
LPG = ostuda BMW
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
však já taky jezdim rapidem na prdíky, idealní nezmar wintervagen
E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
Počkej až budeš mít vlastní auto a budeš jezdit za vlastní peníze, možná pohled na to změníšScratchy píše:nevim zastance plynu fakt nejsem delsi dobu sem jezdi ve facku s plynem ale uz nikdy!je to sice levnejsi ale do bawa bych si to nikdy nedal souseed to ma v petce kombajnu a taha s tim auta z germanie tak jemu se to vyplati ale ja bych si to tam nedal

BMW 323i E36
Trochu mě překvapilo, že zastánci nepřetržité jízdy na plný plyn s otáčkoměrem v červeným poli nezaregistrovali, že auto přestavěné na LPG na něj jet může, ale NEMUSÍ. Já to vidím tak, že mám nezměněnou užitnou hodnotu auta (díky toroidní nádrži) s možností jet za poloviční náklady s minimálně sníženým výkonem.
Osobně jsem auto koupil už s LPG zástavbou, najel jsem s ním cca 30000 km a plyn si nemůžu vynachválit. Řečem, že plyn do BMW nepatří, moc nerozumím. Ještě bych chápal kdyby to tvrdil někdo, kdo má sedmu s osobním řidičem kvůli reprezentaci, ale to je asi případ jen minima členů tady. No, do leštěnky, která ujede tisíc kilometrů za rok, bych to asi taky necpal, ale pokud má někomu slouží auto mimojiné k dopravě z místa na místo, tak mi to přijde jako docela rozumná volba.
Pravda je, že je občas potřeba hledat o trochu déle pumpu a pak sledovat otrávený ksichty obsluhy, což tedy považuju za asi jedinou nevýhodu. Ale to je jediná nevýhoda, na kterou jsem přišel a placení mi náladu obvykle zase zvedne.
Co se finanční stránky týká, počítám - li s úsporou 1Kč/km (to je podle mě docela reálná částka), vychází mi zatím úspory v hodnotě slušné třícy.
A teď do mě...
Osobně jsem auto koupil už s LPG zástavbou, najel jsem s ním cca 30000 km a plyn si nemůžu vynachválit. Řečem, že plyn do BMW nepatří, moc nerozumím. Ještě bych chápal kdyby to tvrdil někdo, kdo má sedmu s osobním řidičem kvůli reprezentaci, ale to je asi případ jen minima členů tady. No, do leštěnky, která ujede tisíc kilometrů za rok, bych to asi taky necpal, ale pokud má někomu slouží auto mimojiné k dopravě z místa na místo, tak mi to přijde jako docela rozumná volba.
Pravda je, že je občas potřeba hledat o trochu déle pumpu a pak sledovat otrávený ksichty obsluhy, což tedy považuju za asi jedinou nevýhodu. Ale to je jediná nevýhoda, na kterou jsem přišel a placení mi náladu obvykle zase zvedne.
Co se finanční stránky týká, počítám - li s úsporou 1Kč/km (to je podle mě docela reálná částka), vychází mi zatím úspory v hodnotě slušné třícy.
A teď do mě...
Touring 318i E30 M40 - po výměně motoru -> 318i E30 M43 - díky, brácho...
Pomozte mi vymýtit smrt z našich silnic - jezděte po chodníku
Pomozte mi vymýtit smrt z našich silnic - jezděte po chodníku
Můj názor je takový že nezáleží na tom,do jakýho auta plyn montovat,ale na tom od koho nechat montáž provést.Já osobně bych do toho šel,pokud si člověk vše spočítá,tak neni o čem.Navíc systémy,které se dnes používají,se nedají spojovat s úbytkem výkonu jako dřív.Ale jak jsem se zmínil,největší potíž je najít odborníka,který odvede profesionální práci.Co jsem zatím viděl, konkrétně v ČB,tak bych si to radši namontoval sám a jezdil načerno.
Ale plynu zdar,navíc je to zelený pohon a je spousta automobilek,které vyrábí auta S bipohonem

Ale plynu zdar,navíc je to zelený pohon a je spousta automobilek,které vyrábí auta S bipohonem

Tak jsem dneska trochu spočítal náklady na palivo...
Za tenhle měsíc jsem ujel s ixem 3131km s průměrnou spotřebou 11,51l/100km, projel jsem benzín za 8271kč =dlouhodobá průměrná cena za 1l benzínu 22,68kč
Když budu brát v úvahu cenu LPG 12,90 a vyšší průměrnou spotřebu cca 14l/100 dojdu k výsledku 5654kč za tento měsíc -úspora 2616kč což při pořizovací ceně plynu cca 25.000kč je návratnost cca 9,5 měsíce a to neberu vůbec v úvahu vyšší náklady na údržbu, případné problémy zaviněné plynem a moji nasranost při pohledu na zprzněný motorový prostor... Když to přepočtu na km tak je návratnost cca 30.000km bez těchto dodatečných nákladů- tojest prvních 30.000km mi vtom jen vysí prachy a vůbec nic to neušetří, následně pak cca 1kč na kilometru.
Podtrženo sečteno za ty prachy navíc jsem rád, že mi auto nesmrdí LPG popřípadě nechrochtá... (diesel předpokládám, že bude na podobných nákladech)
P.S. jen se modlím, aby se ty současné ceny benzínu ještě nějaký ten čas udržely a já to nemusel překalkulovat do stavu za ty prachy ať to třeba i smrdí...
Za tenhle měsíc jsem ujel s ixem 3131km s průměrnou spotřebou 11,51l/100km, projel jsem benzín za 8271kč =dlouhodobá průměrná cena za 1l benzínu 22,68kč
Když budu brát v úvahu cenu LPG 12,90 a vyšší průměrnou spotřebu cca 14l/100 dojdu k výsledku 5654kč za tento měsíc -úspora 2616kč což při pořizovací ceně plynu cca 25.000kč je návratnost cca 9,5 měsíce a to neberu vůbec v úvahu vyšší náklady na údržbu, případné problémy zaviněné plynem a moji nasranost při pohledu na zprzněný motorový prostor... Když to přepočtu na km tak je návratnost cca 30.000km bez těchto dodatečných nákladů- tojest prvních 30.000km mi vtom jen vysí prachy a vůbec nic to neušetří, následně pak cca 1kč na kilometru.
Podtrženo sečteno za ty prachy navíc jsem rád, že mi auto nesmrdí LPG popřípadě nechrochtá... (diesel předpokládám, že bude na podobných nákladech)
P.S. jen se modlím, aby se ty současné ceny benzínu ještě nějaký ten čas udržely a já to nemusel překalkulovat do stavu za ty prachy ať to třeba i smrdí...

tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
.
co to meleš o e32 uchrochtanče...Hanzz píše:kdyz bude clovek jezdit e32kou, tak uz je stejne vsem jasny, ze je social, takze proc to tam nemit![]()
podle me do auta s velkym objemem dobry reseni, pokud ho clovek potrebuje denne na sve premistovani...ruzny 34,38,32 apod. povetsinou jeste v autmatech, stejne to nejsou zadny zavodaci( to ani nikdyu nebyli)
jinak nejsem priznivce LPG, ve svym aute bych to nechtel
ser na image, poslouchej zizen

2xe36 M3,e46 M3,e30 M50 turbo,X5 40d,e30 320i
ex:e30 325i m20,e36 M3,e39 535i,e46 330ci,e90 335i,e39 M5
ex:e30 325i m20,e36 M3,e39 535i,e46 330ci,e90 335i,e39 M5
já říkám ,že do BMW lpg nepatří a nemá tam co dělat,vždy když vidím báwo s plnícím otvorem pro plyn,tak vždy říkám ,že ten majitel toho konkrétního báwa asi ten motor nemá moc rád,a komu se tenhle můj komentář nebude líbit a bude proti němu něco mít ať si nejdřív rozebere motor po 50tisících s plynem a pak se může začít se mnou hádat,ale myslím,že se niíkdo takoví nenajde,protože ten plyn motor níčí




origo zástavba plynu v BMW 735i, myslím, že nějak 2006, najeto 400.000,- km a kámoš s tím jezdil jako osobní řidič pro jednoho němčoura.
hrdlo plyn. nádrže to mělo schovaný normálně pod víčkem od nádrže.
Na autě se poznalo prd, jelo to furt stejně a za 11litrů plynu - myslím, že to nemá chybu.
řekl bych, že většina místních naprostých odpíračů by auto na plyn při svezení vůbec nepoznala a když nebude mít vyprasenou díru v nárazníku, tak taky ne.
proti profi vestavbě nic nemám.
hrdlo plyn. nádrže to mělo schovaný normálně pod víčkem od nádrže.
Na autě se poznalo prd, jelo to furt stejně a za 11litrů plynu - myslím, že to nemá chybu.
řekl bych, že většina místních naprostých odpíračů by auto na plyn při svezení vůbec nepoznala a když nebude mít vyprasenou díru v nárazníku, tak taky ne.
proti profi vestavbě nic nemám.
LPG
Tak já dodám malou informaci.Jezdím na LPG už 9 let.A na jednom motoru mám najeto 360 000km na LPG.Po rozebrání motoru jsem zjistil že motor je jak nový.Takže nevím jestli LPG ničí motory.A pokud já jezdím 70000km až 100 000km za rok tak mám minimálně 70000kč doma.Tak to je můj důvod proč jezdím na LPG.A sám si myslím že je jedno jestli je LPG v BMW nebo ve škodovce.
BMW 750iAL E32 pro mě to nej
BMW 540 E34 LPG vstřik
BMW 540 E34 LPG vstřik
si věříšpasťa e30 píše:já říkám ,že do BMW lpg nepatří a nemá tam co dělat,vždy když vidím báwo s plnícím otvorem pro plyn,tak vždy říkám ,že ten majitel toho konkrétního báwa asi ten motor nemá moc rád,a komu se tenhle můj komentář nebude líbit a bude proti němu něco mít ať si nejdřív rozebere motor po 50tisících s plynem a pak se může začít se mnou hádat,ale myslím,že se niíkdo takoví nenajde,protože ten plyn motor níčí![]()
![]()

2xe36 M3,e46 M3,e30 M50 turbo,X5 40d,e30 320i
ex:e30 325i m20,e36 M3,e39 535i,e46 330ci,e90 335i,e39 M5
ex:e30 325i m20,e36 M3,e39 535i,e46 330ci,e90 335i,e39 M5
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
Proč by to mělo být vidět, pokud se nemýlím, tak ve vyhlášce je, že to musí být na pevné části karoserie, můžeš to mít klidně na redukci pod víčkem nádrže, takže jediné co vzdledu nepřidá, je nalépka lpg na okně.když vidím báwo s plnícím otvorem pro plyn
Podzemní garáže jsou voser ikdyž to má stejnou váhu jako zákaz používání mobilního tel. při tankování.
na plyn ti vůz najede to samé co na benzín, viděl jsem služební fóbie, který měli namotáno přes 400tis-běžná údržba. Pokud si dá někdo do báva, které má po 20 letech najeto 120 tisať si nejdřív rozebere motor po 50tisících s plynem a pak se může začít se mnou hádat

Tohle tvrzení je to samé, jako že nafta patří do kamen.
Pokud ti nevadí, že můžeš jezdit o polovinu levněji, přeji ti to. Já na to nemám.
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
Já bych řekl, že víc než plyn motoru daleko víc škodí starej nebo nevhodnej olej v motoru nebo jeho nedostatek, vytáčení studenýho motoru ...
Ale je to tu stejný skoro jako všude - jeden tábor kritiků nebo odpůrců a druhej tábor zastánců
Ale je to tu stejný skoro jako všude - jeden tábor kritiků nebo odpůrců a druhej tábor zastánců
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
nickey píše:si věříšpasťa e30 píše:já říkám ,že do BMW lpg nepatří a nemá tam co dělat,vždy když vidím báwo s plnícím otvorem pro plyn,tak vždy říkám ,že ten majitel toho konkrétního báwa asi ten motor nemá moc rád,a komu se tenhle můj komentář nebude líbit a bude proti němu něco mít ať si nejdřív rozebere motor po 50tisících s plynem a pak se může začít se mnou hádat,ale myslím,že se niíkdo takoví nenajde,protože ten plyn motor níčí![]()
![]()
A to je důležitý ne??

plyn motor ničí? no lol, kolega s fakanem na plyn vyměňoval olej po 50 tis km a ještě "voněl" stav km při prodeji fáva byl 412 tis km
btw olej na benál smrděl už po 7 tis
btw olej na benál smrděl už po 7 tis

EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i
Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i
Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210
Jak kdypasťa e30 píše:nickey píše:si věříšpasťa e30 píše:já říkám ,že do BMW lpg nepatří a nemá tam co dělat,vždy když vidím báwo s plnícím otvorem pro plyn,tak vždy říkám ,že ten majitel toho konkrétního báwa asi ten motor nemá moc rád,a komu se tenhle můj komentář nebude líbit a bude proti němu něco mít ať si nejdřív rozebere motor po 50tisících s plynem a pak se může začít se mnou hádat,ale myslím,že se niíkdo takoví nenajde,protože ten plyn motor níčí![]()
![]()
A to je důležitý ne??

2xe36 M3,e46 M3,e30 M50 turbo,X5 40d,e30 320i
ex:e30 325i m20,e36 M3,e39 535i,e46 330ci,e90 335i,e39 M5
ex:e30 325i m20,e36 M3,e39 535i,e46 330ci,e90 335i,e39 M5