E34: Od 4000ot. sa dusí

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

E34: Od 4000ot. sa dusí

Příspěvek od slubox » 09. 02. 2009 17:17

Najskor sa dusilo pri 2500 po vymene sviecok uz pohoda , ale zacalo sa dusit od 4000ot.
Na neutrali vpohode do obmedzovaca, ale ked je v zatahu tak ho dusi.
Dakujem za kazdu radu !
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

Uživatelský avatar
magor29
Příspěvky: 34
Registrován: 28. 08. 2008 17:51
Bydliště: Praha

.

Příspěvek od magor29 » 09. 02. 2009 17:36

e30 1,8 m40 touring - čerstvě utišeno...:)

Uživatelský avatar
magor29
Příspěvky: 34
Registrován: 28. 08. 2008 17:51
Bydliště: Praha

...

Příspěvek od magor29 » 09. 02. 2009 17:36

vítej do klubu
e30 1,8 m40 touring - čerstvě utišeno...:)

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Re: .

Příspěvek od slubox » 09. 02. 2009 17:45

jo, lenze to sa nedostane ani po obmedzovac a zacne to dusit
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 09. 02. 2009 20:19

Celkom by pomohlo napisat co je to za motor...
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 09. 02. 2009 21:01

zevraj 525i r.v. 1994
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

Uživatelský avatar
Koloděj
Příspěvky: 517
Registrován: 17. 01. 2007 18:34
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Koloděj » 10. 02. 2009 19:53

Jak je natom koleno sání?Já měl ten samý problém,a dělalo to koleno sání,protože ta guma byla už moc měká a v tahu se mi to koleno vcuclo k sobě a přestalo to jet.

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 10. 02. 2009 20:34

koleno je OK, len tebe to robilo aj pri neutrali nie? nam len pri jazde z rychlostou (akoukolvek)
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 11. 02. 2009 01:27

Viackrat som sa s presne tymto problemom stretol, ale kazdopadne len u motorov s klapkovou vahou vzduchu (M20, M30, M40, M42...), islo o to, ze vaha sa pridierala od nejakej polohy, na neutral samozrejme stacilo malicko plynu az do obmedzovaca, takze sa to krasne pretocilo az tam, ale pod zatazou to zacalo vzdy od nejakych otacok haprovat a vobec to neslo vytocit vyssie, akokeby taky "dusiaci" sa obmedzovac - ale pokial je to M50B25TU motor, tak ten ma MAFko, tam si neviem predstavit ako by toto nastavalo.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 13. 02. 2009 09:52

tak dake info po osobnom odvezeni a obhliadke (auto vlastni kamos)

Je tam zadr.... tuzingova siska namiesto origo air-filtra :lol:
A auto nejde nad 2500ot, pokial nieje v nadrzi aspon 10L paliva.
Po rovine ide pekne vytocit, ale ked ide do kopca tak nad 4000 ho nepusti, a ma tendenciu zdochnut.
Podla mna to bude nieco z cerpadlom alebo vstrekmi,pripadne palivovy filter, co vy nato?
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 13. 02. 2009 11:51

Toto vyzera na pumpu uplne...
E30 325i
E34 535i

Odpovědět