Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Příspěvek
od Chvalda 318iS » 28. 02. 2009 19:17
jajic píše:hledal jsem trošku po netu a vypadá to tak,že poloosa pro bubnovku má na konci tisícihran 25zubu a pro kotoučovku a kotoučovku s ABS 27zubů
takže opravdu netuším,jak tohle zkřížit
Jde o to, že když měníš poloosu, tak tě žádný tisícihrany nezajímaj, samotná poloosa je spojena s unašečema na imbusový šrouby... Takže zaměnitelný v pohodě, unašeče zůstanou na svým místě


Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur
-
Gabo
- člen E30.cz
- Příspěvky: 4292
- Registrován: 20. 02. 2006 18:51
- Bydliště: Nížkov (ZR)
Příspěvek
od Gabo » 28. 02. 2009 19:21
Chvalda 318iS píše:jajic píše:hledal jsem trošku po netu a vypadá to tak,že poloosa pro bubnovku má na konci tisícihran 25zubu a pro kotoučovku a kotoučovku s ABS 27zubů
takže opravdu netuším,jak tohle zkřížit
Jde o to, že když měníš poloosu, tak tě žádný tisícihrany nezajímaj, samotná poloosa je spojena s unašečema na imbusový šrouby... Takže zaměnitelný v pohodě, unašeče zůstanou na svým místě

Jenže jen na straně diferenciálu ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
-
Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Příspěvek
od Chvalda 318iS » 28. 02. 2009 19:23
A jo vlastně

Už jsem blbej... Omluva, už to je dlouho co jsme to dělali


Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 01. 03. 2009 12:11
zaujalo mne to, proto sem prolezl ETK a at koukam jak koukam, furt mi z toho vychazi ze sou zamenne, je pravda ze ETK nezna fintu se sundanim krouzku pro ABS takze ABS poloosa pasuje na vse co melo v serii abs (tedy i 318tour

, jak pise katalog ) a non-abs poloosa jde taky na vse vcetne kotucovych modelu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 04. 03. 2009 20:16
Hele, NORMÁLNĚ bubunový poloosy na kotouč jdou a žádný jiný tisícihrany NIC. Prostě VŠECHNY POLOOSY JDOU NA VŠECHNY TŘÍCI, vyjma ABS, kde musíš dát do hajzlu ten kroužek..
Věřte mi, vím to

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 04. 03. 2009 23:17
bmwm3 píše:Hele, NORMÁLNĚ bubunový poloosy na kotouč jdou a žádný jiný tisícihrany NIC. Prostě VŠECHNY POLOOSY JDOU NA VŠECHNY TŘÍCI, vyjma ABS, kde musíš dát do hajzlu ten kroužek..
Věřte mi, vím to

no dyt ja ti verim, uz sem jich par prohodil

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220