údržba čelního skla

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
sir.lukash
Příspěvky: 91
Registrován: 21. 07. 2008 19:36

údržba čelního skla

Příspěvek od sir.lukash » 27. 08. 2009 14:08

mám problém s čelním sklem. vlastně se všemi skly v cupéčku. když je důkladně omeju, vytřu do sucha švédskou utěrkou na okna, tak stačí týden a jsou mastná a zamlžená. a to si dávám pozor, aby mi na to nikdo nesahal. dělá to hlavně v letních dnech a když pustím foukání, tak se to neodmlží. Má někdo podbný problém? používáte nějaký specialni pripravky na mytí oken?? diky za radu
BMW 318i --> that's the stuff!

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 27. 08. 2009 14:25

no tak vnitrek klasicky vylestit okenou nebo necim podobnym na bazi alkoholu a z venku to same.. plus z venku na to davam este tzv tekute sterace - pripravek na odvod destove vody ze skla...

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 27. 08. 2009 14:34

no obavam sa ze tvoj problem vyriesi jedine klampiar z karboskou a co-ckom

tvoj problem su vlchke koberce...nie na dotyk ale v nutri pod kobercom ta penova protihlukova ochrana ...a jedina moznost jej namocenia zo spodu su klasicky vyhnite miesta na e30...rohy.....tak skus odstranit koberec a ucvidis co ta caka.......
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 27. 08. 2009 19:57

sys325i píše:no obavam sa ze tvoj problem vyriesi jedine klampiar z karboskou a co-ckom

tvoj problem su vlchke koberce...nie na dotyk ale v nutri pod kobercom ta penova protihlukova ochrana ...a jedina moznost jej namocenia zo spodu su klasicky vyhnite miesta na e30...rohy.....tak skus odstranit koberec a ucvidis co ta caka.......
To je jedna varianta a ta druhá je kouření v autě a používání stromečků,různých kokpitů apod,ty se na slunci odpařují a taktéž se sráží v podobě mastnoty na sklech :wink:Jinak na vyleštění oken je nejlepší již zmiňovaná okena a použití kalsických novin - Rudého práva :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 27. 08. 2009 20:17

jj rude pravo- to pouzivaj holky z dediny co si tam davaj noviny ... rude pravo aby je to lepe salo :-) Ale uvedeny problem bych videl ze je zpusoben vlhkosti v kare = dirave rohy , nebo prohnile za baterkou ci pojistkovkou .

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 27. 08. 2009 20:42

pkot píše:jj rude pravo- to pouzivaj holky z dediny co si tam davaj noviny ... rude pravo aby je to lepe salo :-) Ale uvedeny problem bych videl ze je zpusoben vlhkosti v kare = dirave rohy , nebo prohnile za baterkou ci pojistkovkou .
Mám podobný problém sice ne tak markantní a dlážku mám 100%,taky to může způsobovat tekoucí topení a fridex se ti pomalu sráží na sklech?

Jinak tohle se mi projevovalo i u fungl nových aut.Hold okno se časem zamastí i zevnitř,ale zde se bude pravděpodobně jednat o ty netěsnosti podlahy
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 08. 2009 21:48

Dvoris : pokud mas fungl nove auto na mysli Fabii 1, tak ta ma vyrobni vadu a to auto vlhne, i novej kus.

to mlzeni bych taky videl na tekouci topeni, koureni v aute, politury na palubku a podobne, pac mam zkusenost, ze i kara ktera temer nemela podlahu se spolehlive odmlzila pri pustenem vetrani na celne sklo.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Asmodeus
Příspěvky: 3545
Registrován: 28. 01. 2004 08:19
Bydliště: Kopřivnice

Příspěvek od Asmodeus » 28. 08. 2009 08:12

Pokud je to sklo vyloženě mastné, tak je to buď kouřením v autě, nebo jsem taky slyšel od jednoho profi řidiče, že ti jde do kabiny bordel z venku a když jezdíš hodně po dálnicích a za kamionama, je to mastnota ze spálené nafty, co ti nasaje auto a pustí dovnitř přes výdechy topení.

Uživatelský avatar
sir.lukash
Příspěvky: 91
Registrován: 21. 07. 2008 19:36

Příspěvek od sir.lukash » 28. 08. 2009 23:34

chlapci moc diky!! ta vlhkost v kobercic me nenapadla. je fakt ze vzadu sou takovy fleky jako od tekutiny..ale neni to mokry na dotek. jinak v aute nekourim. stromecky nepouzivam. takze bych to videl na ty koberecky. je to velkej problem dostat ten koberec ven?? vidim to na oddelani sedacek a stredniho panelu??
PS: ale zespodu je auto zdravy. nechapu ze by tam mohli byt prohnily mista! mel sem to nekolikrat na rampe a vzdycky se kochám, jak takhle stary auto je jako z fabriky. mno uvidim co pod kobercem bude za prekvapeni. A jak to z toho koberce dostat ??? nechat vyschnout?
BMW 318i --> that's the stuff!

Uživatelský avatar
cmelak
Příspěvky: 1137
Registrován: 01. 04. 2006 15:44
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od cmelak » 29. 08. 2009 08:44

Vyndat to neni zadnej problem, vyndej oba stredovy panely, predni sedacky, zadni sedak, vycvakni vnitrni prahy, predni bocni kryty pro repro, pak vytahni spodni cast plynovyho pedalu z podlahy a tradaa, tahej jak muzes a nechej to tak tejden na primym slunci, vysycha to z toho molitanu pekne na hovno, a pri ty prilezitosti bych bejt tebou to vzal rovnou nejakym tepovacem a poradne vydrhnul. 8)

Uživatelský avatar
cmelak
Příspěvky: 1137
Registrován: 01. 04. 2006 15:44
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od cmelak » 29. 08. 2009 08:46

Mel jsem taky na jedny 318i mokry porad koberce od dir z podlahy a v zime se mi normalne udelala namraza i na vnitrku skla jak se to pres den odparovalo, musel jsem skrabat jak zvenku tak zevnitr, a zrovna kdyz rano clovek pospicha do prace to neni moc prijemny.

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 29. 08. 2009 09:26

Mě to dělaj ty sairajty na lesk přístrojovky.....
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
sir.lukash
Příspěvky: 91
Registrován: 21. 07. 2008 19:36

Příspěvek od sir.lukash » 29. 08. 2009 15:15

japak tam jsou nacvaknutý ty prahový lišty?? potřebuju je dostat ven kvuli koberci, ale držej jak prilepený. jakym stylem?? koukal sem do knizky Jak na to, ale nepísou to tam. nerad bych si neco olamal.dik
BMW 318i --> that's the stuff!

Uživatelský avatar
Kejzi
Příspěvky: 292
Registrován: 03. 06. 2009 11:37
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kejzi » 29. 08. 2009 21:01

sir.lukash píše:japak tam jsou nacvaknutý ty prahový lišty?? potřebuju je dostat ven kvuli koberci, ale držej jak prilepený. jakym stylem?? koukal sem do knizky Jak na to, ale nepísou to tam. nerad bych si neco olamal.dik
ty jsou tam nasunutý a proto je musíš vysunout no předu nebo dozadu,ale na to přijdeš,jde to pěkně na hovno.....
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis

Odpovědět