
PROSIM SMAZAT
nejdříve mi to rachtalo ,i když mi to tam ještě montovali v servisu ,ale to jsem si myslel ,že to rachtá právě proto ,že tím ,že je to víc napnutý a ty rozvody už jsou opotřebovaný ,tak že to doléhá trochu na jiná místa(řetěz na ozubená kola) než s tím starym napínákem.
potom jsem udělal komplet rozvody ,který už samy o sobě nerachtaj , ale pořád se ozývá taková rezonance v oblasti od 2500-3500 ot.
napínák je namontovaný správně pístkem k napínací kladce ,obráceně by to snad ani nešlo i vzhledem k umístění otvoru pro vstup oleje do napínáku.
potom jsem udělal komplet rozvody ,který už samy o sobě nerachtaj , ale pořád se ozývá taková rezonance v oblasti od 2500-3500 ot.
napínák je namontovaný správně pístkem k napínací kladce ,obráceně by to snad ani nešlo i vzhledem k umístění otvoru pro vstup oleje do napínáku.
ještě je dobré ho nasměrovat co nejvice k mazacimu kanálku
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour
BMW E39 540i Tour
...měnil jsem úplně všechno..až na jedno vodící kolečko..ale zuby jak nový,krásně se lehce točilo,bez vůle..takže v tom problém nebude..nejhorší že druhý "auto" fáčko je taky v kopru takže nemám teď ani kdy se v tom hrabat takže jezdim max 3tis otáček..jedno pozitivum to má..žere to max 8,5 v městským provozu..to jsem si ale do něj mohl dát 2,4td a byl bych na to podobně..je to hnus když nemůžu sešlápnout plyn na podlahu a dát tomu napít..dentak píše:a menils na rozvodech i vodici listy?? casto,skoro vetsinou rachtaj listy,bud jsou vyjezdene a nebo dokonce praskle nebo utrzene...
Mazací kanálek je směrem k prdeli auta takže tu dírku nasměrovat dozadu je tam sice drážkaa něco jako na prutokovem šroubu ale lepší když tam de tlak přímoDVORIS píše:Když už jste se to o tom tak rozepsali,tak mám uplně ten samej problem,na kterou stranu je tedy ten mazací kanálek?
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour
BMW E39 540i Tour