Před měsícem a půl jsem koupil 318 Touringa z roku 93. Podle tachometru má najetých 175000 km. Hned po koupi jsem měnil olej + olejový a vzduchový filtr a svíčky. Ještě ho čeká výměna rozvodu.
Zajímají mě dvě věci:
1. Nefunguje mi ukazatel aktuální spotřeby (ne že by mi to nějak moc chybělo, ale fungovat by to mohlo..)
2. V nižších otáčkách se tomu autu nechce, působí na mě nějak přidušeně. Od cca 3500 ot. už pak jede jak čert, ale do té doby je fakt nějaký přidušený. Zdá se mi to i proto, že když ho vymotám na asi 2000 ot. a potom trošku ubírám plyn, má tendenci zrychlovat. Volnoběh přitom drží úplně perfektně, bez jakéhokoliv kolísání.
Kamarád mi tvrdí, že to je váhou toho auta, že se prostě musí víc vytáčet. Ale to se mi nezdá, ono je to cítit za jízdy - má tendenci takového nepravidelného poškubávání (v nižších otáčkách) a při překročení 3500 ot/min. pak vyletí...
Předem díky za radu.
Poradí někdo?
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
M40 motor je dost zvláštní a něco obdobnýho sem zažil když sem chtěl jednu 318 M 40 koupit ale já ho raději nevzal.choval se dost podobně jak řikáš.
dokonce sem zažil i to že pokaď nefunguje ekonoměr tak to auto jelo ale v nižších hrozně škubalo a většinou tuty auta byli v bazarech za fantastický ceny.
nejlepší by asi byla diagnostika,změření tlaků...
dokonce sem zažil i to že pokaď nefunguje ekonoměr tak to auto jelo ale v nižších hrozně škubalo a většinou tuty auta byli v bazarech za fantastický ceny.
nejlepší by asi byla diagnostika,změření tlaků...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D