Tak ještě jednou to zkusimBMWHanz píše:a jakou napriklad? a jak bys to napriklad z pristavu nebo zeleznicni stanice dostal do toho obchodu jak uz tu nadhodil Bali. Nehlede na to ze kdyby CD dali normalni ceny za vlak tak by se to vozilo v vlakem, ale takhle je levnejsi si ten kamion rovnou koupit
Budúcnost motorizmu.
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Tweety: podle me proto ze z podebrad do usti a z ostravy do varu se vozej kamiony dost malo, a kdyz uz jo tak maly nakladaky ktery rozvazej neco co se rozvazi po cely ceste ve vice mistech a druhak pro to ze vozit v dnesni dobe neco po ceskejch rekaćh je tak moc neekologicky a tak moc nemozny, protoze jak jsi rekl velky reky tak spis bych to videl jako velky potoky...pro nakladni lode kazdopadne
cili nejefektivnejsi a nejlevnejsi je vozit veci kamionem...u nas spociva problem v tom pres nas jezdej ty co vozej z nemecka do polska, z polska do rakouska a ze slovenska do nemecka, ukrajiny do francie apod....to je nas kamionovej problem, lezime uprostred vsech cest po evrope
jinak k tematu kamionu ajko takovejm, kamos dela jako povolani koordinatora kamionove dopravy a mozna byste se divili jak huste promysleny jsou vsechny kilometry kazdyho kamionu, jak jsou zefektivneny vsechny cesty a to tak ze zadnej kamion defacto nikdy nejede vice nez nekolik max. nekolik desitek kilometru nenalozenej, kdyz jsem to videl tak jsem taky cumel
cili nejefektivnejsi a nejlevnejsi je vozit veci kamionem...u nas spociva problem v tom pres nas jezdej ty co vozej z nemecka do polska, z polska do rakouska a ze slovenska do nemecka, ukrajiny do francie apod....to je nas kamionovej problem, lezime uprostred vsech cest po evrope
jinak k tematu kamionu ajko takovejm, kamos dela jako povolani koordinatora kamionove dopravy a mozna byste se divili jak huste promysleny jsou vsechny kilometry kazdyho kamionu, jak jsou zefektivneny vsechny cesty a to tak ze zadnej kamion defacto nikdy nejede vice nez nekolik max. nekolik desitek kilometru nenalozenej, kdyz jsem to videl tak jsem taky cumel
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Peníze.... jak psal Vasa, je to byznys a sakramentsky dobrý... Kdo má ropu, má skoro všechno - dokud mu ji někdo jiný nesebere že
.
Ropy je pořád dost.... jak dlouho ji těžíme? 150let? A ještě přes 50 let máme rezervu - vzhledem k tomu, že spotřeba ropy rychle roste to znamená, že jsme někde za polovinou zásob.... a ještě taky Rusko má velké zásoby, jenže zamrzlé na sibiři a těžba by byla drahá.
Takže já jsem v klidu.... až bude docházet ropa, budou první tanky na alternativní pohon.
Ropy je pořád dost.... jak dlouho ji těžíme? 150let? A ještě přes 50 let máme rezervu - vzhledem k tomu, že spotřeba ropy rychle roste to znamená, že jsme někde za polovinou zásob.... a ještě taky Rusko má velké zásoby, jenže zamrzlé na sibiři a těžba by byla drahá.
Takže já jsem v klidu.... až bude docházet ropa, budou první tanky na alternativní pohon.

K tý nákladní dopravě:
Dráha je postupně likvidována.
Nyní se nachází ve stavu, kdy její dceřinná firma ČD-Cargo sama odmítá zakázky na přepravu např. velkého objemu sypkých hmot (písek, vápno, cement, uhlí, štěrk...).
Osobní drážní doprava byla vždy finančně tažena zisky z přepravy nákladů - nyní je nutno osobní dopravu hradit již čistě ze státní kasy, do do které ovšem opačným směrem od ČD-Cargo nic nepřitéká.
-
Hodně mi vadí, že nákladní vlak do Německa přes naší osadu projede již sotva jednou za týden, zato po dálnici se sune nepřetržitý proud kamionů - pravý pruh prakticky nelze použít.
Největší chyba je cca před 20 lety, kdy se místo modernizace dráhy na úroveň Rakouska, SRN a dalších kupoval ořechovej nábytek do kanclů atd., a v současný době je opravdu pozdě.
***
Někomu se možná strašně libí, že popojíždí krokem po Praze, suprově si to užívá s klimatizací hodiny někde v koloně.
Má třeba rád ty podělaný škatule s návěsem.
Já raději volnou cestu před sebou a klid od všelijakýho hmyzu, co hrká ze vsi, kde zrušili konzum, někam do supermarketu....
.
Dráha je postupně likvidována.
Nyní se nachází ve stavu, kdy její dceřinná firma ČD-Cargo sama odmítá zakázky na přepravu např. velkého objemu sypkých hmot (písek, vápno, cement, uhlí, štěrk...).
Osobní drážní doprava byla vždy finančně tažena zisky z přepravy nákladů - nyní je nutno osobní dopravu hradit již čistě ze státní kasy, do do které ovšem opačným směrem od ČD-Cargo nic nepřitéká.
-
Hodně mi vadí, že nákladní vlak do Německa přes naší osadu projede již sotva jednou za týden, zato po dálnici se sune nepřetržitý proud kamionů - pravý pruh prakticky nelze použít.
Největší chyba je cca před 20 lety, kdy se místo modernizace dráhy na úroveň Rakouska, SRN a dalších kupoval ořechovej nábytek do kanclů atd., a v současný době je opravdu pozdě.
***
Někomu se možná strašně libí, že popojíždí krokem po Praze, suprově si to užívá s klimatizací hodiny někde v koloně.
Má třeba rád ty podělaný škatule s návěsem.
Já raději volnou cestu před sebou a klid od všelijakýho hmyzu, co hrká ze vsi, kde zrušili konzum, někam do supermarketu....
.
Protoze kamionem to mas z mista nakladu na misto vylozeni. Nemusis to vozit na lod/vlak nebo cokoliv jinyho a pak to tam zas do KAMIONU preskladat. i ty lidi co to preskladavaj neco stoji, takze se jim to proste nevyplatiTweety píše:Tak ještě jednou to zkusimBMWHanz píše:a jakou napriklad? a jak bys to napriklad z pristavu nebo zeleznicni stanice dostal do toho obchodu jak uz tu nadhodil Bali. Nehlede na to ze kdyby CD dali normalni ceny za vlak tak by se to vozilo v vlakem, ale takhle je levnejsi si ten kamion rovnou koupitNechápu, proč se něco veze z Ostravy do Karlových Varů kamionem, když je možnej vlak. Nechápu, proč se něco z Poděbrad do Ústí nad Labem veze kamionem, když to jde po řece. Je to jen muj názor proboha, nedělejte z toho vědu. Podle mého tady máme poměrně velké řeky, které se vůbec nevyužívají. Je logický, že z nádraží se to nepoveze na rudlíku
Podepíšu se pod všechno, co píše Venca... po Praze a kolem Prahy už je auto úplně mrtvý, dá se to sice řešit motorkou, ale člověk aby myslel i za ostatní, neb na motorce mu fakt jde o život.
A když mám nějakou cestu ve volném čase, tak se snažim jezdit v noci. Naposled ke kamarádovi na chalupu do Lužických hor, nádherná cesta (ostatně kdo jel někdy z Phy do Sosnové, tak jí zná) - ovšem chce to vyrazit z Phy tak o půlnoci. Pak v pohodě za hoďku a půl až na místo.
Ta samá trasa odpoledne nebo v podvečer znamená mor snad na tři hodiny, v koloně spolu s rajčaty do Hypernovy v České Lípě a salámem do Lídlu v Novém Boru. Nerváky, co se snaží nahnat pár set metrů na celé trase (=předjet několik kamionů) za cenu riskování svého i vašeho života snad radši ani nezmiňuju.
A když mám nějakou cestu ve volném čase, tak se snažim jezdit v noci. Naposled ke kamarádovi na chalupu do Lužických hor, nádherná cesta (ostatně kdo jel někdy z Phy do Sosnové, tak jí zná) - ovšem chce to vyrazit z Phy tak o půlnoci. Pak v pohodě za hoďku a půl až na místo.
Ta samá trasa odpoledne nebo v podvečer znamená mor snad na tři hodiny, v koloně spolu s rajčaty do Hypernovy v České Lípě a salámem do Lídlu v Novém Boru. Nerváky, co se snaží nahnat pár set metrů na celé trase (=předjet několik kamionů) za cenu riskování svého i vašeho života snad radši ani nezmiňuju.
Jistě, je to hnus.Marosh píše:... po Praze a kolem Prahy už je auto úplně mrtvý,.
Ale horší je, že to všechno není nezbytný a je to navíc k hovnu.
---
Příklad:
Můj bývalý xindlzaměstnavatel "sehnal kšeft" na stavbě ASKO Štěrboholy.
Čtyři lidi, bydlící v západních Čechách museli denně čtyřma autama jezdit do Prahy, ovšem nejdřív do sídla podniku (Praha - Florenc), tam převzít nějaký krávoviny a pak dojet do EuroParku.
Nalítalo se denně v součtu na všechny auta asi 1000 km, tj. 5000 km za týden.
To vše kvůli natažení pár pitomejch kabelů na LAN.
Jen připomenu, že ty prachy za PHM pak zase někde někdo musí vyrazit z někoho jinýho (ceny bláblá služeb..).
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
Nový Bor - Praha, max hodinka za jakehokoliv provozuMarosh píše:Podepíšu se pod všechno, co píše Venca... po Praze a kolem Prahy už je auto úplně mrtvý, dá se to sice řešit motorkou, ale člověk aby myslel i za ostatní, neb na motorce mu fakt jde o život.
A když mám nějakou cestu ve volném čase, tak se snažim jezdit v noci. Naposled ke kamarádovi na chalupu do Lužických hor, nádherná cesta (ostatně kdo jel někdy z Phy do Sosnové, tak jí zná) - ovšem chce to vyrazit z Phy tak o půlnoci. Pak v pohodě za hoďku a půl až na místo.
Ta samá trasa odpoledne nebo v podvečer znamená mor snad na tři hodiny, v koloně spolu s rajčaty do Hypernovy v České Lípě a salámem do Lídlu v Novém Boru. Nerváky, co se snaží nahnat pár set metrů na celé trase (=předjet několik kamionů) za cenu riskování svého i vašeho života snad radši ani nezmiňuju.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
Vencu sem v zivote nevidel, ale mam ho fakt rad 
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
Ta kamionová doprava je opravdu děs. Že mají zvládnutou vytíženost je krásný, ale spousta cest je opravdu zbytečných. Stačí se mrknout na zásobovací sklady super- a hypermarketů. Zboží se tam sváží z celé republiky a následně se rozváží dál, část zboží se dostane zpět třeba za roh od místa, odkud vyjelo. A to vše kvůli evidenci a stupni zvládnutí logistiky.
E39 535i sedan
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
az nebude ropa, budeme v prdeli, pac i takpove mydlo se dela z ropy, i analgetika maji v sobe ropnej derivat.... vse, komplet vse na co se podivate co vyslo z prumyslove casti sveta, potrebuje ropu, at uz jako surovinu, nebo jako palivo.
plne souhlasim s Vencou a presne chapu co mysli Tweety. Neni umeni schvalne pustit ke dnu zeleznici, jak se to po II. WW stalo v USA... problemem je, ze neexistuje zpusob, jak donutit lidi v spolecnostech zeleznic, aby preprava z Hamburku do Istanbulu byla stejne rychla a levnejsi nez kamionem. Propojeni by vyzadovalo usili a to se nikomu nechce, radsi se budou skrabat v prdeli namisto aby si vzali tabulky a vagon z Hmburku prepravili nejdrive pres DB, pak CD, pak treba MAV a pak turecko. Ne, to se nedaaaaaa.....
A navic, kdysi byl motorismus pojem,....clovek, co se umel stourat v autech, byl fachman. Dnes, kdyz se rekne ze si nekdo dela auto sam, si bud lidi zaklepoiu na celo nebo rovnou ho vyhlasi za socku, co nema na auto, ktere neni treba spravovat, byt to zdaleka neplati ani u novyho auta. Nebo vas rovnou zaradi do stada tuzeru a imbecilu co nemaj nic jinyho na praci nez zapalit gumy na parkplacu.
plne souhlasim s Vencou a presne chapu co mysli Tweety. Neni umeni schvalne pustit ke dnu zeleznici, jak se to po II. WW stalo v USA... problemem je, ze neexistuje zpusob, jak donutit lidi v spolecnostech zeleznic, aby preprava z Hamburku do Istanbulu byla stejne rychla a levnejsi nez kamionem. Propojeni by vyzadovalo usili a to se nikomu nechce, radsi se budou skrabat v prdeli namisto aby si vzali tabulky a vagon z Hmburku prepravili nejdrive pres DB, pak CD, pak treba MAV a pak turecko. Ne, to se nedaaaaaa.....
A navic, kdysi byl motorismus pojem,....clovek, co se umel stourat v autech, byl fachman. Dnes, kdyz se rekne ze si nekdo dela auto sam, si bud lidi zaklepoiu na celo nebo rovnou ho vyhlasi za socku, co nema na auto, ktere neni treba spravovat, byt to zdaleka neplati ani u novyho auta. Nebo vas rovnou zaradi do stada tuzeru a imbecilu co nemaj nic jinyho na praci nez zapalit gumy na parkplacu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
no jenze ta elektrina se nekde brat taky musi...a za predpokladu ze treba jen polovinu kamionovy dopravy bychom nahradili elektrickou drahou nebude to mit pro zivotni prostredi mnohem horsi dopad?stanco1 píše:S tou zeleznicou s vami uplne suhlasim. Je to velmi efektivny sposob prepravy a pritom tak malo vyuzivany...a aj zeleny by s scasti prisli na svoje kedze vacsina trati je elektrifikovana
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Je to tak.Max-Max píše:az nebude ropa, budeme v prdeli, pac i takpove mydlo se dela z ropy, i analgetika maji v sobe ropnej derivat.... vse, komplet vse na co se podivate co vyslo z prumyslove casti sveta, potrebuje ropu, at uz jako surovinu, nebo jako palivo.
plne souhlasim s Vencou a presne chapu co mysli Tweety. Neni umeni schvalne pustit ke dnu zeleznici, jak se to po II. WW stalo v USA... problemem je, ze neexistuje zpusob, jak donutit lidi v spolecnostech zeleznic, aby preprava z Hamburku do Istanbulu byla stejne rychla a levnejsi nez kamionem. Propojeni by vyzadovalo usili a to se nikomu nechce, radsi se budou skrabat v prdeli namisto aby si vzali tabulky a vagon z Hmburku prepravili nejdrive pres DB, pak CD, pak treba MAV a pak turecko. Ne, to se nedaaaaaa.....
A navic, kdysi byl motorismus pojem,....clovek, co se umel stourat v autech, byl fachman. Dnes, kdyz se rekne ze si nekdo dela auto sam, si bud lidi zaklepoiu na celo nebo rovnou ho vyhlasi za socku, co nema na auto, ktere neni treba spravovat, byt to zdaleka neplati ani u novyho auta. Nebo vas rovnou zaradi do stada tuzeru a imbecilu co nemaj nic jinyho na praci nez zapalit gumy na parkplacu.
A já měl tu smůlu, že jsem zažil celý to období od plně fungující nákladní dopravy po dráze až do těchto dnů, kdy ČD-Cargo začalo vyhazovat své vlastní strojvedoucí, které před necelým rokem nabralo a SAMO odříká objednávky, přičemž si nakoupili mraky Octavií RS pro služební účely.
Mohl bych psát romány o tom, co který papaláš z ČSD/ČD spáchal a na jakou funkci se následně vyhrabal a kde v klidu působí dnes (ing. Fr. Nykles a pod.).
---
Ten pojem "motorismus" je dnes opravdu jinde; já sám už ho nepoužívám.
Vykrmenej stokilovej šestnáctiletej synáček místního zmrda tu lítá po lese i po sídlišti na čtyřkolce jak hovado, dělá vysloveně bordel a machruje. Řidičák nemá na nic - on by se totiž na dvou kolech neudržel.
Motorismus...?
Jen si vzpomenu, jak jsme jezdili od 15 let, a byly to třeba noční štreky Plzeň - Žatec a zpět, vraceli jsme se ve tři ráno a prakticky nikdy žádnej průser, jen pár menších oprav na cestě či nouzový dojetí s prasklou pružinkou v řadícím automatu s trvale zařazenou dvojkou...
.



