Přestavba chrom na plast

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Gaz
Příspěvky: 741
Registrován: 26. 02. 2007 19:18
Bydliště: Poděbrady bo Hradišťo

Přestavba chrom na plast

Příspěvek od Gaz » 13. 09. 2008 13:27

Lze sladit plasťáckou motorovou eletriku (2,5) s chromáckym svazkem auta (2,0) aby fungoval otáčkoměr a ekonoměr jak má? Nebo není jiná volba než tahat novej plasťáckej svazek auta?
320i plastovej uloženej schnilej Brambor
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 13. 09. 2008 15:01

funkce ekonomeru neni ovlivnena svazkem auta. Pouze by jsi mel vymenit kodovaci clen prostrojovky (bila kosticka vpredu pristrojovky od jaro 1986) za typ dle skutecneho motoru. Mam pocit, ze by jsi oba svazky mel v pohode propojit a i kdyby to neslo rovnou tak snadno prepojis potrebne piny. Svazky neni potreba zamenovat. Schemata zapojeni zasuvek by jsi mel najit zde na foru.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Gaz
Příspěvky: 741
Registrován: 26. 02. 2007 19:18
Bydliště: Poděbrady bo Hradišťo

Příspěvek od Gaz » 13. 09. 2008 18:23

Dočetl jsem se že je třeba napojit konektor o třech pinech od řj do zásuvky motoru. Mohl by mi prosím někdo podrobně popsat kterej kablík přetáhnout kam?
320i plastovej uloženej schnilej Brambor
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT

Gaz
Příspěvky: 741
Registrován: 26. 02. 2007 19:18
Bydliště: Poděbrady bo Hradišťo

Příspěvek od Gaz » 02. 08. 2009 22:29

Mám tu nový problém. Do auta - jednoho z posledních chromáků (B20 s trojřádkovou jednotkou, ale i třípinem u jednotky) se snažím zastavět chromáckou B25. Startér točí, ale nejde ani benzín skrz vstřiky ani jiskra. Po připojení veškeré elektriky mi zbyly na svazku motoru takřka u baterie nezapojené dva fastony. Nevíte někdo kam tyto fastony zapojit a zda vůbec? Popřípadě musím udělat ještě něco jiného při sladění chromáckého motoru se skoro plasťáckou elektrikou? Poraďte prosím :oops:
320i plastovej uloženej schnilej Brambor
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 02. 08. 2009 23:17

mas patrne prohozene konektory pod konektorem diagnostiky, zkus je prohodit, jsou snadno nechte zamenitelne

nejsem si uplne jistej, ale mam dojem ze na kabelazi nejsou nikde fastony jen tak ledabyle, bud se ti rozpadl nakej konektor nebo je to nakej bastl
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Gaz
Příspěvky: 741
Registrován: 26. 02. 2007 19:18
Bydliště: Poděbrady bo Hradišťo

Příspěvek od Gaz » 02. 08. 2009 23:56

Motorová elektrika je chromácká, tudíž údaje o HU jdou ze setrváku. Zkoušel jsem oba konektory od čidel i prohazovat, ale nemělo to vliv na funkci. Nejdřív jsem ty dva fastony měl taky za bastl, ale pak jsem je našel i na eťácký elektrice kterou mám mimo auto. Ve "schématech" vypadají že jdou na nějaký temperature switch?
320i plastovej uloženej schnilej Brambor
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 08. 2009 01:09

no potes koste takova skladacka

nebudou ty fastony spis ze sedmeho vstriku kterej je u B20 na parohach cca ve strede zadni strany nad vyfukem?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 03. 08. 2009 08:20

vsechno je pouze o zasuvce motorovy elektriky, zadny kosticky z RJ ani podobny picoviny se delat nemusej, staci se podivat do schematu ktery piny jsou pro co a spojit se spravnym protikusem v elektrice novyho motoru, delal jsem to uz nekolikrat, je to otazka jedny hodiny :wink:

stahni si z webu 300mm.de popis jednotlivejch zasuvek a podle toho to das s klidem dohromady
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 03. 08. 2009 09:32

------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Gaz
Příspěvky: 741
Registrován: 26. 02. 2007 19:18
Bydliště: Poděbrady bo Hradišťo

Příspěvek od Gaz » 03. 08. 2009 10:53

Z e30.de jsem našel toto schéma http://img237.imagevenue.com/img.php?im ... _343lo.jpg# To ale bohužel stále neřeší můj problém. Trojpinový konektor je na obou stranách, jak v autě tak na svazku motoru. Auto je 10/87 motor spadá do období předtím. Mám pocit, že se do toho stále víc zaplétám a řešení v nedohlednu :oops: Odpoledne půjdu zkontrolovat piny v zásuvce proti sobě, třeba něco vymyslím... Pokud byste věděli o rozdílných schématech zapojení, prosím dejte sem link.
320i plastovej uloženej schnilej Brambor
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT

Odpovědět