Automat - problém

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
MartinMasat
Místní Anonym
Příspěvky: 189
Registrován: 21. 02. 2004 22:09

Příspěvek od MartinMasat » 04. 07. 2004 21:11

Jak tam mam dojed? Jako v rychle a zběsile na zpátečku? To se moc dobře nejezdí. Ty si si to dělal sám? Je v klidu dávat tu převodovku dohromady nebo si vyměnil kus za kus?Kolik tě to stálo? Musíš vyndavat motor nebo to jde i bez toho?

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 04. 07. 2004 21:59

nedá mi to a musím zareagovat:
MartinMasat píše:Jak tam mam dojed?
Jako v rychle a zběsile na zpátečku? To se moc dobře nejezdí.
to myslíš vážně ? ptáš se tady jak máš dovést auto do servisu když je nepojízdné??
MartinMasat píše:Ty si si to dělal sám? Je v klidu dávat tu převodovku dohromady nebo si vyměnil kus za kus?Kolik tě to stálo? Musíš vyndavat motor nebo to jde i bez toho?
když koupíš někde převodovku, jak se dozvíš jestli za třeba měsíc nebude na tom stejně jako ta tvoje ?? tady má smysl jen oprava se zárukou...a jak už jsi psal v rozpočtu na to máš...
sice jsem nikdy automat ze 7 ven netahal, ale nevím proč bych měl vyndavat i motor...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

MartinMasat
Místní Anonym
Příspěvky: 189
Registrován: 21. 02. 2004 22:09

Příspěvek od MartinMasat » 04. 07. 2004 22:41

No asi na laně. Ale z některých aut musí i ven motor tak se raději ptám. S tím odtahem to bylo trapný no to je jedno. Kolik stojí ta diagnostika?

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 04. 07. 2004 23:26

MartinMasat píše:No asi na laně. Ale z některých aut musí i ven motor tak se raději ptám. S tím odtahem to bylo trapný no to je jedno. Kolik stojí ta diagnostika?
Delal sem si to sam, motor se vyndavat nemusi. Menil jsem kus za kus kterej sem si vyndaval z moji druhy 750,takze sem vedel ze je OK. Cena diagnostiky? Nevim,mam ji zadara.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

MartinMasat
Místní Anonym
Příspěvky: 189
Registrován: 21. 02. 2004 22:09

Příspěvek od MartinMasat » 04. 07. 2004 23:33

Jak to že jí máš zadara? Náhodou další převodovku němáš?

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 04. 07. 2004 23:40

MartinMasat píše:Jak to že jí máš zadara? Náhodou další převodovku němáš?
Ma ji znamej. Prevodovku mam jen tu co jsem vyndal z myho.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 04. 07. 2004 23:46

a jak je na tom? není ten známej třeba z prahy? dík

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 04. 07. 2004 23:49

MartinMasat píše:Jak to že jí máš zadara? Náhodou další převodovku němáš?
Aha, super. Takže zkontrolovat, jestli tam je dost kapaliny je první věc, zkontrolovat jestli není zadělaná elektronika kolem přepínače je druhá věc, třetí je zkusit jinou řídící jednotku a čtvrtá, která se ale zjistí až po rozebrání, je rozvaděč s relátkama, kterej k rychlostem pouští z měniče tlak. Beru to tak nějak podle finanční náročnosti, abys věděl, kde začít.

Když to bude vyloženě železo, tak ti můžu říct něco z našich zkušeností. Dělali jsme kompletní repasi na ZF4HP22 nedávno (ty budeš mít možná ZF4HP24). Jenom se sadou lamel od ZF plus ložiska a těsnění jsi na 22 litrech, měnič repasovanej 7 (na novej se ani neptej), takže počítej s prací od někoho, kdo ti na to dá záruku, je to kolem 40 kolíků celkem.

Rada mýho mechanika, kterej už se sedmsetpade a slabšíma sestřičkama 735i něco najezdil (jedna 735i co s ní tahal auta najela 710 tisíc km než ji nabrala ženská z boku), tak zásadně radí vzít jinej automat za desítku a s prací za tři ho tam vrznout. I kdyby ti to nechodilo, tak ti to předělá a i kdyby ti to dělal dobytek, kterej né, tak máš za ty prachy další dva pokusy.

Spousta lidí ti taky řekne, že po repasi už to nikdy nepojede tak hladce a nenajede ty kiláky jako origo převodovka, to samý s motorem.

Můj táta je ale puntičkář, a tak prostě dal těch 40 do 735i, kterou za těch 40 zvenku přivezeš celou. Dodneška to nechápu.

Tak hodně štěstí...
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 04. 07. 2004 23:53

Anonymous píše:a jak je na tom? není ten známej třeba z prahy? dík
Neni,je ze sokolova. Radila jenom kdyz byla zahrata, byl jsem s tim v servisu a rekli mi ze to je starym olejem at ho vymenim. A pri vymene oleje sem se ji svoji blbosti a nepozornosti(nevsiml jsem si ze mi privezli jinej olej nez jsem potreboval) sem ji ucpal.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 05. 07. 2004 10:23

Jo a ještě k tomu odtahu, teď, pokud už je almara v hajzlu, je to jedno, ale auta s automatem se zásadně neodtahují na laně a pokud ano, tak max. pár kilometrů a to velmi malou rychlostí. Tohle je další možnost jak automat zničit. Takže pokud je servis daleko, tak hurá pro plaťák.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 05. 07. 2004 13:43

Fido píše:ale auta s automatem se zásadně neodtahují na laně a pokud ano, tak max. pár kilometrů a to velmi malou rychlostí.
pravidlo : max. vzdálenost-50 km, max. rychlost-50 km/h
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

MartinMasat
Místní Anonym
Příspěvky: 189
Registrován: 21. 02. 2004 22:09

Příspěvek od MartinMasat » 05. 07. 2004 13:55

To vím nemám to daleko od servisu a i když je ta převodovka rozbitá tak to nemusím pokoušet ještě víc takže to pojede na laně ale jen do těch 50 km/h aby se to nezkurvilo ještě víc než to je.

MartinMasat
Místní Anonym
Příspěvky: 189
Registrován: 21. 02. 2004 22:09

Příspěvek od MartinMasat » 05. 07. 2004 13:56

Chci se ještě zeptat čím se liší 750 z 89 a třeba z 92? Jsou tam stejné převodovky?

MartinMasat
Místní Anonym
Příspěvky: 189
Registrován: 21. 02. 2004 22:09

Příspěvek od MartinMasat » 05. 07. 2004 15:10

Tak můžu mít celou funkční převodovku od kamaráda za 5 000.- Je to dobrá cena? Je tady někdo kdo by byl případně ochotnej mi pomoct s tou výměnou nevím jestli bych to sám zvládnul.

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 05. 07. 2004 17:22

MartinMasat píše:Tak můžu mít celou funkční převodovku od kamaráda za 5 000.- Je to dobrá cena? Je tady někdo kdo by byl případně ochotnej mi pomoct s tou výměnou nevím jestli bych to sám zvládnul.
Byl rozdil do cca. pulky 90 a po. Ty starsi nemely nejaky pretlakovy ventil na olej-presne nevim jak se jmenuje a cemu mel presne slouzit,udajne ochrana pri "turovani" stojiciho auta. Fyzickej rozdil pri zamene mezi nima neni. Taky jsem menil almaru rv 90 za 92. Jestli je za tech 5000,- funkcni a je na 750 tak bych nevahal
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

MartinMasat
Místní Anonym
Příspěvky: 189
Registrován: 21. 02. 2004 22:09

Příspěvek od MartinMasat » 05. 07. 2004 22:17

Ok dík moc ta prevodovka je z 750 a dá mi záruku na funkcnost.

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 06. 07. 2004 11:39

Radek_750iA píše:
MartinMasat píše:Tak můžu mít celou funkční převodovku od kamaráda za 5 000.- Je to dobrá cena? Je tady někdo kdo by byl případně ochotnej mi pomoct s tou výměnou nevím jestli bych to sám zvládnul.
Byl rozdil do cca. pulky 90 a po. Ty starsi nemely nejaky pretlakovy ventil na olej-presne nevim jak se jmenuje a cemu mel presne slouzit,udajne ochrana pri "turovani" stojiciho auta. Fyzickej rozdil pri zamene mezi nima neni. Taky jsem menil almaru rv 90 za 92. Jestli je za tech 5000,- funkcni a je na 750 tak bych nevahal
Jo, šlo o ochranu A-lamely, kterou ti mohli zesrat tůrováním i normálně na emisích.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
darmon
Příspěvky: 132
Registrován: 10. 06. 2003 15:39

Příspěvek od darmon » 07. 07. 2004 13:27

koukam ze vse podstatne uz bylo receno.

Odpovědět