Přestavba chrom na plast
Přestavba chrom na plast
Lze sladit plasťáckou motorovou eletriku (2,5) s chromáckym svazkem auta (2,0) aby fungoval otáčkoměr a ekonoměr jak má? Nebo není jiná volba než tahat novej plasťáckej svazek auta?
320i plastovej uloženej schnilej Brambor
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT
funkce ekonomeru neni ovlivnena svazkem auta. Pouze by jsi mel vymenit kodovaci clen prostrojovky (bila kosticka vpredu pristrojovky od jaro 1986) za typ dle skutecneho motoru. Mam pocit, ze by jsi oba svazky mel v pohode propojit a i kdyby to neslo rovnou tak snadno prepojis potrebne piny. Svazky neni potreba zamenovat. Schemata zapojeni zasuvek by jsi mel najit zde na foru.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Mám tu nový problém. Do auta - jednoho z posledních chromáků (B20 s trojřádkovou jednotkou, ale i třípinem u jednotky) se snažím zastavět chromáckou B25. Startér točí, ale nejde ani benzín skrz vstřiky ani jiskra. Po připojení veškeré elektriky mi zbyly na svazku motoru takřka u baterie nezapojené dva fastony. Nevíte někdo kam tyto fastony zapojit a zda vůbec? Popřípadě musím udělat ještě něco jiného při sladění chromáckého motoru se skoro plasťáckou elektrikou? Poraďte prosím 

320i plastovej uloženej schnilej Brambor
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT
Motorová elektrika je chromácká, tudíž údaje o HU jdou ze setrváku. Zkoušel jsem oba konektory od čidel i prohazovat, ale nemělo to vliv na funkci. Nejdřív jsem ty dva fastony měl taky za bastl, ale pak jsem je našel i na eťácký elektrice kterou mám mimo auto. Ve "schématech" vypadají že jdou na nějaký temperature switch?
320i plastovej uloženej schnilej Brambor
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT
vsechno je pouze o zasuvce motorovy elektriky, zadny kosticky z RJ ani podobny picoviny se delat nemusej, staci se podivat do schematu ktery piny jsou pro co a spojit se spravnym protikusem v elektrice novyho motoru, delal jsem to uz nekolikrat, je to otazka jedny hodiny
stahni si z webu 300mm.de popis jednotlivejch zasuvek a podle toho to das s klidem dohromady

stahni si z webu 300mm.de popis jednotlivejch zasuvek a podle toho to das s klidem dohromady
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Z e30.de jsem našel toto schéma http://img237.imagevenue.com/img.php?im ... _343lo.jpg# To ale bohužel stále neřeší můj problém. Trojpinový konektor je na obou stranách, jak v autě tak na svazku motoru. Auto je 10/87 motor spadá do období předtím. Mám pocit, že se do toho stále víc zaplétám a řešení v nedohlednu
Odpoledne půjdu zkontrolovat piny v zásuvce proti sobě, třeba něco vymyslím... Pokud byste věděli o rozdílných schématech zapojení, prosím dejte sem link.

320i plastovej uloženej schnilej Brambor
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT