Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 19. 04. 2009 21:48
za kolik se tak prumerne pohybuje cena 3.0 M54 vcetne kabelaze a prislusenstvi "vse spod kapoty" ?
na bmwklub nechodim, takze si to tam nekouknu.
dik za info.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 19. 04. 2009 22:48
To jako do tříci?
Se vším všudy teda i s jarmarou bych to viděl kolem 40000,- CZK šlo by asi i levněji při troše hledání.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 19. 04. 2009 23:33
Hanis píše:To jako do tříci?
Se vším všudy teda i s jarmarou bych to viděl kolem 40000,- CZK šlo by asi i levněji při troše hledání.
jo, do trici, brzdy by byl dalsi balik k tomu.... M50 nevim, asi bych na to prdel, to uz rovnou M54, eMko se mi tam cpat nechce.
stejne jen roupama nevim co delat, tak kuju pikle do budoucna.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 20. 04. 2009 13:03
M54 je za moc peněz málo muziky a má málo válců. V8 je řešení

Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
VendaHK
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 21. 08. 2007 20:17
- Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek
od VendaHK » 20. 04. 2009 14:35
ty jsi pevne rozhodnutej ....
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 20. 04. 2009 19:42
Hanis píše:M54 je za moc peněz málo muziky a má málo válců. V8 je řešení

je mi jasny,ze nic nez 4.0 nema smysl, nebudu se prit

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
BMWHanz
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 08. 10. 2008 16:03
- Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od BMWHanz » 20. 04. 2009 22:37
na co chlapi? budete mit akorat strasne tezky predek a auto se stane neovladatelny myslim, ze treba takova m52 by byla vyborna.
-
code
- člen E30.cz
- Příspěvky: 537
- Registrován: 05. 02. 2007 00:15
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od code » 20. 04. 2009 23:02
-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 21. 04. 2009 07:30
BMWHanz píše:na co chlapi? budete mit akorat strasne tezky predek a auto se stane neovladatelny myslim, ze treba takova m52 by byla vyborna.
mno tak se radeji nejdriv koukni kolik ty motory vazej a jakej je v nich rozdil, dojdes uplne k jinymu zaveru

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Příspěvek
od MattyX » 21. 04. 2009 08:50
BMWHanz píše:na co chlapi? budete mit akorat strasne tezky predek a auto se stane neovladatelny myslim, ze treba takova m52 by byla vyborna.
M52 by byla pekna ale ver mi ze M54 bude lepci,preci je to jen evoluce a asi bude v necem lepci a takova vaha motoru je urcite na prvnim miste co inzenyry v mnichove napadlo

-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 21. 04. 2009 11:02
Zalezi, na co to kdo chce, a jak si to udela..i ten nejtezsi motor se da udelat s rozlozenim 55:45 coz staci na vsechno..
-
andilek
- Příspěvky: 552
- Registrován: 11. 03. 2008 16:17
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od andilek » 21. 04. 2009 12:22
mel jsem ostrou etu a sla z domu,
dale M50B25 v E30 s jinyma vackama vstrikama a programem + setrvak a taky naprd.
ted mam serii M20B25 a spolehlivej stroj
v garazi je M60B40 tak pak reknu jaky jsou dojmy z V8

MAZDA - RX-7 FC- V8
MAZDA 323GTX AWD
TEL:603 966 950


-
Begbi e32
- Příspěvky: 351
- Registrován: 01. 07. 2007 21:34
- Bydliště: Pilsen
Příspěvek
od Begbi e32 » 22. 04. 2009 22:19
..tak M54 3.0l v tříce??To by musela bejt lahůdková jízda..já jí mam už v těžkej 46ce a hejbe se to docela solidně

..a za rozumnej peníz


...the bus stops are waiting for the Champs

-
aula
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 26. 11. 2005 13:44
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od aula » 23. 04. 2009 08:20
adam320 píše:BMWHanz píše:na co chlapi? budete mit akorat strasne tezky predek a auto se stane neovladatelny myslim, ze treba takova m52 by byla vyborna.
mno tak se radeji nejdriv koukni kolik ty motory vazej a jakej je v nich rozdil, dojdes uplne k jinymu zaveru

Koukam kolik ty motory váží do bmwfans.info i do bimmer engine faq a v obou případech uvádějí, že M52 je lehčí.

325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 23. 04. 2009 17:39
netvrdim ze ne, ale tvrdim ze podle me je to zanedbatelnej rozdil

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni