tlak oleje

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

tlak oleje

Příspěvek od Řezňa » 11. 08. 2009 18:50

:wink:
Naposledy upravil(a) Řezňa dne 17. 05. 2013 07:22, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 11. 08. 2009 18:55

tomik, boost ...?
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 11. 08. 2009 19:20

Jde o tu elektriku?nebo o ty řechtající rozvody?
Obrázek

Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

Příspěvek od Řezňa » 11. 08. 2009 19:29

:cry:
Naposledy upravil(a) Řezňa dne 17. 05. 2013 07:23, celkem upraveno 1 x.

Ppajda
Příspěvky: 120
Registrován: 30. 04. 2008 19:58

Příspěvek od Ppajda » 11. 08. 2009 20:22

Blbá otázka, ale přece - tlak mazání je OK?
525 TDS

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 11. 08. 2009 20:39

Mr.Kulík 602662313 Je z Prahy a je fakt dobrej...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

Příspěvek od Řezňa » 11. 08. 2009 20:47

:wink:
Naposledy upravil(a) Řezňa dne 17. 05. 2013 07:24, celkem upraveno 1 x.

Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

Příspěvek od Řezňa » 11. 08. 2009 20:49

:wink:
Naposledy upravil(a) Řezňa dne 17. 05. 2013 07:26, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 11. 08. 2009 21:15

Ti říkám vyměň to vodicí kolečko a bude klid :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 11. 08. 2009 21:26

sorry za OT,ale největší odborník na M42 je tu přece AULA :!: :P

Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

Příspěvek od Řezňa » 11. 08. 2009 21:39

:wink:
Naposledy upravil(a) Řezňa dne 17. 05. 2013 07:24, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 12. 08. 2009 06:29

Bali: vole :).

Jestli si neměnil to vodící kolečko, tak aspoň vyzkoušej jestli nemá vůli v ložisku, nemusíš ho tedy ani sundavat. Taky záleží, jak je opotřebované, to mé teda moc nebylo, ale vůli trošku mělo.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

Příspěvek od Řezňa » 12. 08. 2009 08:12

měnil jsem všechno
Naposledy upravil(a) Řezňa dne 17. 05. 2013 07:30, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 12. 08. 2009 09:07

No tak jak říka DVORIS. Ty poslední M42 (v e36) už měli místo toho vodícího kolečka vodící lištu. Že by ty kolečka "vadli"?
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

Příspěvek od Řezňa » 13. 08. 2009 20:06

:wink:
Naposledy upravil(a) Řezňa dne 17. 05. 2013 07:27, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 13. 08. 2009 20:33

No jsem zvědavý jak to bude po pár tisících km. Držím ti palce, aby to bylo OK, ale co já mám zkušenost, tak olej 10W60 do motoru s hydroštelama moc dobrý není. Když není opravdu zahřátý, tak je jak med a nedostává se pořádně do hydroštelů. Kámoš to dal do M52 2.8 a po pár stovkách km začal motor divně cvakat a postupně se to zhoršovalo. Vylil to, dal tam 10W40 a byl klid. Ale uvidíš sám, nechci tě rozhodně nijak strašit, jen přidávám svojí zkušenost. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 13. 08. 2009 21:10

BOOST píše:No jsem zvědavý jak to bude po pár tisících km. Držím ti palce, aby to bylo OK, ale co já mám zkušenost, tak olej 10W60 do motoru s hydroštelama moc dobrý není. Když není opravdu zahřátý, tak je jak med a nedostává se pořádně do hydroštelů. Kámoš to dal do M52 2.8 a po pár stovkách km začal motor divně cvakat a postupně se to zhoršovalo. Vylil to, dal tam 10W40 a byl klid. Ale uvidíš sám, nechci tě rozhodně nijak strašit, jen přidávám svojí zkušenost. :wink:
K tomuhle se taky přikláním,přinejmenším bych motor nechal dlouho ohřívat než bych se s autem vůbec rozjel :wink:
Obrázek

Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

Příspěvek od Řezňa » 13. 08. 2009 21:40

:wink:
Naposledy upravil(a) Řezňa dne 17. 05. 2013 07:28, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
cmelak
Příspěvky: 1137
Registrován: 01. 04. 2006 15:44
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od cmelak » 14. 08. 2009 07:12

Vyborne, a napinak si tam teda nechal starej? A proc si menil retez zas za novej za jinou znacku? :D

Řezňa
člen E30.cz
Příspěvky: 579
Registrován: 10. 03. 2004 23:38

Příspěvek od Řezňa » 14. 08. 2009 07:19

:wink:
Naposledy upravil(a) Řezňa dne 17. 05. 2013 07:28, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět