Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Metelo
- Příspěvky: 536
- Registrován: 24. 12. 2008 17:20
- Bydliště: Rakova [Slovakia]
Příspěvek
od Metelo » 04. 04. 2009 21:47
Venca píše:Metelo píše:A co robi ten impuls napetia na svorku 15? Riadiaca jednotka? Ze by bola ta v haji?
ŘJ s tím nemá nic společnýho.
Při zapnutí zapalování je na všech svorkách "15" v celým autě plus.
Takže i na 15 v patici relé čerpadla paliva.
A je tam tak dlouho, dokud zapalování nevypneš.
Samotnej impuls vytvoří obvod uvnitř krabičky toho relé.
No ja tam to napetie mam ale stale, ci uz pri zapnutom alebo vypnutom zapalovani

. Ze by to bolo spinackou?
-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 05. 04. 2009 10:05
Metelo píše:No ja tam to napetie mam ale stale, ci uz pri zapnutom alebo vypnutom zapalovani

. Ze by to bolo spinackou?
Použij měřák....
-
Metelo
- Příspěvky: 536
- Registrován: 24. 12. 2008 17:20
- Bydliště: Rakova [Slovakia]
Příspěvek
od Metelo » 05. 04. 2009 10:24
Venca píše:Metelo píše:No ja tam to napetie mam ale stale, ci uz pri zapnutom alebo vypnutom zapalovani

. Ze by to bolo spinackou?
Použij měřák....
Jak to myslis? Co mam merat, kde ako? Ja som s elektirky vol

. Inak spinacku som mal rozobratu, precistil som ju a nic...

. Niekde tu na fore som cital ze to moze sposobovat RJ ale uz nevim kde to bolo.
-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 05. 04. 2009 10:26
Metelo píše:Jak to myslis? Co mam merat, kde ako? Ja som s elektirky vol

. Inak spinacku som mal rozobratu, precistil som ju a nic...

. Niekde tu na fore som cital ze to moze sposobovat RJ ale uz nevim kde to bolo.
Jestli nevíš, jak měřit, nech to elektrikářům.
ŘJ to způsobovat nemůže.
.
-
Metelo
- Příspěvky: 536
- Registrován: 24. 12. 2008 17:20
- Bydliště: Rakova [Slovakia]
Příspěvek
od Metelo » 05. 04. 2009 17:56
Venca píše:Metelo píše:Jak to myslis? Co mam merat, kde ako? Ja som s elektirky vol

. Inak spinacku som mal rozobratu, precistil som ju a nic...

. Niekde tu na fore som cital ze to moze sposobovat RJ ale uz nevim kde to bolo.
Jestli nevíš, jak měřit, nech to elektrikářům.
ŘJ to způsobovat nemůže.
.
Tak take jednoduche merania zvladam, len neviem co mam merat...
-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 05. 04. 2009 17:58
Metelo píše:Tak take jednoduche merania zvladam, len neviem co mam merat...
Třeba to, odkud se dostává na "15" napětí i při vypnutým zapalování.
.
-
Metelo
- Příspěvky: 536
- Registrován: 24. 12. 2008 17:20
- Bydliště: Rakova [Slovakia]
Příspěvek
od Metelo » 05. 04. 2009 18:47
Venca píše:Metelo píše:Tak take jednoduche merania zvladam, len neviem co mam merat...
Třeba to, odkud se dostává na "15" napětí i při vypnutým zapalování.
.
ňTo by som mal zvladnut, ked budem mat na to cas tak sa do toho pustim... zatim dik za rady Venca

-
Metelo
- Příspěvky: 536
- Registrován: 24. 12. 2008 17:20
- Bydliště: Rakova [Slovakia]
Příspěvek
od Metelo » 07. 04. 2009 11:41
No tak nakoniec som to siel merat este raz, a zistil som ze to meranie pred tym som posral, pomylil som si piny. Ked som teraz uz spravne meral na svorke 15 a 31 tak som tam nemal napetia ziadny ani pri vypnutom zapalovani ani pri zapnutom. Pokusim sa zmerat kde moze byt chyba a preverit ci je tam dobra kostra... nenapada vas nieco kde by som mohol zacat, kde by ste typovali ze je chyba...?
-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 07. 04. 2009 16:56
Metelo píše:No tak nakoniec som to siel merat este raz, a zistil som ze to meranie pred tym som posral, pomylil som si piny. Ked som teraz uz spravne meral na svorke 15 a 31 tak som tam nemal napetia ziadny ani pri vypnutom zapalovani ani pri zapnutom. Pokusim sa zmerat kde moze byt chyba a preverit ci je tam dobra kostra... nenapada vas nieco kde by som mohol zacat, kde by ste typovali ze je chyba...?
Hledej, jestli je napětí při zapnutým zapalování na ostatních svorkách "15"....
-
Metelo
- Příspěvky: 536
- Registrován: 24. 12. 2008 17:20
- Bydliště: Rakova [Slovakia]
Příspěvek
od Metelo » 09. 04. 2009 09:43
Uz som to nasiel, meral som pin 15=12V pri zapnutom zapalovani v diagnostyckej zastrcke, na zaklade toho som zistil ze tam prud ide aj vsade inde kam ma ist len nie do toho relatka,,, tak som siel po kablu az k RJ a a pridiel som na to ze pri RJ je taka spojka ktora vedie na druhu stranu palubky a tam je aj zeleny kabel cize pin 15=12V, a ten mal zly kontakt, bol uvolneny a to bol moj problem, teraz uz vsetko funguje ako ma

.