kombajn 325i a 325iX

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

kombajn 325i a 325iX

Příspěvek od BigMara » 28. 04. 2003 12:24

Co vsechno je jiny na 325iX proti 325i, zajima me jestli by se vyplatilo predelat i na iX

Venca

Re: kombajn 325i a 325iX

Příspěvek od Venca » 28. 04. 2003 12:41

BigMara píše:Co vsechno je jiny na 325iX proti 325i, zajima me jestli by se vyplatilo predelat i na iX
Jak na to koukám, asi bys musel mít celý zrušený iX, protože je toho dost. Přední náprava celá, kardany, komplet odpružení.

Uživatelský avatar
Honza
Příspěvky: 17
Registrován: 22. 02. 2003 17:49
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Honza » 28. 04. 2003 17:55

A navíc iX karoserie ma větší středový tunel- Je tam vybrání pro mezinápraváč :cry:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 28. 04. 2003 18:52

Rozdílů mezi iX a i je mnoho:
- jiná karoserie
- jiný sklon McPhersonů
- jiné uložení převodovky
- jiný tunel pro převodovku (výklenek pro přední kardan)
- přední nápravnice posunutá o cca 15 cm vpřed
- jiná přední nápravnice
- jiné řízení
- jiné držáky motoru (díky posunuté nápravnici)
- jiná vana motoru
- jiné olejové čerpadlo + pohon (točí se na druhou stranu)
- jiné přední McPhersony (kratší, tlumiče vyrábí jen Sach a Koni)
- jiná zadní nápravnice (ramena jsou stejná)
- jiné zadní brzdové kotouče a držáky brzdičů
- kratší zadní kardan
- je třeba sladit stálý převod zadního diferáku s předním

a mnoho dalších drobností. Letos jsem do iX dával motor ze zadohrabu a naplánovaný víkend se protáhl o několik týdnů :-)
Přestavba je harakiri, je lepší prodat zadohrab a koupit málokdyhrab=iX 8)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět