Nahrada za Alpina pridavne pristroje
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17. 12. 2008 13:12
- Bydliště: Kežmarok
To by bolo super.Nemusel by som nič nové struhat.Momentálne to robím do origo výduchu,tak že som odstránil nejake tie priečinky pomocou frézy ,aby to bolo rovné.
Ta tvoja varianta sa mi možno zda priechodnejsia.
Ak by sme sa vedeli dohodnut.Trebars vedel by si mi poskytnut ten jeden hotovy odliatok a ja by som tam zapracoval tu elektroniku.Potom ak by sa pacilo tak by sme sa nejako dohodli.daj vediet
dik
Ta tvoja varianta sa mi možno zda priechodnejsia.
Ak by sme sa vedeli dohodnut.Trebars vedel by si mi poskytnut ten jeden hotovy odliatok a ja by som tam zapracoval tu elektroniku.Potom ak by sa pacilo tak by sme sa nejako dohodli.daj vediet
dik
- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
taky se hlasim jako predbezny zajemce
a verze do budiku je cupr.
Samozrejme cim vic funkci to bude mit tim lip
Mam rad zbytecny pikacoviny se kterejma si muzu hrat
Ale aby to nebylo jak u ostatniho zbozi cim predratovanejsi tim vic problemovejsi
A jen malej napad co udelat "vstup" na prepinani pokud teda nejaky prepinani bude na packu od BC? Ja ji k BC stejnak vubec nepouzivam protoze rukou je to rychlejsi

Samozrejme cim vic funkci to bude mit tim lip


Ale aby to nebylo jak u ostatniho zbozi cim predratovanejsi tim vic problemovejsi

A jen malej napad co udelat "vstup" na prepinani pokud teda nejaky prepinani bude na packu od BC? Ja ji k BC stejnak vubec nepouzivam protoze rukou je to rychlejsi

chci je zeptat,když se stím Vasa tak piplá,jestli by bylo složitý ješte tam dodat rychlost a otáčky s teplotou vody a nádrže,protože pak by při jiným dislay vlastně vytvořili nový budíky jako jsou ty závodní,kde je vše digital atd.? a jestli tam šel pak i přidat třeba shift lifht v nějaké formě,...jen mě to tak napadlo a nejsem línej se zeptat



bohužel jsem e30 prodal..blbec
kdyby se podobneho nazoru drzeli konstrukteri tak bychom dodnes jezdili v povozech s konma...Tweety píše:Čím víc drátů, tím víc se to bude srát. Jsem spíš pro okleštěnou verzi s klasickými hodnotami. Nechápu k čemu mi bude v sériovym pekáči, starym 20 let, teplota diferenciálu nebo ukazatel zařazenýho stupně....

a Ty by jsi mel bileho kone se zelenym sedlem
(nebo stribrnaka s modrym sedlem a zlutymi pruhy)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Jo, proto ty, než aby si jezdil passatem v plný palbě, tak raději vyrazíš na služební cestu starou E30kou nebo Libuškou...od Tebe tenhle názor sedí ty globalistoVasa píše: kdyby se podobneho nazoru drzeli konstrukteri tak bychom dodnes jezdili v povozech s konma...![]()
OT :
Tohle jsem dostatečně dobře nepochopil. Jestli to měla bejt narážka na tu barvu motorového prostoru, tak musím odpovědět, že jsem to auto chtěl mít prostě i pod kapotou jako nový. Nemohu si pomoci, mě se tohle prostě líbíVasa píše: Ty by jsi mel bileho kone se zelenym sedlem
(nebo stribrnaka s modrym sedlem a zlutymi pruhy)
http://www.tuning.sk/modules/gallery_sc ... 07_031.jpg
http://www.tuning.sk/modules/gallery_sc ... 07_045.jpg
no nemyslim si, ze je velky rozdil mezi Passatem v "plny" a E30 se slusnou vybavou. Ale to je vec nazoru.Tweety píše:Jo, proto ty, než aby si jezdil passatem v plný palbě, tak raději vyrazíš na služební cestu starou E30kou nebo Libuškou...od Tebe tenhle názor sedí ty globalisto
Ano, jak sam rikas - vetu s bilym konem se zelenym sedlem si nepochopil zcela spravne. Bylo to pouze prirovnani k tomu, ze kdyby jsme my, bezni ridici, jezdili s konma a povozem tak Ty z titulu sveho povolani by jsi musel mit belouse se zelenym sedlem (pripadne stribrnaka s modrym).Tweety píše:Tohle jsem dostatečně dobře nepochopil. Jestli to měla bejt narážka na tu barvu motorového prostoru, tak musím odpovědět, že jsem to auto chtěl mít prostě i pod kapotou jako nový. Nemohu si pomoci, mě se tohle prostě líbí
Pouze metafora k tematu.
Mentalne nejsem tak daleko, abych neco domyslel ve vztahu s tvym napadem bezoveho motoroveho prostoru...

PS: ...a necil se hned Partaku.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Takze pridana dalsi funkce (volitelna) - snimac otisku prstu a rozpoznani majitele, pripadne dalsich autorizovanych osob. Neco jako imobilizer. Skoda, ze E30 nema treba el.sedacky - mohli by se sami nastavit dle osoby. Kazdopadne bude nastaveno osloveni ridice dle toho kdo se autorizuje. Ja vim, je to kravina ale pripada mi to jako takova vychytavka aby "Passataci" cuceli.
Jeste jedna poznamka k umisteni zobrazovace - byl by pro vas problem akceptovat zastaveni displeje misto hodin/BC...? Samozrejme funkce hodin, datumu a venkovni teploty bude k dispozici
Jeste jedna poznamka k umisteni zobrazovace - byl by pro vas problem akceptovat zastaveni displeje misto hodin/BC...? Samozrejme funkce hodin, datumu a venkovni teploty bude k dispozici
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Slabota, já chci tu velikost pinďouraVasa píše:Takze pridana dalsi funkce (volitelna) - snimac otisku prstu a rozpoznani majitele, pripadne dalsich autorizovanych osob. Neco jako imobilizer. Skoda, ze E30 nema treba el.sedacky - mohli by se sami nastavit dle osoby. Kazdopadne bude nastaveno osloveni ridice dle toho kdo se autorizuje. Ja vim, je to kravina ale pripada mi to jako takova vychytavka aby "Passataci" cuceli.
Jeste jedna poznamka k umisteni zobrazovace - byl by pro vas problem akceptovat zastaveni displeje misto hodin/BC...? Samozrejme funkce hodin, datumu a venkovni teploty bude k dispozici
Zastavba misto BC by mozna byla rozumnejsi nez instalace do budiku ... Sice je to mimo zorne pole, ale zas na akovyhle udaje neni poreba cucet porad
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
vse v zivote je o dohode...skodik píše:však jsme ti taky vděčni![]()

PS:v pondeli kdyz jsem jel z Lipna jsem Ti nechal pasky kontrolek do budiku ve Vodnanech u clena Daughena. Tak se s nim domluv jak si to predate. V.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm