volnoběh
- 
				petr e28
volnoběh
zdravím ve spolek, kluci, prosím o radu, mám etu v automatu a začal mě srát volnoběh, dělalo mi to tak jednou za tři měsíce a tentokrát se toho nemůžu zbavit a potřeboval bych to konečně vyřešit, za jízdy motor šlape jak hodinky, ale když chci zastavit tak mi to chcípne, to se stává i když nastartuju, někdy mi kolísají otáčky mezi 500- 1000 ot. a motor má vibrace a za pár vteřin chcípne, jsem z toho zoufalej, díky za radu
			
									
									
						Re: volnoběh
E28 - benzín nebo diesel? Jestli je to benzín M30 528i nebo 530i?petr e28 píše:zdravím ve spolek, kluci, prosím o radu, mám etu v automatu a začal mě srát volnoběh, dělalo mi to tak jednou za tři měsíce a tentokrát se toho nemůžu zbavit a potřeboval bych to konečně vyřešit, za jízdy motor šlape jak hodinky, ale když chci zastavit tak mi to chcípne, to se stává i když nastartuju, někdy mi kolísají otáčky mezi 500- 1000 ot. a motor má vibrace a za pár vteřin chcípne, jsem z toho zoufalej, díky za radu
Prověř spínač škrtící klapky, lambdasondu, nastavení plynového lanka aj.

 ///M Power
 ///M Power 
Re: volnoběh
ETA V AUTOMATU!!!!....528i nebo 530i????Ace píše:E28 - benzín nebo diesel? Jestli je to benzín M30 528i nebo 530i?petr e28 píše:zdravím ve spolek, kluci, prosím o radu, mám etu v automatu a začal mě srát volnoběh, dělalo mi to tak jednou za tři měsíce a tentokrát se toho nemůžu zbavit a potřeboval bych to konečně vyřešit, za jízdy motor šlape jak hodinky, ale když chci zastavit tak mi to chcípne, to se stává i když nastartuju, někdy mi kolísají otáčky mezi 500- 1000 ot. a motor má vibrace a za pár vteřin chcípne, jsem z toho zoufalej, díky za radu
Prověř spínač škrtící klapky, lambdasondu, nastavení plynového lanka aj.
 
   
  

- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh
V sacím traktu mezi váhou vzduchu a škrtící klapkou vchází do trubice přívod dodatečného vzduchu z tzv. volnoběžného ventilu. Tento dodává neměřený vzduch podle teploty zhruba do první minuty po startu do sacího traktu, časem se zanáší a je dobré ho vyčistit isopropylenem od usazenin. Pokud to nepomůže, vzal bych jiný a taky je možnost dojít si pro nový k BMW, ale ten malej hajzlík je opravdu dost drahejpetr e28 píše:zdravím ve spolek, kluci, prosím o radu, mám etu v automatu a začal mě srát volnoběh, dělalo mi to tak jednou za tři měsíce a tentokrát se toho nemůžu zbavit a potřeboval bych to konečně vyřešit, za jízdy motor šlape jak hodinky, ale když chci zastavit tak mi to chcípne, to se stává i když nastartuju, někdy mi kolísají otáčky mezi 500- 1000 ot. a motor má vibrace a za pár vteřin chcípne, jsem z toho zoufalej, díky za radu

Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
						Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Jak jsi ji prosim Tě poladil ?petr e28 píše:závada je odstraněna, byla to váha vzduchu, i přesto díky
Je mi jasný, že "šroubkem"
 , ale na diagnostice, na emisích, podle sluchu,
 , ale na diagnostice, na emisích, podle sluchu,  ,.... ?
 ,.... ?Když jsem měl Etu měl jsem s tim docela problém - byla to taky rozštelovaná váha - každej "vesnickej" opravář na to hned začal hrabat a uplně mi to rozbrabčili, že jsem kolikrát ani nenastartoval. Pak jsem zajel za známým na emise a on to konečně wopravil - nastavil správně váhu.
 Před tím jsem navštívil asi 4 "opraváře". Čicky se v tom pohrabali řekli si wo prachy a bylo to dycky ještě horší - NJN bohužel hlavně chybama se člověk učí - bylo to v roce 1999.
  Před tím jsem navštívil asi 4 "opraváře". Čicky se v tom pohrabali řekli si wo prachy a bylo to dycky ještě horší - NJN bohužel hlavně chybama se člověk učí - bylo to v roce 1999.BMW The Ultimate Driving Machine
						- 
				petr e28




