Automat - problém

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
MartinMasat
Místní Anonym
Příspěvky: 189
Registrován: 21. 02. 2004 22:09

Automat - problém

Příspěvek od MartinMasat » 03. 07. 2004 21:47

Mám automata v e32 a dnes jsem jel a z ničeho nic mi to přestalo táhnout a jede to jen přez zpátečku. Zkoušel jsem řadir 1-D a nic normálně mi to při zašlápnutý brzdě škubne s autem a ted nic a zpátečka jede jako vždy ůplně normálně tak by mě zajímalo jestli nemohla odejít nějaká elektronika (jestli tam nějaká je) nebo co s tím může být? Nevíte někdo?

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03. 07. 2004 22:08

dopředu to vůbec nejede ?
jede to jen na zpátečku ??
dopředu to jede, ale pomalu-krokem ?
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 03. 07. 2004 22:19

Do předu to jede jen když nešlapu na plyn a to jenom někdy pak se to choá jak když tam je neutrál a zpátečka je normální ta jede jak má.

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03. 07. 2004 22:20

tak bych řek, že prokluzujou lamely
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 03. 07. 2004 22:27

A proč to jede do zadu? to by blblo i tak ne? kolik stojej lamely? musí se vyndavat motor?

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 03. 07. 2004 22:28

u e32 jsou na každou rychost zvlášt lamely
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03. 07. 2004 22:33

Anonymous píše:A proč to jede do zadu? to by blblo i tak ne? kolik stojej lamely? musí se vyndavat motor?
já se v automatech až tak nevyznám, ale je jedna sada lamel na zpátečku a další lamely na D jako "dopředu"...
už jsem viděl plno automatů kde nechodilo R a D bylo v pohodě...
lamely stojí dost a stačí vyndat pouze převodovku...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

MartinMasat
Místní Anonym
Příspěvky: 189
Registrován: 21. 02. 2004 22:09

Příspěvek od MartinMasat » 03. 07. 2004 22:34

Tak když na každou rychlost zvlášt tak by to jelo třeba na dvojku trojku nebo snad ne? lamely odcházejí postupně a ne najednou nebo může odejít jen tak z ničeho nic?

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 03. 07. 2004 22:36

Neco malo elektroniky tam je, tohle vypada na mechanicky problem. Neco je na Darmonovych strankach
Naposledy upravil(a) Francis dne 03. 07. 2004 22:37, celkem upraveno 1 x.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03. 07. 2004 22:36

Ivo píše:u e32 jsou na každou rychost zvlášt lamely
to u E 30 taky...lamely : A, B, E, Ć, C, D, F...podle ETK
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

MartinMasat
Místní Anonym
Příspěvky: 189
Registrován: 21. 02. 2004 22:09

Příspěvek od MartinMasat » 03. 07. 2004 22:44

Kolik stojej ty lamely?

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 03. 07. 2004 22:58

MartinMasat píše:Kolik stojej ty lamely?
Na 750 to nebude zrovna nejlevnejsi :-(

Zde maji rebuild kit za $290
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

MartinMasat
Místní Anonym
Příspěvky: 189
Registrován: 21. 02. 2004 22:09

Příspěvek od MartinMasat » 03. 07. 2004 23:13

Tak to je pěkný nemá to někdo tady v čechách? a nejlépe levnějš?

MartinMasat
Místní Anonym
Příspěvky: 189
Registrován: 21. 02. 2004 22:09

Příspěvek od MartinMasat » 03. 07. 2004 23:14

Je velkej voser vyndat tu převodovku?

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 03. 07. 2004 23:19

MartinMasat píše:Tak to je pěkný nemá to někdo tady v čechách? a nejlépe levnějš?
Pri dnesnim kursu pod 27 Kc za 1 USD to je necelych 8k Kc. Kdyz uz tahat prevodovku ven a menit lamely, tak vsechny a jedine za nove. A nebo koupit celou prevodovku a bude to asi za ty same penize a zase riskujes koupit srot. Na nekterych vecech se nevyplati setrit. Kolik stala tvoje 750? Asi to byl "skvely" kup za "vyhodnou" cenu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

MartinMasat
Místní Anonym
Příspěvky: 189
Registrován: 21. 02. 2004 22:09

Příspěvek od MartinMasat » 03. 07. 2004 23:25

Stála 40 ale počítal sem s tím že do ní dalších 40 investuju.

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03. 07. 2004 23:26

MartinMasat píše:Stála 40 ale počítal sem s tím že do ní dalších 40 investuju.
tak teď máš možnost zainvestovat tak 15 000,-
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 03. 07. 2004 23:33

Mirek píše:
MartinMasat píše:Stála 40 ale počítal sem s tím že do ní dalších 40 investuju.
tak teď máš možnost zainvestovat tak 15 000,-
Spis nutnost nez moznost.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 04. 07. 2004 10:23

Darmon bude vědět, dával taky novou. A tam, kde to opravovali, mu byli schopni dát na tu opravu záruku, což je podle mě konkrétně u opravy tohodle typu nutnost. Nicméně dle mého to i s prací bude stát o něco více jak 15k protože rozložit a složit automatickou almaru neumí jen tak někdo a ten kdo to umí, si za to nechá zaplatit. Nicméně pak budeš mít od tohohle klid.

BTW: 40k je dobrá cena, ale jak se zdá, tak odpovídá stavu. Udržovat 750 v OK stavu (tj. nebastlit) je poněkud náročnější.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 04. 07. 2004 14:48

MartinMasat píše:Je velkej voser vyndat tu převodovku?
Ja to mel vymeneny za 2dny. 2x vyndat a 1x nandat. Prace je to nic moc,ale necha se to delat. Jen je k nekterym sroubum "dobrej" pristup. Prevodovka na 750 se i celkem blbe schani, a v nekde za ni chteli i 20 000kc. Ale jeste nez ji zacnes vyndavat,tak zkus procistit kontakty u "radicky" a zkus si zajet nekam na diagnostiku. Me se jednou vyskratoval ve dverich central a prestalo mi cely auto temer jet, maximalni rychlost 20km/h.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Odpovědět