přednastavení napínáku M42
To ne. Jestli máš ale rozvody před smrtí tak to nejspíš spůsobujou ony.
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour
BMW E39 540i Tour
chtěl jsem se zeptat jestli už někdo montoval zpátky do auta původní napínák řetězu(starší typ),jak to probíhalo,jestli se mám držet přesně toho co píšou v Jak na to: strana 34 a 35 http://email.seznam.cz/redir?hashId=303 ... we36%2ehtm
Zdá se mi,že je to hrozně moc zamáčknutý dovnitř,mám strach aby při nastartování nepřeskočil řetěz.
Zdá se mi,že je to hrozně moc zamáčknutý dovnitř,mám strach aby při nastartování nepřeskočil řetěz.
Podle toho emailu ti těžko někdo odpoví. Neříkals, že máš ten novej typ?
No jestli se ti zdá zamáčklej moc krátkej, tak ho tam nacpi klidně nezmáčknutej, jestli to dokážeš (není to nic náročnýho). A pokud ho tam dáš zmáčknutej, tak se roztáhne hned, jak se natlakuje olejem. Nebo stačí do něj klepnout...

325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
dávám zpátky ten starej, protože ten novej je buď aušus nebo jsem asi blbej, ale s tim novým to prostě v určitých otáčkách chytne jakoby rezonanci.
původně jsem si myslel,že to rezonuje kvůli opotřebeným rozvodům,ale ty jsem nedávno měnil a rezonance pokračujou.S tim starým typem to kupodivu nerezonovalo,pouze byly slyšet opotřebené rozvody.
původně jsem si myslel,že to rezonuje kvůli opotřebeným rozvodům,ale ty jsem nedávno měnil a rezonance pokračujou.S tim starým typem to kupodivu nerezonovalo,pouze byly slyšet opotřebené rozvody.
sorry za nefunkční odkaz, už jsem to napravil:http://www.rcsportmodel.sk/i/mayo/bmwe36.htm