DO v klicku od FXe...
DO v klicku od FXe...
Vzhledem k tomu, ze jsem jiz cca 6ks tohoto "modernizujiciho" prvku do E30 namontoval a sam jsem spokojenym uzivatelem napadlo mne zda by nebyl zajem o lehky "upgrade" ktery by spocival v tom, ze by zajemce misto standardni sady obdrzel tzv. E30 sadu ktera by mela jiz hotovy svazek ktery presne padne do E30 navic osazenou konektory typu "zacvakni do stavajici kabelaze a jed"...
Zadne letovani a "przneni" origo svazku...
Potesilo by to nektere cleny?
Zadne letovani a "przneni" origo svazku...
Potesilo by to nektere cleny?
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Jak to tak vypada, tak by se par upravenych sad udalo a ted k navyseni ceny...
predem upozornuji, ze si to cele zada zasah do RJ centralu a proto navrhuji nasledujici postup - cely balicek na zprovozneni se bude skladat z nasledujich komponent:
- jednotka DO od FXe (2x klic, jednotka, navod)
- upravena kabelaz pro E30 (presna delka svazku, osazena BMW konektory, zapojena)
- upravena RJ BMW centralu (pouze se zameni za stavajici)
- navod "kam co zastrcit a kudy co protahnout" (s obrazky pro lamy)
rozpocet (nevim kolik si kdo ceni napadu a prace, ale videl bych to takto):
- souprava od FXe - 1000CZK (pokud se nepletu)
- upravena kabelaz + nakup a osazeni konektory + uprava RJ BMW centralu + navod + posta - 450CZK (osobni predani je -50CZK, pro zvedave uvadim, ze pouze nakup potrebnych BMW konektoru je cca 250CZK - pokud je sezenu levneji tak se promitne do ceny)
cela akce "kulovy blesk" ma jeste jednu podminku a to, ze potencionalni zajemce mi po uspesnem zapojeni doda zpet svou RJ BMW centralu vymenou za tu upravenou co obdrzel (par RJ mam, takze je kde zacit).
Takze toto je cca moje predstava jak zamezit praseni kabelu v nasich autech a umoznit i laikum si uspesne zpestrit nejakou cast vykendu.
PS:osobne nesnasim zapojeni blinkru jako indikaci pro ODEMK/ZAMK, a proto vyse uvedene toto neobsahuje, ale za dalsich cca 50-100CZK lze doplnit i toto. Aby jste meli predstavu a nejakou nezavislou referenci ze zapojeni navrhuji, ze 1. zajemce bude mit upravu zdarma...
Nejake dotazy??
predem upozornuji, ze si to cele zada zasah do RJ centralu a proto navrhuji nasledujici postup - cely balicek na zprovozneni se bude skladat z nasledujich komponent:
- jednotka DO od FXe (2x klic, jednotka, navod)
- upravena kabelaz pro E30 (presna delka svazku, osazena BMW konektory, zapojena)
- upravena RJ BMW centralu (pouze se zameni za stavajici)
- navod "kam co zastrcit a kudy co protahnout" (s obrazky pro lamy)
rozpocet (nevim kolik si kdo ceni napadu a prace, ale videl bych to takto):
- souprava od FXe - 1000CZK (pokud se nepletu)
- upravena kabelaz + nakup a osazeni konektory + uprava RJ BMW centralu + navod + posta - 450CZK (osobni predani je -50CZK, pro zvedave uvadim, ze pouze nakup potrebnych BMW konektoru je cca 250CZK - pokud je sezenu levneji tak se promitne do ceny)
cela akce "kulovy blesk" ma jeste jednu podminku a to, ze potencionalni zajemce mi po uspesnem zapojeni doda zpet svou RJ BMW centralu vymenou za tu upravenou co obdrzel (par RJ mam, takze je kde zacit).
Takze toto je cca moje predstava jak zamezit praseni kabelu v nasich autech a umoznit i laikum si uspesne zpestrit nejakou cast vykendu.
PS:osobne nesnasim zapojeni blinkru jako indikaci pro ODEMK/ZAMK, a proto vyse uvedene toto neobsahuje, ale za dalsich cca 50-100CZK lze doplnit i toto. Aby jste meli predstavu a nejakou nezavislou referenci ze zapojeni navrhuji, ze 1. zajemce bude mit upravu zdarma...
Nejake dotazy??
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
1, demontovat dekl pod volantemCaleb píše:Muze nekdo zjednodusene popsat co vsechno by se muselo pro implantaci dalky rozebirat?
2, demontovat levy kryt repro (2x sroub co drzi otevirani kapoty, 1xvrut co drzi dekl)
3, demontovat repro (3x vrut)
4, demontovat RJ centralu (2x vrut)
5, naistalovat pripravenou kabelaz + pripojit 1 konektor k upravene RJ centralu
6, namontovat upravenou RJ do stejneho mista
7, uchytit zpet repro
8, zapojit RJ DO do svazku a uchytit ji do definovane pozice nad "SA stekr"
9, pripojit konektor napajeni k "SA stekru"
10, upevniit kostru svazku na definovane misto
11, namontovat kryt repro + otevirani kapoty
12, namontovat dekl pod volant
13, hotovo + nechat si vybrousit planzetu klice
pri trose zrucnosti nemate za 20min co delat
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
zájem by byl i u mě, jen dotaz.... mám soc edišn a centrál to nemá, to mám asi pech což 

E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
no pech nemas, ale bude se muset doinstalovat i nejaky central...,Apple324D píše:zájem by byl i u mě, jen dotaz.... mám soc edišn a centrál to nemá, to mám asi pech což
PS:mimochodem zrovna moc nechapu proc jsi ho tam nedal kdyz jsi delal komplet kastli....

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
to je jasnýVasa píše:no pech nemas, ale bude se muset doinstalovat i nejaky central...,Apple324D píše:zájem by byl i u mě, jen dotaz.... mám soc edišn a centrál to nemá, to mám asi pech což
PS:mimochodem zrovna moc nechapu proc jsi ho tam nedal kdyz jsi delal komplet kastli....




bohužel jsem e30 prodal..blbec