No ja tam to napetie mam ale stale, ci uz pri zapnutom alebo vypnutom zapalovaniVenca píše:ŘJ s tím nemá nic společnýho.Metelo píše:A co robi ten impuls napetia na svorku 15? Riadiaca jednotka? Ze by bola ta v haji?
Při zapnutí zapalování je na všech svorkách "15" v celým autě plus.
Takže i na 15 v patici relé čerpadla paliva.
A je tam tak dlouho, dokud zapalování nevypneš.
Samotnej impuls vytvoří obvod uvnitř krabičky toho relé.
Rele... ???
Jak to myslis? Co mam merat, kde ako? Ja som s elektirky volVenca píše:Použij měřák....Metelo píše:No ja tam to napetie mam ale stale, ci uz pri zapnutom alebo vypnutom zapalovani. Ze by to bolo spinackou?
Tak take jednoduche merania zvladam, len neviem co mam merat...Venca píše:Jestli nevíš, jak měřit, nech to elektrikářům.Metelo píše:Jak to myslis? Co mam merat, kde ako? Ja som s elektirky vol. Inak spinacku som mal rozobratu, precistil som ju a nic...
. Niekde tu na fore som cital ze to moze sposobovat RJ ale uz nevim kde to bolo.
ŘJ to způsobovat nemůže.
.
No tak nakoniec som to siel merat este raz, a zistil som ze to meranie pred tym som posral, pomylil som si piny. Ked som teraz uz spravne meral na svorke 15 a 31 tak som tam nemal napetia ziadny ani pri vypnutom zapalovani ani pri zapnutom. Pokusim sa zmerat kde moze byt chyba a preverit ci je tam dobra kostra... nenapada vas nieco kde by som mohol zacat, kde by ste typovali ze je chyba...?
Hledej, jestli je napětí při zapnutým zapalování na ostatních svorkách "15"....Metelo píše:No tak nakoniec som to siel merat este raz, a zistil som ze to meranie pred tym som posral, pomylil som si piny. Ked som teraz uz spravne meral na svorke 15 a 31 tak som tam nemal napetia ziadny ani pri vypnutom zapalovani ani pri zapnutom. Pokusim sa zmerat kde moze byt chyba a preverit ci je tam dobra kostra... nenapada vas nieco kde by som mohol zacat, kde by ste typovali ze je chyba...?
Uz som to nasiel, meral som pin 15=12V pri zapnutom zapalovani v diagnostyckej zastrcke, na zaklade toho som zistil ze tam prud ide aj vsade inde kam ma ist len nie do toho relatka,,, tak som siel po kablu az k RJ a a pridiel som na to ze pri RJ je taka spojka ktora vedie na druhu stranu palubky a tam je aj zeleny kabel cize pin 15=12V, a ten mal zly kontakt, bol uvolneny a to bol moj problem, teraz uz vsetko funguje ako ma
.