím tak prosím poraďte,jinak lambda,zapalovací kabely,palec,víčko rozdělovače,svíčky,všechny podtlakové a benzínové hadice jso měněny zhruba před měsícem,zkoušel jsem dávat váhu vzduchu z kamarádovo BMWačky (taky M10B18) u kterého funguje bez problému,u mě beze změny,starty ve stínu na ho...,už jsem fakt bezradnej...budha píše:no nevim, to jsou casy ktere byly namereny u novych 335i a podobnejch zihadlech, pochybuju, ze historicka M10 neco takoveho dovede...Kejzi píše:tak jako s tim výkonem to není tak špatný,já mam taky M10 a hrabe při pevným startu už v 1800 otáčkách a táhne nádherně,při předjíždění mi nedělá problém zrychlit ze 100 km/h na 150 km/h za cca. 4 vteřiny,ale je pravda,že když jsem měl ne děravej vejfuk,ale špatný těsnění mezi katíkem a koncákem tak to taky řvalo a netáhlo no a po výměně svíček,palce,víčka rozdělovače a pořádným seřízení motoru jede jak drak...
podle narychlo provedeneho vypoctu bys potreboval 138m ujet za 4 vteřiny (aby si zrychlil ze 100 na 150)
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
pokud má M10 2B4 motor na omezovač tam nenarazíadam320 píše:co to je za nesmysl?Stenlie píše:ale s tím maximem bych to moc nepokoušel nemá to omezovač

Pokud nekecám a kdyžtak mě opravte se do E30 dával po 2B4 karburátor werber s označením 2BE který už měl i nějakou jestli se to dá nazvat řídící jednotkou a ten už měl být opatřen i omezovačem otáček ale to si pamatuju z doby kdy jsem se o to ještě zajmal .
2B4 je motor který se dával do E21 a do uplně prvních E30 v roce 1982

Škoda 105s►BMW E30 318 karbec 2B4►E30 318is►BMW E36 328i Touring
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
doporucuju trosku studia, kazdej se mame co ucit.Stenlie píše:pokud má M10 2B4 motor na omezovač tam nenarazíadam320 píše:co to je za nesmysl?Stenlie píše:ale s tím maximem bych to moc nepokoušel nemá to omezovač![]()
Pokud nekecám a kdyžtak mě opravte se do E30 dával po 2B4 karburátor werber s označením 2BE který už měl i nějakou jestli se to dá nazvat řídící jednotkou a ten už měl být opatřen i omezovačem otáček ale to si pamatuju z doby kdy jsem se o to ještě zajmal .
2B4 je motor který se dával do E21 a do uplně prvních E30 v roce 1982
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Ahoj nechci zakládat nové téma tak alespoň použiji toto,jedná se o motor M10B18 tedy 1.8i 75 kW,jde mi o to,že motor najednou ztratil výkon ze dne na den,tím myslím,že za jízdy nejde vytočit motor na víc jak 3500 otáček,na této hranici se zastaví a nic,přitom je plynový pedál až na podlaze a maximální rychlost dosahuje 110 km/h.Jen tak pro zajímavost,jsou dávány nové svíce,zapalovací kabely,palec rozdělovače společně s víčkem rozdělovače,podtlakové hadice,palivové hadice hadice,palivový filtr,zapůjčená váha vzduchu ze stejného modelu na zkoušku a nic.Nevíte někdo co by to mohlo dělat,budu rád za každou radu.Jo ještě jsem zapomněl dodat,že mi dříve palivové čerpadlo dost hučelo při běžícím motoru a zhruba před štrnácti dny se utišilo,ale nepřestalo hučet úplně,nevíte čím to může být způsobeno???



M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
-
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1852
- Registrován: 18. 09. 2007 21:18
- Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem
doporučuji zkontrolovat tlak paliva...patrně tlačí málo ta pumpaKejzi píše:Ahoj nechci zakládat nové téma tak alespoň použiji toto,jedná se o motor M10B18 tedy 1.8i 75 kW,jde mi o to,že motor najednou ztratil výkon ze dne na den,tím myslím,že za jízdy nejde vytočit motor na víc jak 3500 otáček,na této hranici se zastaví a nic,přitom je plynový pedál až na podlaze a maximální rychlost dosahuje 110 km/h.Jen tak pro zajímavost,jsou dávány nové svíce,zapalovací kabely,palec rozdělovače společně s víčkem rozdělovače,podtlakové hadice,palivové hadice hadice,palivový filtr,zapůjčená váha vzduchu ze stejného modelu na zkoušku a nic.Nevíte někdo co by to mohlo dělat,budu rád za každou radu.Jo ještě jsem zapomněl dodat,že mi dříve palivové čerpadlo dost hučelo při běžícím motoru a zhruba před štrnácti dny se utišilo,ale nepřestalo hučet úplně,nevíte čím to může být způsobeno???![]()
Tak další poznatek z dneška,byl jsem si nechat změřit ten tlak paliva a prý je v normě naměřili 698 centimetrů krychlových paliva,tak nevím,ale zásadní je,že při jízdě domů začalo auto škubat jak kráva a střílet do výfuku,tak jsem hned vzal stroboskopickou lampu a zkoušel předstih,tak byl jen o trochu větší než má být,tak jsem ho hned seřídil,jedu se projet a auto nejen,že pořád střílelo do výfuku,ale už střílelo i do sání.Napadlo mě vyhodit svíčky ven a kouknout se jak vypadají,když jsem je vyndal tak jsem se zděsil,byly černý jak saze z komína,tak jsem je vyčistil a dal je zpět,ale žádná změna,auto stále střílelo do výfuku a do sání,tak mě napadlo,že někdo tady na fóru psal,že se dá dotáhnout pružinka ve váze vzduchu,tak jsem sundal víčko,posunul kolečko o dva zoubky a jel jsem to projet,auto stále střílí do výfuku,ale hlavní je,že už nestřílí do sání a hlavně nechá se už vytočit nad tři a půl tisíce otáček,ale ještě se mu do těch otáček moc nechce a stále škube jak kráva.Myslíte si,že může být špatná váha vzduchu???
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis