Po výměně oleje po startu nemaže-vyřešeno
Po výměně oleje po startu nemaže-vyřešeno
tmotor m40 byla tam polosyntetika vyměnil jsem olej+filtr (15w40) a od té doby cca 2dny ráno po startu zústane svítit kontrolka mazání cca1,5 vteřiny a motor cvaká takovej ten typickej kovovej zvuk a za těch cca1,5 vteřiny to ztichne-motor jinak běží krásně a ani hydroštely moc necvakaj..
Naposledy upravil(a) ernest dne 13. 02. 2009 16:27, celkem upraveno 2 x.
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
15W40 je hustější olej, pokud má čerpadlo něco naběháno, jako že asi má, tak mu trvá delší dobu(za studena) než nasaje.Cvakání hydroštelů olej ve 90 % případu nevyřeší, vyměň hydra, zkontroluj vačku, jestli není projetá, pročisti ostřiky a máš na pár tisíc klid. Jinak funkce HLEDAT je tu toho mraky.
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
NO můj názor je ten, že těch 1000 ,- nebo kolik za ten olej dáš je vratná investice. Si to spočitěj 800ot./min : 60= 13,3*2=26,6 ot. BEZ MAZÁNÍ ŠÁL, VAČKY, ATD. Naši západní kolegové jsou sice precizní, ale jak už je psáno, motor má něco naběhanýho a materiálů, kterým tohle nevadí moc není a už vůbec asi nejsou v E30. Pak je tady možnost zkusit nový čerpadlo...
Ex 316i Touring, Ex 325i Touring, 330d HAS COME !!!
Teď už vím, že ... OBJEM NIČÍM NENAHRADÍŠ !!!
--------------------------------------------------------

Teď už vím, že ... OBJEM NIČÍM NENAHRADÍŠ !!!
--------------------------------------------------------

- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Začínám soulasit s Flipem, že je tohle téma zbytečný. Když něco cvaká a cvakat to nemá bude to asi špatně. Kontrolou kontrolní kontroly cvakání neodstraníš to je jistý. Zbytkovou životnost motoru neodhadne ani ředitel zeměkoule, takže máš čtyři možnosti. Vyměnit olej za ten co tam byl a možná bude po cvakání - náklady 1500,- nebo vyměnit to co způsobuje cvakání což je v případě M40 vyjtá vačka, vahadla a zdvihátka - náklady 15000,- nebo se na to vysrat - nákady 0 a nebo si koupit toyotu ty necvakaj ani po výměně oleje - náklady ??. Takže si vyber.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Ahoj, ani se nechci ptát, protože odpověď jsem se tu asi už dočetl....Čeká mě výměna oleje u m42. Dočetl jsem se, že je doporučená 10W40. Ta by tam teď měla být. Ale teď se mě snaží přesvědčit mechanik, že tam dá 5W40 a že to tam patří. Což už mi tady vyvrátilo několik příspěvků na fóru. Od poslední výměny se mi zdá, že trvá déle, než motor přestane po nastartování klepat. Jaký olej tam mám teda dát? Má cenu tam dávat tu 5W40 a hlavně, nemůže to nakonec spíš ublížit?
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
mrkni na to co jsem psal už tady... tam pohopíš co znamená 5w40 oproti 10w40 a podobně...
identifikace-hlucneho-hydraulickeho-zdv ... 85842.html
identifikace-hlucneho-hydraulickeho-zdv ... 85842.html