klepání motoru

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Wang
Příspěvky: 258
Registrován: 23. 05. 2004 11:46
Bydliště: Brno

klepání motoru

Příspěvek od Wang » 20. 06. 2004 15:14

Hele kuci, nejdriv mi to delalo jen za studena, ale ted to slysim nekdy i za tepla v urcitejch otackach,proste takovy cvakavy klepani.BMW mam chvilku a az na tohle si nemuzu stezovat, nekdo mi rikal ze to budou hydrostely, ale chtel bych se zeptat jestli nevite neco vic dik.
Obrázek BMW je BMW Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 20. 06. 2004 15:27

Dobre ti povedali.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 21. 06. 2004 08:31

V lepším případě to budou "jen" hydroštely. V horším případě tě čeká výměna vačky, vahadel, hydroštelů a sprchování ventilů.

Uživatelský avatar
crash
Příspěvky: 1
Registrován: 25. 02. 2003 10:39

nebo ti taky můžou cvakat jenom ventily

Příspěvek od crash » 22. 06. 2004 14:11

nevim možná že by to ale dělalo ve všech otáčkách ,hlavně ventily jsou slyšet když k nim člověka dá ucho ..........

Návštěvník

Re: klepání motoru

Příspěvek od Návštěvník » 23. 06. 2004 06:45

Wang píše:Hele kuci, nejdriv mi to delalo jen za studena, ale ted to slysim nekdy i za tepla v urcitejch otackach,proste takovy cvakavy klepani.BMW mam chvilku a az na tohle si nemuzu stezovat, nekdo mi rikal ze to budou hydrostely, ale chtel bych se zeptat jestli nevite neco vic dik.
Jaký máš motor?

Uživatelský avatar
Wang
Příspěvky: 258
Registrován: 23. 05. 2004 11:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Wang » 24. 06. 2004 19:27

No mam M40 - 316i, za tepla to temer nepozoruju ale za studena to dela ve vsech otackach!
Obrázek BMW je BMW Obrázek

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 24. 06. 2004 21:06

Wang píše:No mam M40 - 316i, za tepla to temer nepozoruju ale za studena to dela ve vsech otackach!
Proste hydrostely...M40 je dobrej motor, ale tohle je jeho slabina.
Pomuze jenom vymena, hydrostely uz nedrzej poradne tlak. Zkontroluj taky vahadla a vacku - jestli nejsou projety. Dej do toho tak desitku a mas jinej motor :idea: :P
8) ///M Power 8)

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 25. 06. 2004 10:02

Pokud to za tepla je OK, tak to budou určitě hydroštely, vyměnil bych je co nejdříve, zlepšovat se to určitě nebude, to ti garantuju. Já jsem sehnal hydroštely za 3500,-, tak že mě to celkem vyšlo na 5000,- i s novým olejem a filtrem. Ale pokud budeš mít projetou vačku i vahadla, tak to určitě nebude stát jen 10000,-. Teda pokud to budeš kupovat nové. Já jsem za vše zaplatil 15000,-.

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 08. 09. 2004 21:00

a jak poznam "projetou" vacku a vahadla? ma smysl vubec vrazet tolik penez jen do motoru kdyz skoro za 10 litru sezenes celej i se zarukou? nehlede na to ze za auto dostanes tak pade
resim totiz to samy a taky uz si nevim rady, znate nekoho z liberecka kdo by mi poradil?
když musíš, tak ..... BMW

Zdrahos

Příspěvek od Zdrahos » 11. 10. 2004 10:27

rozhodne to vymen, za 10 zase sezenes ten motor co mas, maximalne o trosku lepsi ale ani tomu neverim... Taky jsem to komplet delal, vacka projeta, vahadla vlnity :-), hydrostely se skoro nehybaly... vymena a motor sel jako novej :-) nekecam !!!! zainvestuj, nebudes litovat

Quentin
Příspěvky: 39
Registrován: 05. 05. 2003 07:32
Bydliště: Ládví (20 km od Prahy)

Příspěvek od Quentin » 12. 10. 2004 18:17

Mě to chvíli cvaká a pak jako když utne a cvaká to míň. Jakoby cvakal jenom jeden hydroštel.

Ale tolik zábavy za 50 litrů, co stál (318i M40) + 25 litrů co do něj padlo

Chlapi, kdo a za kolik mi zjistí v Praze (nebo Benešově a mezi), který hydroštely už to mají za sebou?
Naposledy upravil(a) Quentin dne 08. 11. 2004 16:59, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 13. 10. 2004 01:57

darkeye píše:a jak poznam "projetou" vacku a vahadla? ma smysl vubec vrazet tolik penez jen do motoru kdyz skoro za 10 litru sezenes celej i se zarukou? nehlede na to ze za auto dostanes tak pade
resim totiz to samy a taky uz si nevim rady, znate nekoho z liberecka kdo by mi poradil?
Neres za kolik karu prodas, pokud ji nebudes prodavat :)
Pokud si ji delas pro sebe, tak prece pro mazlicka jen to nejlepsi...
Tak co, mam se rovnou na tu cenovku podivat ? :lol:

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 13. 10. 2004 07:27

Chlapi, kdo a za kolik mi zjistí v Praze (nebo Benešově a mezi), který hydroštely už to mají za sebou?[/quote]


Zkus sundat ventilové víko a postupně na každý hydroštel zatlačit, když půjde nějaký stlačit a vyteče z něho olej, tak ten je KO. Bohužel bez vyndání vačky ho nevyměníš. :(

Odpovědět