vyprodeje nizkoprofilovych pneu

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 03. 03. 2009 09:08

nedokážete čirou náhodou sehnat metrický rozměr pneu 240/45/415 ?
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 03. 03. 2009 18:25

:oops:
Naposledy upravil(a) maca dne 03. 03. 2009 19:35, celkem upraveno 1 x.
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 03. 03. 2009 19:04

Metrický tam maj akorat 390ky. Jinak ted tady napsal, že uz maji po dovolené :lol:
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
Adam Lipský
Příspěvky: 141
Registrován: 01. 07. 2007 20:31
Bydliště: Týn n/Vlt.

Příspěvek od Adam Lipský » 06. 03. 2009 04:47

No, já nutně potřeboval ihned obout celé auto a jediné, co jsem si mohl v té chvíli dovolit, byly čínské pneu Wanli S-1023. Oproti předchozím Michelinům je směs tvrdší, gumy jsou zhruba stejně těžké. Jsou spečené z půlek, které na sebe lehce nenavazují (vzorek je axiálně posunut). Vibrují jak dildo a nejsou k vyvážení - za hodinu jízdy běžně po gumě pocestuje 150g na druhou stranu. Kdo neviděl, neuvěří. Při pomalé jízdě tiché, při rychlé hlučné. Jízdní vlastnosti se na suchu, mokru a sněhu prakticky neliší. Auto je mnohem citlivější na boční vítr (proč?). Při prudších zatáčkách musím volantem otočit o něco více než dříve a při projetí zatáčky auto mírně skočí do strany. Opotřebení je zhruba 1/4 vzorku pryč za 12000 km. Cena za sadu včetně práce 250 €. Nedoporučuji. Jinak zajímavost - včechny Micheliny, co jsem kdy měl, mi odešly na kolaps bočnice.

Odpovědět