Rozprodám e30 324 TD/D
Rozprodám e30 324 TD/D
Rozprodám chromak e30 324D sedan s motorem 24TD, červená barva(hennarot).
Vozidlo bylo v dobrém stavu, ale díky eko-poplatku bylo neprodejné...:
Karoserie:
přední sklo bez chyby 500,-
expanzka plasťák 100,-
komplet venkovní zpětná zrcátka i na e34 200,-/ks
nádrž z chroma v dobrém stavu 400,-
Interiér:
koberec kufru pěkný + zadaro k tomu zbylé obložení kufru 200,-
Věci z motoru 2.4 D/TD:
mechanické naftové čerpadlo po G.O. (přetěsněné + nové lágry) 2000,-
víko ventilů 100,-
naftové trubičky od čerpadla ke vstřikům 100,-
přední velká řemenice na klice nevyštípaná 100,-
vývěva 300,-
sací parohy D 150,-
kovaná klikovka z 24D 500,-
držák naftového filtru s výhřevem 200,-
Elektro:
páčka blinkrů/stěračů/vyp. světel,hav. blinkrů,ohřevu skla 100,-/ks
relátka 50,-/ks
check control s oběmi měřícími prvky + kábely 500,-
startér (pasuje i do TDS) 800,-
žhavicí relé 200,-
kabel + odzadu baterie do motorového prostoru 100,-
servomotorky centrálního zamykání 100,-/ks
budíky bez ekonoměru plně funkční (měněná baterie oil-servisu) 200,-
Podvozek:
originální rezerva ve 100% stavu včetně origo nikdy nejeté gumy Continental 400,-
přední kotouče + destičky cca 50%stav 200,-/vše
brzdový posilovač + hlavní brzdový válec 200,-
origo zadní pružiny 150,-/ks
Tel: 608149211, email: rotts@centrum.cz, ICQ: 280233027
Vozidlo bylo v dobrém stavu, ale díky eko-poplatku bylo neprodejné...:
Karoserie:
přední sklo bez chyby 500,-
expanzka plasťák 100,-
komplet venkovní zpětná zrcátka i na e34 200,-/ks
nádrž z chroma v dobrém stavu 400,-
Interiér:
koberec kufru pěkný + zadaro k tomu zbylé obložení kufru 200,-
Věci z motoru 2.4 D/TD:
mechanické naftové čerpadlo po G.O. (přetěsněné + nové lágry) 2000,-
víko ventilů 100,-
naftové trubičky od čerpadla ke vstřikům 100,-
přední velká řemenice na klice nevyštípaná 100,-
vývěva 300,-
sací parohy D 150,-
kovaná klikovka z 24D 500,-
držák naftového filtru s výhřevem 200,-
Elektro:
páčka blinkrů/stěračů/vyp. světel,hav. blinkrů,ohřevu skla 100,-/ks
relátka 50,-/ks
check control s oběmi měřícími prvky + kábely 500,-
startér (pasuje i do TDS) 800,-
žhavicí relé 200,-
kabel + odzadu baterie do motorového prostoru 100,-
servomotorky centrálního zamykání 100,-/ks
budíky bez ekonoměru plně funkční (měněná baterie oil-servisu) 200,-
Podvozek:
originální rezerva ve 100% stavu včetně origo nikdy nejeté gumy Continental 400,-
přední kotouče + destičky cca 50%stav 200,-/vše
brzdový posilovač + hlavní brzdový válec 200,-
origo zadní pružiny 150,-/ks
Tel: 608149211, email: rotts@centrum.cz, ICQ: 280233027
Naposledy upravil(a) Lenoch dne 06. 04. 2010 17:07, celkem upraveno 12 x.
-
- Příspěvky: 67
- Registrován: 15. 02. 2009 18:14
- Bydliště: Odry
Re: Nádrž
Tak to bohužel:/ Tour má nádrž jako normální plasťák. Tohle je chrom... Má to jistý rozdíly... Možná že by se to tam nějak nacpalo, ale je to prasárna - má to i jinej objem - tvoje má větší, měl by jsi problém s umístěním plováku, čerpadla... to je blbost:/Danec píše:By asi nešla na Touring r.v. 1990??
Re: Nádrž
Jasan - je to stále k mání. S těma fotkama asi bude potíž... mám to v autě. To auto je 100km odemě. Takže kdyby to někdo chtěl, tak to vyndam a pošlu. Ale na focení a posílání fotek fakt nemám čas - promiň. Je to obyčejný motorek, plně funkční. Vybíral sem ho asi ze třech kusů - měl minimální vakl v těch ramínkách. Tak sem to ještě pro sychr rozebral, promazal. Takže funkční to rozhodně je:))pies píše:Zdravim, je ještě na prodej motorek ke stěračům i s táhlama? Jsou funkční? Mohl bys mi poslat nějaké fotečky?
Dík.
Ahoj. Startér pasuje na e30, e28 i e34 - na diesely. Čoveče jen sem si nějak neuvědomil, že ho potřebuju i na ND pro sebe... takže jestli je to poslední, tak je k mání za 1000,- jestli jich mám ale víc tak platí těch 800,-: Měl sem jich kdysi asi pět, ale zásoby se rapidně ztenčily... tak sorry za nejasnou cenu...renecek7921 píše:cau mel bys starter? shanim na e28 2.4td jestli mas napis cenu dík
Chladič je. Ale narovinu říkám, že už prolíná. Já sem měl chladicí systém otevřený - provrtamé víčko na expanzce, aby při ohřátí kapaliny a následném roztažení média sem neměl zbytečně natlakovaný systém. V tomhle stavu ten chladič ani neprolínal. Když se to ale zavře a natlakuje tak to asi prolínat bude. V tomhle stavu sem s tím jezdil cca 3roky:) Jináč je v poho - je asi 5let starý.. Jestli nemáš žádnou jinou volbu, tak je cena 100,-wyhlidka píše:chladič by nebyl?
Ahoj. Tak vrtuli s visko ještě mám. Bohužel ty stěrače sou už fuč:/ Vyndat je je porod... mě se to podařilo, když sem povolil celý box s topením... ale prý to jde i normálně s namontovaným topením. Je to ale opruz. Na vrtuli pozor - hlavní problém je, že ta velká matice co drží na vodní pumpě má levotočivý závit - tudíž aby jsi jí povolil, musíš jí jakoby utahovat..kulich81 píše:Zdar,nebyl by tam mechanismus stěračů i s motorkem a vrtule chladiče i s ložiskem a tou spojkou.Popřípadě,jestli nemáš návod jak vyndat celý mechanismus stěračů,nějak mi to nejde a nejde mi sundat ani ta vrtule.Diky.
