zadam o radu znalych elektriky...resil jsem civku na Renaulta..jednalo se o dvojitou (2xsekundar vyvod na 2 svice) a ted na OPELa...na vrakaci jsem promeril cca 8ks civek a az ta posledni mela primar tech 3-4 Ohmy. Namontoval jsem a funguje jak nova...
na toho opela jsem puvodni civku vyndal, je zkratovana, odpor primar nema, kdyz do ni pustim 12V, tece tam nesmysl proudu..Na vrakaci opet jsem promeril asi 4 ruzny kusy a vsechny meli 0-1 Ohm...Je to nahoda, nebo to merim spatne? Je mozne, ze kdyz se civka dlouho nekde vali, tak to obycejnym multimetrem nezmerim? Nebo se to ma merit pod napetim??
civka a impedance...
civka a impedance...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Re: civka a impedance...
Ty primáry jsou špatný - mají nejspíš někde svod.budha píše:zadam o radu znalych elektriky...resil jsem civku na Renaulta..jednalo se o dvojitou (2xsekundar vyvod na 2 svice) a ted na OPELa...na vrakaci jsem promeril cca 8ks civek a az ta posledni mela primar tech 3-4 Ohmy. Namontoval jsem a funguje jak nova...
na toho opela jsem puvodni civku vyndal, je zkratovana, odpor primar nema, kdyz do ni pustim 12V, tece tam nesmysl proudu..Na vrakaci opet jsem promeril asi 4 ruzny kusy a vsechny meli 0-1 Ohm...Je to nahoda, nebo to merim spatne? Je mozne, ze kdyz se civka dlouho nekde vali, tak to obycejnym multimetrem nezmerim? Nebo se to ma merit pod napetim??
Pod napětím nic neměř, vypálíš pojistku ve zdroji.
nejlepsi na tom je, jak se tvarej ti prodejci..zmerim mu tam 4 civky v rade, on chce za jednu 500,- kč a diví se, když mu řeknu, že jsou všechny na hovno...hned, že prej to není možný, že ty auta s tim jezdily.. 

Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Asi by to chtělo znát hodnotu, uvedenou výrobcem.budha píše:nejlepsi na tom je, jak se tvarej ti prodejci..zmerim mu tam 4 civky v rade, on chce za jednu 500,- kč a diví se, když mu řeknu, že jsou všechny na hovno...hned, že prej to není možný, že ty auta s tim jezdily..
Při měření malých odporů je dobrý vyloučit odpor měřících šňůr (odečíst od naměřený hodnoty).
Je pravda, že některý primáry VN cívek mají jen desetiny ohmů - u E30 někde kolem 0,5 - 0,8.
Pro přesný měření takových hodnot je nejlepší odporový měřící můstek.
* * *
cau,tak podle programu autodata v3.18 - se pise na 318i s katem, ignition system -> primary resistance ohm 0,5 secondary resistance 8250 ohm, tak nevim jestli je to cos hledal, co sem tak koukal, tak de o zapalovaci system, no.. nevim jestli ti to pomuze nebo jestli je to uplna kravina, teprve se s tim programkem ucim.
tak je to tak jak psal Venca...nasel jsem v kelly civku pro ten motor a pisou hodnotu 0,68 Ohm..Tak jsem udelal asi zmatek chlapkovi na vrakaci, protoze ty jeho civky me ukazovali v rozmezi 0 - 1 Ohm..vezmu si lepsi multimetr a uvidime..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990