http://www.novinky.cz/auto/171720-nejle ... wagen.html
letos až druzí
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
ja osobne jsem zvedavej na zivotnost toho VW kdyz delali corrado s g ckem, tak 200000 a papa, vsechno v pici, ted maj ty samy kone z 1,4 a pochybyju. ze se dozijou taky vic jak 200000km, to samy ted jak delaji ty 2,0 tdi, uz sem jich na dilne par mel co najeli kolem 200000 a na vsech hlava v pici a to takovym zpusobem, ze nesla opravit a koncern ji dela jen vymennym zpusobem za 28000
no precijen motor v bawu mi prijde postavenej na vetsi zivotnost, ale treba klasika stary tdi 66kw od vw je neskutecnej drzak......neco jak nase m10 a nebo m 20, ty taky vydrzi skoro vsechno 
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
Já zas dělám pro Toyotu a Citroen ... Ono já bych řekl že obzvlášť u levnejch aut se s dílama ani montáží nikdo moc nesere ... A dneska jsou auta spotřební zboží plánovaný na pět let maximálně ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
No, já nejsu mekááááánik, já spíš vyrábim díly do automobilky, hlavně části skeletu ... A když vidim, z čeho se dneska vyrábíjou kastle ... A hlavně když vidim jaký všechny díly se dají při výrobě zchroustat a vyleze z oho "dobrý" auto ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA


