Kolik stojej papiry
Kolik stojej papiry
Ahoj., Chtel bych z DE dotahnou nejakou e30 316 rv kolem 85. Za kolik se na nej daj sehnat papiry, nemam vubec predstavu... Diky za odp.
- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
Pokud ale chceš jít oficiální cestou, nesmíš zapomenout na výdaje typu: evidenčka na papíry které koupíš (bez auta to jde, ale stojí to o něco víc), zaplatit povinné ručení, přepis koupených dokladů na sebe, Stehlík ( povolení přestavby), přestavbové řízení na policii, přestavbová technická a vyražení nového čísla karoserie taky něco stojí. Celá tahle sranda tě přijde cca na 20 000,- včetně dokladů, které se musí schodovat objemem motoru s dovezený autem ( jinak máš u Stehlíka smůlu ). Pokud je kára fakt dobrá, tak se ti to možná i vyplatí. Hodně štěstí... 

Do starého ti udělaj zářez flexou a vyybastlej ti nový. ( technika, kterej ti to dělá je potřeba hlídat, jinak ti to pěkně skurví ) Vyražení stojí okolo 5set, záleží na který technický si to necháš udělatpaca píše:A na jaké místo ti to vyryzily? a co udělal s tím původním?
Naposledy upravil(a) Petr_H dne 25. 06. 2004 08:44, celkem upraveno 1 x.
nový VIN se většinou dává na pravej kloboukpaca píše:A na jaké místo ti to vyryzily? a co udělal s tím původním?
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
Jojo, to byly casy, kdy se este nehanobily kastle
Vetsinou to na STK ani flexou neskrtaj, ale prekrizkovavaj.
Stehlik pred tim sice varuje, ze to tim mlacenim krizku pod okno do puvodniho VINu muzou zkurvit a doporucuje to riznout flexou, ale me na STK oznamil, ze flexu nemaj, ze smula, ze to proste Xkujou.
Nastesti se s nim dalo dohodnout, ze si to riznu flexou sam a pak se vratim na razbu.

Vetsinou to na STK ani flexou neskrtaj, ale prekrizkovavaj.
Stehlik pred tim sice varuje, ze to tim mlacenim krizku pod okno do puvodniho VINu muzou zkurvit a doporucuje to riznout flexou, ale me na STK oznamil, ze flexu nemaj, ze smula, ze to proste Xkujou.
Nastesti se s nim dalo dohodnout, ze si to riznu flexou sam a pak se vratim na razbu.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Nejlepe vzit si vlastni flexu na STKJirka325 píše:...Nastesti se s nim dalo dohodnout, ze si to riznu flexou sam a pak se vratim na razbu.

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francis píše:Nejlepe vzit si vlastni flexu na STK



já když sem zažádal aby mi to škrtly flexou tak mi radši chtěly vrátit peníze...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
ne, jenom jsem prostě byl na blbym STK ( na Výběžku )Jirka325 píše:to nemeli flexu, nebo cit v rukou, aby ti to neprorizli durch ?
No ja kazdopadne platil az kdyz bylo dilo dokonano. A samozrejme dohlizel, aby si pan dal zalezet
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
To by mě zajímalo, co tomu přeFLEXnutému číslu pak říkají na hranicích (třeba o tom všude nevědí, že. To jako myslím, že se to právě v čechách dělá tímto veselým způsobem). Nalítám poměrně dost a zatím mi nikdy na číslo nekoukali, takže já bych se na placení tohoto nesmyslu asi vybodnul a vozidlo bych koupil stejné barvy, jako je v dokladech a jezdil a jezdil atddddddddddd.
Když už se to dělá tímhle prasoStylem, není lepší převařit celé číslo do dovezeného BMW????????
Když už se to dělá tímhle prasoStylem, není lepší převařit celé číslo do dovezeného BMW????????
Mně to křížkovali, ale dost citlivě, takže teď po novém laku mám vlastně na autě 2 VIN
a ve velkym techničáku pro jistotu ještě třetí, to z původní z vraklé káry. No je to prostě prasárna a nevím k čemu je to jako dobrý
Jak by se na to tvářili poliši třeba v Německu raději nedomýšlet, určitě o tom nemají páru...




Převařený číslo je eště horší, protože jim pak těžko dokážeš že to původní který si vyříz nenáleží nákýmu kradenýmu autu... A že je vařený se zjistí naprosto jednoduše.Quentin píše:To by mě zajímalo, co tomu přeFLEXnutému číslu pak říkají na hranicích (třeba o tom všude nevědí, že. To jako myslím, že se to právě v čechách dělá tímto veselým způsobem). Nalítám poměrně dost a zatím mi nikdy na číslo nekoukali, takže já bych se na placení tohoto nesmyslu asi vybodnul a vozidlo bych koupil stejné barvy, jako je v dokladech a jezdil a jezdil atddddddddddd.
Když už se to dělá tímhle prasoStylem, není lepší převařit celé číslo do dovezeného BMW????????
A k zahraničí. Bavil sem se o tom s týpkem kterej to na autě měl a v Německu s tim měl při běžnej silniční kontrole problémy: asi 4 hodiny na stanici (když člověk neumí německy, je to vopruz) a večer vlakem domu a zhruba za tejden zpátky pro auto. (eště že v německu pracujou rychlejc než u nás)
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
tak to jdeTony píše: A k zahraničí. Bavil sem se o tom s týpkem kterej to na autě měl a v Německu s tim měl při běžnej silniční kontrole problémy: asi 4 hodiny na stanici (když člověk neumí německy, je to vopruz) a večer vlakem domu a zhruba za tejden zpátky pro auto. (eště že v německu pracujou rychlejc než u nás)


z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle