Problem-po vymene elektrikÿ VYŘEŠENO

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Martin.325i
sponzor E30.cz
Příspěvky: 347
Registrován: 05. 03. 2008 20:06
Bydliště: Zálší-Východní čechy
Kontaktovat uživatele:

Problem-po vymene elektrikÿ VYŘEŠENO

Příspěvek od Martin.325i » 02. 02. 2009 20:18

mam v e30 kupe plast zastaveny motor m30b35 z e34,dneska jsem se chtel pokusit o prvni start,ale pri otoceni klicku do polohy startu se ozvala od starteru jen takova tupa rána,jako by nechtel zapadnout.
Probiral jsem to s kamaradem a rikal at si zkontroluji kostru motoru(jeden konec kabelu prisroubovan na kastli a druhy na drzaku motoru)

Rad bych vyslechl i nazory jinych popripade zkusenosti s timto problemem
Naposledy upravil(a) Martin.325i dne 29. 03. 2009 17:51, celkem upraveno 4 x.
BMW e30 335i coupe plast- EX :(
BMW e30 324d chrom
BMW e36 320i

tel. +420731103069

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 02. 02. 2009 20:26

Ano je to možné kostra je důležitá,pořádně zkontroluj ten kabel.Já mněl podobný problém a kabel byl pod bužírkou uhnilý :wink:

Uživatelský avatar
Martin.325i
sponzor E30.cz
Příspěvky: 347
Registrován: 05. 03. 2008 20:06
Bydliště: Zálší-Východní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin.325i » 02. 02. 2009 20:33

ok,hned zitra po praci ho vymenim a predelam,ted uz na to nemam naladu :twisted: doufam ze to zitra natocim nebo to uz hodim ze skaly :wink:
BMW e30 335i coupe plast- EX :(
BMW e30 324d chrom
BMW e36 320i

tel. +420731103069

Uživatelský avatar
motojanek
Příspěvky: 44
Registrován: 08. 01. 2009 11:07

Příspěvek od motojanek » 03. 02. 2009 09:56

a nedavals nahodou startér z e 30 na tu 3,5 protože e 34 mají ruzny prumery volnoběžek daž ho tam v poho ale nezaskoží

Uživatelský avatar
Martin.325i
sponzor E30.cz
Příspěvky: 347
Registrován: 05. 03. 2008 20:06
Bydliště: Zálší-Východní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin.325i » 03. 02. 2009 21:50

nene starter je z e34 3,5 vymenil se a dela to porad to stejny,dneska jsem na to nemel vubec cas,zitra zkusim poresit ten kostrici kabel a uvidi se :wink:
BMW e30 335i coupe plast- EX :(
BMW e30 324d chrom
BMW e36 320i

tel. +420731103069

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 03. 02. 2009 22:57

v sobotu a nedeli jsme zastavovali M50 do chromaka a take nam starter jen "cvaknul". Samozrejme kabel kostry si to visel...
A to jsem si pul dne predtim rikal - hlavne nezapomen pripojit tu kostru...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Martin.325i
sponzor E30.cz
Příspěvky: 347
Registrován: 05. 03. 2008 20:06
Bydliště: Zálší-Východní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin.325i » 04. 02. 2009 21:55

tak problem s tim starterem vyreseny,nebyla to kostra ale prezvejkanej privodni kabel ke starteru.

Mam ted ale zas jinej problem-motor toci ale od civky nejde jiskra,vymenil jsem ji a zase nic,proud do civky jde ale ven ne,skousel jsem vymenit i ten kabel,pak i natvrdo ale jiskra z nej proste nejde,asi me z toho auta asi klepne :lol:
BMW e30 335i coupe plast- EX :(
BMW e30 324d chrom
BMW e36 320i

tel. +420731103069

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 04. 02. 2009 22:30

Martin.325i píše:...od civky nejde jiskra,vymenil jsem ji a zase nic,proud do civky jde ale ven ne,skousel jsem vymenit i ten kabel,pak i natvrdo ale jiskra z nej proste nejde,..:
A jdou do primáru cívky pulsy na mínusovej pól?

Uživatelský avatar
Martin.325i
sponzor E30.cz
Příspěvky: 347
Registrován: 05. 03. 2008 20:06
Bydliště: Zálší-Východní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin.325i » 05. 02. 2009 15:11

myslim ze jo,jsou k civce dva draty,kazdej ma jinou velikost ocka,tak je to i na te civce,zapojil jsem a nic,jedu dnes yzkouset civky,jestli je nemam v haji obe,uvidi se :roll:
BMW e30 335i coupe plast- EX :(
BMW e30 324d chrom
BMW e36 320i

tel. +420731103069

Uživatelský avatar
Martin.325i
sponzor E30.cz
Příspěvky: 347
Registrován: 05. 03. 2008 20:06
Bydliště: Zálší-Východní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin.325i » 05. 02. 2009 20:43

tak jsem vyzkousel 2 dalsi civky,dela to porad to samy,nehazi jiskru,zapojeni kabelu jsem kontroloval,podle me by to melo byt v poradku

nemuze byt problem v rozdelovaci ? ten byl venku a rozdelanej,ale pri montazi se snad na tom nic zkurvit neda,mel docela dost opaleny kontakdy ale na predchozim aute bezel

nenapada nekoho neco ?
BMW e30 335i coupe plast- EX :(
BMW e30 324d chrom
BMW e36 320i

tel. +420731103069

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 05. 02. 2009 20:48

Martin.325i píše:tak jsem vyzkousel 2 dalsi civky,dela to porad to samy,nehazi jiskru,zapojeni kabelu jsem kontroloval,podle me by to melo byt v poradku

nemuze byt problem v rozdelovaci ? ten byl venku a rozdelanej,ale pri montazi se snad na tom nic zkurvit neda,mel docela dost opaleny kontakdy ale na predchozim aute bezel

nenapada nekoho neco ?
A jdou na mínusovým přívodu k cívce pulsy, když se točí motor se zapnutým zapalováním?

ŘJ třeba nemusí dostávat informaci o poloze klikovky, např. kvůli nezapojenýmu čidlu nebo přerušenýmu vedení k němu, pak samozřejmě nejdou pulsy na cívku...

.

Uživatelský avatar
Martin.325i
sponzor E30.cz
Příspěvky: 347
Registrován: 05. 03. 2008 20:06
Bydliště: Zálší-Východní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin.325i » 05. 02. 2009 22:12

ano,pri otoceni klicku do polohy startovani jde do civky proud,to uz jsme vyzkouseli,cidlo na polohu klikovky by melo byt zapojene,to jsem dnes kontroloval

doufam ze sem na nic nezapomel,bude to zas nejaka prkotina jako vzdycky :roll:
BMW e30 335i coupe plast- EX :(
BMW e30 324d chrom
BMW e36 320i

tel. +420731103069

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 05. 02. 2009 22:34

Martin.325i píše:ano,pri otoceni klicku do polohy startovani jde do civky proud,to uz jsme vyzkouseli,cidlo na polohu klikovky by melo byt zapojene,to jsem dnes kontroloval

doufam ze sem na nic nezapomel,bude to zas nejaka prkotina jako vzdycky :roll:
Aha, takže jestli jdou pulsy do primáru cívky pořád nevíš...?

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 05. 02. 2009 22:43

Martin.325i píše:ano,pri otoceni klicku do polohy startovani jde do civky proud,to uz jsme vyzkouseli,cidlo na polohu klikovky by melo byt zapojene,to jsem dnes kontroloval

doufam ze sem na nic nezapomel,bude to zas nejaka prkotina jako vzdycky :roll:
Hele nemohl sis poplést ty dva konektory co jsou vedle sebe na té liště u vstřiků :idea:
Jeden konektor slouží pro čidlo kliky a druhé pro kontrolu šesté svíčky.
Bohužel tyto dva konektory se dají prohodit :idea:

Uživatelský avatar
Martin.325i
sponzor E30.cz
Příspěvky: 347
Registrován: 05. 03. 2008 20:06
Bydliště: Zálší-Východní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin.325i » 07. 02. 2009 18:03

prohozeni tech dvou konektoru jsem dnes kontroloval,jsou dobre,byl u me jeden znamy a dival se na to,řikal ze by to mohla delat spatna ŘJ.
BMW e30 335i coupe plast- EX :(
BMW e30 324d chrom
BMW e36 320i

tel. +420731103069

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 02. 2009 18:10

Martin.325i píše:prohozeni tech dvou konektoru jsem dnes kontroloval,jsou dobre,byl u me jeden znamy a dival se na to,řikal ze by to mohla delat spatna ŘJ.
Jo, mohla.

Třeba z nějakýho důvodu nedává ty pulsy na mínus VN cívky, o kterých tě tu už počtvrtý píšu a který sis doteď nezměřil....

:roll:

Uživatelský avatar
Martin.325i
sponzor E30.cz
Příspěvky: 347
Registrován: 05. 03. 2008 20:06
Bydliště: Zálší-Východní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin.325i » 08. 02. 2009 10:13

kamarad to promeroval a rikal ze by to melo byt dobre,ukazoval jsem mu co jsi mi psal.Zkusim sehnat tu ŘJ a vyzkouset to
BMW e30 335i coupe plast- EX :(
BMW e30 324d chrom
BMW e36 320i

tel. +420731103069

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 08. 02. 2009 10:18

Martin.325i píše:kamarad to promeroval a rikal ze by to melo byt dobre,ukazoval jsem mu co jsi mi psal.Zkusim sehnat tu ŘJ a vyzkouset to
Sice nevím, jak to proměřoval, ale hodně lidí to změří tak, že při zapnutým zapalování ťukne voltmetrem na svorku 15 VN cívky a kostru auta. Vidí cca 12,6 V a "...hotovo, je to v pořádku...."

Jestli ale jdou pulsy na svorku 1, nutný k napájení primáru VN cívky, to už neřeší.

Nebylo to náhodou zrovna takhle...?

:?:

Uživatelský avatar
Martin.325i
sponzor E30.cz
Příspěvky: 347
Registrován: 05. 03. 2008 20:06
Bydliště: Zálší-Východní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin.325i » 08. 02. 2009 10:26

Myslim ze neco podobneho tam vyvadel,a tech 1,26 se mu tam opravdu ukázalo.Ale pro me je elektrika spanelska vesnice :roll: byla by nejaka rada jak to zjistit jestli to tam jde dobre ?diky
BMW e30 335i coupe plast- EX :(
BMW e30 324d chrom
BMW e36 320i

tel. +420731103069

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 08. 02. 2009 10:31

Martin.325i píše:Myslim ze neco podobneho tam vyvadel,a tech 1,26 se mu tam opravdu ukázalo.Ale pro me je elektrika spanelska vesnice :roll: byla by nejaka rada jak to zjistit jestli to tam jde dobre ?diky
Takže jsem se nejpíš nesplet....
----

Na svorku 1 musí jít pulsy během otáčení motoru, to už jsem napsal 05. 02. 2009 21:48 .
Jinak do primáru VN cívky nic nejde a jiskru nedá.

Takže měřit napětí 1 a 15 při otáčení motorem, musí tam být vidět chvílemi napětí....

:!:

Odpovědět