
Jaký motor zastavět do E30???PORADTE...
No me tech 20tis.neprijde moc.S financema jsem se nejak zaopatril a auto na denni jezdeni uz taky mam tak uz jen zbyva nejaka 30 do ktery jsem ochotnej vylit nejaky ten drobakMattyX píše:jj to uz je hold drazzsi vecDZIHAD píše:Jo ten jsem ted taky nekde nasel z nejake bouracky.Chtel za to 20tis.MattyX píše: jj,hliniiik blokale podle me jeden z nejlepcich motoru na zastavbu... pak jsou uz jen emka...ale tedka nevim jestli S50 je taky hlinik a S52 ale ty by meli taky byt ne ?!
- b.e.a.s.t.
- Příspěvky: 94
- Registrován: 14. 01. 2009 21:57
tunaku jelo to auto nekdy i rovne?TUŇÁK píše:DZIHAD: Dopředu nebo rovně s tím moc nejezdím http://www.youtube.com/watch?v=hvV4jIb1 ... annel_page

E30 325 white cabrio & E92 330i M-packet & E70 X5 3.0D
Joooo z garáže a do garážeb.e.a.s.t. píše:tunaku jelo to auto nekdy i rovne?TUŇÁK píše:DZIHAD: Dopředu nebo rovně s tím moc nejezdím http://www.youtube.com/watch?v=hvV4jIb1 ... annel_page




- b.e.a.s.t.
- Příspěvky: 94
- Registrován: 14. 01. 2009 21:57
aha ja myslel, ze mas garaz kam muzes taky vletet bokemTUŇÁK píše:Joooo z garáže a do garážeb.e.a.s.t. píše:tunaku jelo to auto nekdy i rovne?TUŇÁK píše:DZIHAD: Dopředu nebo rovně s tím moc nejezdím http://www.youtube.com/watch?v=hvV4jIb1 ... annel_page![]()
![]()

E30 325 white cabrio & E92 330i M-packet & E70 X5 3.0D
- b.e.a.s.t.
- Příspěvky: 94
- Registrován: 14. 01. 2009 21:57
TUŇÁK: A stejne by ses měl jmenovat ČUŇÁK (či TSCHUŇÁK)
Abychom to nejak shrnuli:
M30(B35): Jednoznacne nejlevnejsi, co jsem videl, tak i vykonem (211ps) dostacujici...poctivej kus staryho "zeleza", znacna odolnost, ne drahy opravy...
M50(2.5): Financne taky "v poho", nicmene na drift v porovnani s m30 asi min vhodny - jinak polozenej kroutak (ostatne litr rozdil se projevi), ale pro "normalni" pouziti rekl bych schudna zastavba...
M52(2.
: Jen o trochu tezsi, nez m20 (m52 ma myslim 117kg - viz odkaz na bimmerforum ve FAQu), coz je super pro universalni zastavbu (vyvazeni bez problemu), cena uz je ovsem trochu jinde...
M60: V8 podle tabulky to s tou vahou neni zas tak tragicky - problem bych videl v prevodovce (sehnat manual bud z 3-litru nebo si radne priplatit), nicmene myslim, ze vykon/cena porad zatracene zajimavej motor...
S50: 3litr vykonem stejne jako M60B40 (286ps), nicmene ///M, takze cenove "trochu" vys a vaha zas o tolik nizsi neni...
Dalsi varianty jsem zatim neuvazoval...
Podotykam, ze vychazim z toho, co jsem kde nasbiral (at uz jinde nebo tady - pasta (m30), Stany (m50, s50) a jini...), osobni zkusenosti zatim nejsou, takze kdo ma, necht klidne hodi argument, ktery jsem opomenul (napr. samotna slozitost zastavby)
Vzhledem k tvym potrebam bych volil asi tuto moznost: pokud mas dost mista a potrebny moznosti, poridil bych (z D) E32 740iA a E34 530i V8 (manual)...a nepotrebne rozprodat... Pripadne postupne, nejdriv aplikovat jen z 530i V8 (manual) a pri dalsich volnych financich uz "jen vymenit" motor za 4.0l...
Lehce se to rekne, no
Ale pri vhodnem vyberu by vysledna financni narocnost nemusela byt nijak tragicka (jen ta pocatecni investice, no...)

Abychom to nejak shrnuli:
M30(B35): Jednoznacne nejlevnejsi, co jsem videl, tak i vykonem (211ps) dostacujici...poctivej kus staryho "zeleza", znacna odolnost, ne drahy opravy...
M50(2.5): Financne taky "v poho", nicmene na drift v porovnani s m30 asi min vhodny - jinak polozenej kroutak (ostatne litr rozdil se projevi), ale pro "normalni" pouziti rekl bych schudna zastavba...
M52(2.

M60: V8 podle tabulky to s tou vahou neni zas tak tragicky - problem bych videl v prevodovce (sehnat manual bud z 3-litru nebo si radne priplatit), nicmene myslim, ze vykon/cena porad zatracene zajimavej motor...
S50: 3litr vykonem stejne jako M60B40 (286ps), nicmene ///M, takze cenove "trochu" vys a vaha zas o tolik nizsi neni...
Dalsi varianty jsem zatim neuvazoval...
Podotykam, ze vychazim z toho, co jsem kde nasbiral (at uz jinde nebo tady - pasta (m30), Stany (m50, s50) a jini...), osobni zkusenosti zatim nejsou, takze kdo ma, necht klidne hodi argument, ktery jsem opomenul (napr. samotna slozitost zastavby)

Vzhledem k tvym potrebam bych volil asi tuto moznost: pokud mas dost mista a potrebny moznosti, poridil bych (z D) E32 740iA a E34 530i V8 (manual)...a nepotrebne rozprodat... Pripadne postupne, nejdriv aplikovat jen z 530i V8 (manual) a pri dalsich volnych financich uz "jen vymenit" motor za 4.0l...
Lehce se to rekne, no


E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Zástavba V8 opravdu není prdel a finačně to levně moc nevyjde. Hlavní problémy jsou brzdový válec, který se nevejde a vymotat svody kolem řízení je taky pěkný hlavolam. Takže to rozhodně není jen o pořízení V8 a šoupnutí do kastle ty hlavní problémy a investice přijdou podle mě teprve při zástavbě. Ale rozhodně ten V8 vypadá v E30 sakra dobře, plus ten zvuk a výkon, no kdyby to šlo dostat do not, tak bych do toho šel taky. 

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

BOOST: Samo, ze je to pro nekoho, jako ty - ponekud znalejsiho a hlavne s moznostma vyroby prislusenstvi - drzaku apod. Ale i u nas je to proveditelny - viz Ivan340i nebo Hanis - a zajimave by bylo, kdyby se o strastech a financich zminili tito dva panove 

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
No já myslím, že pokud to chce někdo zastavět pořádně, tak to dá zabrat i lidem, který už nějakou tu třícu rozebrali a zastavěli různé motory.WilD píše:BOOST: Samo, ze je to pro nekoho, jako ty - ponekud znalejsiho a hlavne s moznostma vyroby prislusenstvi - drzaku apod. Ale i u nas je to proveditelny - viz Ivan340i nebo Hanis - a zajimave by bylo, kdyby se o strastech a financich zminili tito dva panove


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Tak po včerejším svezení v čendový X5 3.0d s 6tikvaltem nemůžu než souhlasit.adam320 píše:ja mam v tomhle jasnej sen: 3.0d


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

a ten nádhernej omezovačBOOST píše:Tak po včerejším svezení v čendový X5 3.0d s 6tikvaltem nemůžu než souhlasit.adam320 píše:ja mam v tomhle jasnej sen: 3.0dKdyž to s tou mrchou těžkou, víc jak dvoutunovou, takhle cvičí, tak s třícou by to dělalo brutální kousky a narozdíl od benzínových kolegů to nežere i trávu kolem cesty.


Takhle nejak sem to potreboval napsat.Mockrat diky...WilD píše:TUŇÁK: A stejne by ses měl jmenovat ČUŇÁK (či TSCHUŇÁK)![]()
Abychom to nejak shrnuli:
M30(B35): Jednoznacne nejlevnejsi, co jsem videl, tak i vykonem (211ps) dostacujici...poctivej kus staryho "zeleza", znacna odolnost, ne drahy opravy...
M50(2.5): Financne taky "v poho", nicmene na drift v porovnani s m30 asi min vhodny - jinak polozenej kroutak (ostatne litr rozdil se projevi), ale pro "normalni" pouziti rekl bych schudna zastavba...
M52(2.: Jen o trochu tezsi, nez m20 (m52 ma myslim 117kg - viz odkaz na bimmerforum ve FAQu), coz je super pro universalni zastavbu (vyvazeni bez problemu), cena uz je ovsem trochu jinde...
M60: V8 podle tabulky to s tou vahou neni zas tak tragicky - problem bych videl v prevodovce (sehnat manual bud z 3-litru nebo si radne priplatit), nicmene myslim, ze vykon/cena porad zatracene zajimavej motor...
S50: 3litr vykonem stejne jako M60B40 (286ps), nicmene ///M, takze cenove "trochu" vys a vaha zas o tolik nizsi neni...
Dalsi varianty jsem zatim neuvazoval...
Podotykam, ze vychazim z toho, co jsem kde nasbiral (at uz jinde nebo tady - pasta (m30), Stany (m50, s50) a jini...), osobni zkusenosti zatim nejsou, takze kdo ma, necht klidne hodi argument, ktery jsem opomenul (napr. samotna slozitost zastavby)![]()
Vzhledem k tvym potrebam bych volil asi tuto moznost: pokud mas dost mista a potrebny moznosti, poridil bych (z D) E32 740iA a E34 530i V8 (manual)...a nepotrebne rozprodat... Pripadne postupne, nejdriv aplikovat jen z 530i V8 (manual) a pri dalsich volnych financich uz "jen vymenit" motor za 4.0l...
Lehce se to rekne, no![]()
Ale pri vhodnem vyberu by vysledna financni narocnost nemusela byt nijak tragicka (jen ta pocatecni investice, no...)
Dzihad: neni zac, jen podotknu, ze kdyz jsem dnes lezel pod kabrem a zasnil se o V8, tak pri predstaveni toho vecka jsem si rek, ze do toho se nebudu v pristi petiletce poustet - svody by se musely nakroutit tak, ze ti nezbyde ani cm(ctverecni) mista a takova zakazkova vyroba bude drazsi, nez koupe obou darcu, co jsem zminoval
Takze pokud pocitas penize, zustan u R6ky... Dalsi vec me napadaly moznosti preplnovani - ale pri poradnem provedeni se pohybujem zase pomalu v radech statisicu...takze to nic...
Opomenul jsem ale jeste S38: velkej vykon, jenze ///M, takze cena -
a sehnatelnost taky nic moc...nicmene se muzes zeptat clena Marek (nebo Mattyho, kterej se parkrat svezl), jak to lita - prej to neumi jezdit rovne 

Opomenul jsem ale jeste S38: velkej vykon, jenze ///M, takze cena -


E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
no ona ta zastavba tej S38 taky neni jednoducha,je potreba taky udelat jinak vanu,obednat drzaky z deutschlandu,a prote je to strasny laborovani ale co se tyce rychlosti v pred,tak je to vazne brutalita... spousta modernich rychlych aut dostala napraskano,ale jak prijde prvni zatackaWilD píše:Dzihad: neni zac, jen podotknu, ze kdyz jsem dnes lezel pod kabrem a zasnil se o V8, tak pri predstaveni toho vecka jsem si rek, ze do toho se nebudu v pristi petiletce poustet - svody by se musely nakroutit tak, ze ti nezbyde ani cm(ctverecni) mista a takova zakazkova vyroba bude drazsi, nez koupe obou darcu, co jsem zminovalTakze pokud pocitas penize, zustan u R6ky... Dalsi vec me napadaly moznosti preplnovani - ale pri poradnem provedeni se pohybujem zase pomalu v radech statisicu...takze to nic...
Opomenul jsem ale jeste S38: velkej vykon, jenze ///M, takze cena -a sehnatelnost taky nic moc...nicmene se muzes zeptat clena Marek (nebo Mattyho, kterej se parkrat svezl), jak to lita - prej to neumi jezdit rovne





Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8