Trubičky
Trubičky
Tak dnes jsem dokoupil vše co se týče brzd tedy vše myslím jako kotouče,destičky a pakny.Ale teď bych ještě rád koupil brzdové trubičky a taky palivové trubičky.Jenže mám problém v Kelly ani v Elitu je nedělaj jen v metráži.Takže jedině do BMW prodejny.Nevíte na kolik to tak může stát?Já počítám tak za ty brzdové tak 1500 a za palivové 900.Nobo nákej typ kde to seženu tak nák přibližně stejně dlouhé jako originál?

v metrazi ale dostanes trubky medene!....ja bych se jich nebal, tatka s nima uz jezdi rok, ale ostatni zastavaji nazor, ze tam maji byt origo zelezne, ktere se az tak moc dobre ohybat nedaji....
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
oni se ty medene trubky hned potahnou zelenou medenkou, takze to nevypada hezky, ale dal uz to nekoroduje...
koncovky neni problem si udelat, ale pertlovacku ma malo kdo, takze peclive namerit a u prodejce ti je tam nacvaka....
Dela se s tim fakt jednoduse,ale je treba si davat pozor pri utahovani, protoze se snadno med prorizne a pak to chcije..
koncovky neni problem si udelat, ale pertlovacku ma malo kdo, takze peclive namerit a u prodejce ti je tam nacvaka....
Dela se s tim fakt jednoduse,ale je treba si davat pozor pri utahovani, protoze se snadno med prorizne a pak to chcije..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Délku zjistíš v ETK, měděný se dají použít, jesliže ale nepoužijež mosazný holendry, tak to za 1-2 zimy nepovolíš, mezi mědí a ocelí to zakysne a trubičku při povolování ukroutíš... je lepší koupit origo a naohýbat...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
- lisage & tefik
- Příspěvky: 335
- Registrován: 01. 09. 2007 19:13
- Bydliště: Plzeň
Macek píše:Délku zjistíš v ETK, měděný se dají použít, jesliže ale nepoužijež mosazný holendry, tak to za 1-2 zimy nepovolíš, mezi mědí a ocelí to zakysne a trubičku při povolování ukroutíš... je lepší koupit origo a naohýbat...
Taky chci měnit trubky a chtěl bych origo bmw.Macku prozraď prosím co stály? Díky.
E30 325 M-tech II Coupé - Diamantschwarz
E30 324 TD M-tech II Sedan - Granitsilber
E30 316 Touring - Daytonaviolett
E30 318 Cabrio - Diamantschwarz
E34 525 TDS Touring - Arktissilber
E30 324 TD M-tech II Sedan - Granitsilber
E30 316 Touring - Daytonaviolett
E30 318 Cabrio - Diamantschwarz
E34 525 TDS Touring - Arktissilber
Pro ty co jsou liny si to za 5min najit sami:lisage píše:Taky chci měnit trubky a chtěl bych origo bmw.Macku prozraď prosím co stály? Díky.
A, palivove trubky:
benzinove motory vsechny:
- zasobovaci trubka: 16121179681 (15EUR)
- vratka: 16121179682 (15EUR)
dieslove motory:
- zasobovaci trubka: 16121177125 (17EUR)
- vratka: 16121177372 (15EUR)
pozn. palivove trubky dostanete naohybane a opatrene nastrikem proti korozi
B, brzdove trubky:
- zadni dlouha (Touring) (3075mm): 34326755684 (10EUR)
- zadni dlouha (4D/2D) (3120mm): 34326755686 (10EUR)
- kratka 1 (mezi rozvodku a leve rameno): 34326755328 (3,5EUR)
- kratka 2 (mezi rozvodku a prave rameno): 34326755567 (4,5EUR)
- kratka A (na obe ramena): 34326755591 (4,5EUR)
pozn. brzdove trubky dostane v presnem rozmeru vcetne "mufen", je nutne je pouze naohybat - jde to celkem v pohode. Dle typu trubky muzete dostat bud pouze lakovane nebo potazene plastovou folii (novejsi).
!!!! samozrejme nezapomente, ze v podobne stavu jako trubky budou i hadicky !!!!
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- iCeClimber
- Příspěvky: 306
- Registrován: 04. 08. 2008 12:42
- Bydliště: Česká Třebová / Praha4
Tak ja musim resit ty trubicky taky. KDyz jsem vcera vletl pod auto, tak nevypadaly jako z tohodle sveta. loupaly se jak cibule.
Jen me trosku zarazi, ze se prodavaji uz naohýbané (Palivové E34 nafta). Je ta montáž v pohodě? Nepřipomíná to vyndávaní ježka z klece?
Jen me trosku zarazi, ze se prodavaji uz naohýbané (Palivové E34 nafta). Je ta montáž v pohodě? Nepřipomíná to vyndávaní ježka z klece?
š105L -> Favorit 135Le-> E34 524TD (prodáno) & E36 318i & E39 528i -> OII 1.9 tdi =)
