http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
na mobile :o)
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
na mobile :o)
jsem našel hezkeho toura . . av drážďanech . . na českejch dokladech
:D
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
e30/320i rv 88
Chtel bych poznat cloveka, ktery najezdil na sve M5 460tkm
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Proč ne přece jenom je to 10 let starý auto..pip píše:Chtel bych poznat cloveka, ktery najezdil na sve M5 460tkm![]()
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
to sice jo ale je to M-power ne M57 diesel..Ondráš píše:Proč ne přece jenom je to 10 let starý auto..pip píše:Chtel bych poznat cloveka, ktery najezdil na sve M5 460tkm![]()
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
Nejde mi o vydrz motoru, nebo o to kolik to ma let. Ale o to, ze ten clovek si zrejme koupil M5, protoze si ji zamiloval a tak s ni (asi) take jezdil. Vzdy a vsude. Chtel jsem puvodne napsat neco jako "fanousek"...ale to ani nemusel byt...proste se mu to auto zalibilo a tak s nim jezdil...bez ohledu na to, co to je, kolik to zere a bez toho, ze by to byl nejakej chvilkovej rozmar...nebo jak to napsat...
Tohle auto mozna neni presne ten typ u ktereho to muze tak prekvapit, prece jenom "vypada jako normalni sedan", ale je to co to je. Je to tak na pul ceste mezi normalnimi auty a supersporty.
Chci rict, ze je to neco jako najit na prodej...co ja vim...Ferrari 612, ktere ma ctyri roky, je po prvnim majiteli a ma najeto trista tisic. Jenom trochu v mensim. U aut jako to Ferrari je nejlip videt, co myslim. 90 procent z nich neprekrocilo ani tricet tisic kilometru. M5 neni az takova exotika a ty kilometry se pohybujou vys. Ale do zadnych extra vysin taky nejdou. Proto rikam - auto tak na pulceste...
Prece jen...kdy jste posledne videli na prodej nejake "emko" s natocenym pul mega po prvnim majiteli (a to mluvime o M5 narozene v r. 99, ne 90)?
Tohle auto mozna neni presne ten typ u ktereho to muze tak prekvapit, prece jenom "vypada jako normalni sedan", ale je to co to je. Je to tak na pul ceste mezi normalnimi auty a supersporty.
Chci rict, ze je to neco jako najit na prodej...co ja vim...Ferrari 612, ktere ma ctyri roky, je po prvnim majiteli a ma najeto trista tisic. Jenom trochu v mensim. U aut jako to Ferrari je nejlip videt, co myslim. 90 procent z nich neprekrocilo ani tricet tisic kilometru. M5 neni az takova exotika a ty kilometry se pohybujou vys. Ale do zadnych extra vysin taky nejdou. Proto rikam - auto tak na pulceste...
Prece jen...kdy jste posledne videli na prodej nejake "emko" s natocenym pul mega po prvnim majiteli (a to mluvime o M5 narozene v r. 99, ne 90)?
pip píše:Nejde mi o vydrz motoru, nebo o to kolik to ma let. Ale o to, ze ten clovek si zrejme koupil M5, protoze si ji zamiloval a tak s ni (asi) take jezdil. Vzdy a vsude. Chtel jsem puvodne napsat neco jako "fanousek"...ale to ani nemusel byt...proste se mu to auto zalibilo a tak s nim jezdil...bez ohledu na to, co to je, kolik to zere a bez toho, ze by to byl nejakej chvilkovej rozmar...nebo jak to napsat...
Tohle auto mozna neni presne ten typ u ktereho to muze tak prekvapit, prece jenom "vypada jako normalni sedan", ale je to co to je. Je to tak na pul ceste mezi normalnimi auty a supersporty.
Chci rict, ze je to neco jako najit na prodej...co ja vim...Ferrari 612, ktere ma ctyri roky, je po prvnim majiteli a ma najeto trista tisic. Jenom trochu v mensim. U aut jako to Ferrari je nejlip videt, co myslim. 90 procent z nich neprekrocilo ani tricet tisic kilometru. M5 neni az takova exotika a ty kilometry se pohybujou vys. Ale do zadnych extra vysin taky nejdou. Proto rikam - auto tak na pulceste...
Prece jen...kdy jste posledne videli na prodej nejake "emko" s natocenym pul mega po prvnim majiteli (a to mluvime o M5 narozene v r. 99, ne 90)?
No já to vidim poprvé
ono jde o to že M-powery obecně nejsou dělané aby natočily půl mega (to snad jen ve snech konstruktérů) a pokud to je na původním motoru tak moje poklona majiteli, ony se zrovna E39 M5 serou jak na běžícím pásu. No a k tomu Ferrari, jednak se to nedá srovnat a jednak je to ještě více vyhoněný motor než M takže najet nějakých 200tis je asi nerealné. A taky co sem se bavil se známým co má ferrari(už si nevzpomenu na typ) a 911turbo, tak s tím ferrari vůbec nejezdí, říkal "je to pěkné, červené, ale abych s tím jezdil za 35l/100km a při každém kamínku na cestě si vyrazil plomby, na to bych se vysral, s Porsche jezdím za 9, denně, na okruhu je rychlejší než Ferrari a o moc pohodlnější" a to to má v upravě TechArt včetně podvozku
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
Takovejch km bych se u m poweru docela bál, ale je možný že bude naprosto OK. Hold s tim někdo hodně jezdil. Strejc taky najede ročně 100 tis km. Ma auto na 3-4 roky. A s m5 se musí cestovat jedna radost 
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Kdyz mela pravidelni servis v BMW se vsim vsudya ten clovek se k ni nechoval jako prase, mela by byt v pohode.
V dnesni dobe se vidi malokde vubec nejake auto co ma treba pres pul mega a prvniho majitele. Lidi vzdy najezdy tak stopadesat a prodavaji. Ale takovy ten pristup - pokud to jede...
Tata mival kdysi Mazdu 626 2.0i. To auto bylo doslova dojeto. Najel sest set a pak se proste rozpadla. Odeslo vsechno, co mohlo (ale zase do tehdy ani jedna zavada, kdyz nepocitam drobnosti). Dostavala udrzbu ale nikdo se s ni v rukavickach rozhodne nehral. Mel jsem ji moc rad.
V dnesni dobe se vidi malokde vubec nejake auto co ma treba pres pul mega a prvniho majitele. Lidi vzdy najezdy tak stopadesat a prodavaji. Ale takovy ten pristup - pokud to jede...
Tata mival kdysi Mazdu 626 2.0i. To auto bylo doslova dojeto. Najel sest set a pak se proste rozpadla. Odeslo vsechno, co mohlo (ale zase do tehdy ani jedna zavada, kdyz nepocitam drobnosti). Dostavala udrzbu ale nikdo se s ni v rukavickach rozhodne nehral. Mel jsem ji moc rad.
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:
jestli to měl jako služební auto,tak varum nicht 400000km za 10 let,vždyt to vychází na asi800 set kiláků týdně,to je jako nic,to máme na tranzitu skoro to samý
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,


