asi diferák
asi diferák
cau bawo-fans. mam dotaz. ujel jsem se svym mazlikem dalsich 2500 po chorvatsku (320i-prumer spotreba 7,5-coz me potesilo) a jako vzdy naprosto v pohode. akorat me zacaly trapit 2 veci.
1, prestala se zpoustet vrtule chlazeni (asi termostat, nebo neco jinyho?)poradte jak diagnostikovat duvod)
2, jednou se takle rozjedu a ze zadu slysim zvuk, jako kdyby mi nejakej nasranej nemec po prohranym zapase povolil kolo - nepravidelny kovovy klapani/cvakani - ruzna kadence uderu a hlasitost-na chovani auta zadny zmeny. Kolo to nebylo, asi po 100 ujetech kilometrech to prestalo. Pro ceste do Cech to zacalo znova. zjistil jsem, ze ten zvuk se ozyva jen pri tahu motoru, tzn. pri vyslapnuty spojce klidek. domu jsem dorazil v pohode (cca 100km to mlatilo, 200 km nic a porad dokola)
doma jsem zadek hodil na spalky, dal za 4 a vlez si pod auto. pochvilce se zacly ozyvat znamy rany a mirny skubani v diferencialu.
poradte mi, jak je to vazny, eventuelne kdo z vas by mel pro me reseni
diky predem
gatbois
1, prestala se zpoustet vrtule chlazeni (asi termostat, nebo neco jinyho?)poradte jak diagnostikovat duvod)
2, jednou se takle rozjedu a ze zadu slysim zvuk, jako kdyby mi nejakej nasranej nemec po prohranym zapase povolil kolo - nepravidelny kovovy klapani/cvakani - ruzna kadence uderu a hlasitost-na chovani auta zadny zmeny. Kolo to nebylo, asi po 100 ujetech kilometrech to prestalo. Pro ceste do Cech to zacalo znova. zjistil jsem, ze ten zvuk se ozyva jen pri tahu motoru, tzn. pri vyslapnuty spojce klidek. domu jsem dorazil v pohode (cca 100km to mlatilo, 200 km nic a porad dokola)
doma jsem zadek hodil na spalky, dal za 4 a vlez si pod auto. pochvilce se zacly ozyvat znamy rany a mirny skubani v diferencialu.
poradte mi, jak je to vazny, eventuelne kdo z vas by mel pro me reseni
diky predem
gatbois
bmw positive e30 320i 87 ------- e36 320i 97
prave ze to mlati naprosto nepravidelne, nezavisle na tom jestli jedu rovne nebo do zatacky, vcera jsem zjistil, kdyz to zase mlatilo (nekde tady ve foru jsem od nekoho cetl prirovnani, ze je to zvuk, jak kdyz se natebe nekdo zespoda dobejva kladivem-to je presny) a ja vyslapnul spojku, tak to mlaceni ztratilo na intenzite, ale bylo to pocitove znat. sehnal jsem na vrakovisti diferencial za 1500, ale nez ho koupim, chci mit aspon 80% jistotu, ze to je fakt diferak. ale asi to budu muset risknout. kazdopadne vam dekuju za rady chlapi.gMax-Max píše:Odideny klb na poloose sa prejavi najma pri tahu do zakruty, to budu skor silentbloky alebo diff, alebo mozno este stredove ulozenie kardanu.Ace píše:Měl jsem podobný problém, ale s poloosami. Nedělá Ti to poloosa? Mě mlátila jen za tahu....
bmw positive e30 320i 87 ------- e36 320i 97
Re: asi diferák
vrtule se netoci vubec, kdyz stojim 5 minut v zacpe, tak lezu do cervenyho...Venca. píše:Vrtule má visco - spojku, pokud odešla, točí se jen navolno.gatbois píše:cau bawo-fans. mam dotaz. ujel jsem se svym mazlikem dalsich 2500 po chorvatsku (320i-prumer spotreba 7,5-coz me potesilo) a jako vzdy naprosto v pohode. akorat me zacaly trapit 2 veci.
1, prestala se zpoustet vrtule chlazeni (asi termostat, nebo neco jinyho?)poradte jak diagnostikovat duvod)
2, jednou se takle rozjedu a ze zadu slysim zvuk, jako kdyby mi nejakej nasranej nemec po prohranym zapase povolil kolo - nepravidelny kovovy klapani/cvakani - ruzna kadence uderu a hlasitost-na chovani auta zadny zmeny. Kolo to nebylo, asi po 100 ujetech kilometrech to prestalo. Pro ceste do Cech to zacalo znova. zjistil jsem, ze ten zvuk se ozyva jen pri tahu motoru, tzn. pri vyslapnuty spojce klidek. domu jsem dorazil v pohode (cca 100km to mlatilo, 200 km nic a porad dokola)
doma jsem zadek hodil na spalky, dal za 4 a vlez si pod auto. pochvilce se zacly ozyvat znamy rany a mirny skubani v diferencialu.
poradte mi, jak je to vazny, eventuelne kdo z vas by mel pro me reseni
diky predem
gatbois
Nutná výměna visco - spojky.
Ten difer mi dělá něco podobnýho, může to dělat ložisko, v horším případě některý soukolí.
Dal bych jinej a ten původní bych rozebral.
(i mě to čeká).
bmw positive e30 320i 87 ------- e36 320i 97
Re: asi diferák
V tom pripade plati porad to samy. Novou Visco.gatbois píše:vrtule se netoci vubec, kdyz stojim 5 minut v zacpe, tak lezu do cervenyho...
A nejlepe se hecnout, vzit 2900 a koupit fungl novou

no to sem udelal hned jak jsem se vratil, nejdriv sem dal za 2, nic, pak 3, nic, pak za 4 a trochu sem to vorostoval (vono samozrejme kdyz chces neco zjistit, tak to nic nedelaAce píše:Zvedni auto na hever, vlez do nej a normalne nakopni motor a zarad jednicku at je nekdo dole a posloucha odkud to pujde. Pokud bude auto zvedly, tak to bude urcite mlatit jako krava...ja tipuju poloosu. Kolik to ma asi tak km?

ale v tomhle jsem uplnej laik takze si rad necham poradit....bawik ma najeto poctivejch 160.000 (poslednich 8 let je v nasi rodine) g
bmw positive e30 320i 87 ------- e36 320i 97
Re: asi diferák
no tos me pobavilJirka325 píše:V tom pripade plati porad to samy. Novou Visco.gatbois píše:vrtule se netoci vubec, kdyz stojim 5 minut v zacpe, tak lezu do cervenyho...
A nejlepe se hecnout, vzit 2900 a koupit fungl novou

bmw positive e30 320i 87 ------- e36 320i 97
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: asi diferák
Existuje dražšší řešení, nová vizko v elitu 4108 Kč.gatbois píše:no tos me pobavil2900 jsou pekny penize, existuje levnejsi reseni?predpokladam, ze nema smysl kupovat visco z vrakace....
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Re: asi diferák
No me jsi taky pobavil. Zkus zjistit cenu v BMW, kde dostanes mimo jine visco od vyrobce Behr = ta sama. 2900 je spise VIP cena, bezna cena je ponekud vyse. Treba jak uz ti napsal Hanis.gatbois píše:no tos me pobavil2900 jsou pekny penize, existuje levnejsi reseni?predpokladam, ze nema smysl kupovat visco z vrakace....
Jinak 2 900 - jo, jsou to penize, ale da se to taky prevest na cenu cca. dvou plnych nadrzi benzinu


Re: asi diferák
Jirka325 píše:No me jsi taky pobavil. Zkus zjistit cenu v BMW, kde dostanes mimo jine visco od vyrobce Behr = ta sama. 2900 je spise VIP cena, bezna cena je ponekud vyse. Treba jak uz ti napsal Hanis.gatbois píše:no tos me pobavil2900 jsou pekny penize, existuje levnejsi reseni?predpokladam, ze nema smysl kupovat visco z vrakace....
Jinak 2 900 - jo, jsou to penize, ale da se to taky prevest na cenu cca. dvou plnych nadrzi benzinu![]()

bmw positive e30 320i 87 ------- e36 320i 97
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: asi diferák
Ja vyzkousel asi 3 nebo 4 kusy, stale byly problemy s chlazenim. Za VIP cenu mam novou a je to v pohode.gatbois píše:no tos me pobavil2900 jsou pekny penize, existuje levnejsi reseni?predpokladam, ze nema smysl kupovat visco z vrakace....
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
No, ked chces, dojdi na Slovensko do Kosic, ja ti to najdemgatbois píše:no vo ty hardy spojce jsem taky uvazoval. nedas mi typ, kdo mi to 100% odiagnostikuje?gMax-Max píše:podla mna to bude stred kardanu alebo hardy spojka.


325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220