Jak se jezdi bokem s M3??? :)

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Jak se jezdi bokem s M3??? :)

Příspěvek od GeRoX » 17. 06. 2004 16:54

pokud to chcete vedet tak kliknete na prvni banner zhora na strance... 8)

http://users.pandora.be/wintersport/roads/
Obrázek

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 17. 06. 2004 16:58

To uz jsem, mam pocit, nekde videl jako soucast vetsiho videa.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 17. 06. 2004 17:02

je to mozny...ale kazdopadne to protahuje velice hezky bez kmitani zadku.. 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
M3maniac
Příspěvky: 572
Registrován: 25. 03. 2004 01:07

Příspěvek od M3maniac » 17. 06. 2004 21:51

kdo umí ten umí.... :D
M3 (e46) Hartge :-)

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 17. 06. 2004 22:14

M3maniac píše:kdo umí ten umí.... :D
taky sem to zkousel:) moc to neslo :(
to je to ze si tady clovek prohlidne video kde profesionl v M3 s betonovym podvozkem driftuje, tak si rekne: hooo tyve du to taky zkusit a sedne do svy 25 let stary kraxny s puvodnima tlumicama a perama a pak se divi proc se mu to malem prevratilo na strechu :lol:
----------------------:)

Uživatelský avatar
tomashv
Příspěvky: 163
Registrován: 16. 06. 2004 15:25
Bydliště: jizni Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomashv » 17. 06. 2004 22:15

No mozna to tady vsem harcovnikum na foru prijde normalka, ale ja teda cumim, ptz mu ta prdel vubec nelita... ten to teda musi mit hodne v ruce/noze... :shock: :twisted:
318iS

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 17. 06. 2004 22:23

Normálka ne ? :twisted:
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 17. 06. 2004 23:08

Za mokra je to docela jine nez na suchu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 18. 06. 2004 09:43

ja bych to videl na lehce zatazenou rucku a na konstantni otacky...
Obrázek

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 18. 06. 2004 09:54

GeRoX píše:ja bych to videl na lehce zatazenou rucku a na konstantni otacky...
Ručka proč?
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 18. 06. 2004 09:58

aby zadni kola byla zaroven brzdena a pohanena...rikam jen lehce...tim dosahnes toho ze ta prdel nekmita...

...konstantni drift se podle me dela prave tim ze ty kola nehrabou vic nez je treba ... kdyz hrabou vic tak to pretocis kdyz min tak se ti to srovna...

...anebo mit hodne velkej vykon aby jsi se mohl hrat s plynem a to kmitani korigovat tak ale to uz je hodne o zkusenostech...

...jakmile ti zacnou hrabat kola otacky jdou vejs a vejs...kdyz lehce uberes plyn tak ztratis vykon a srovna se to takhle muzes drzet plnej ale rucka ti zamezi tomu aby otacky vylitli nahoru...

...to je muj nazor... 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 18. 06. 2004 10:09

GeRoX píše:aby zadni kola byla zaroven brzdena a pohanena...rikam jen lehce...tim dosahnes toho ze ta prdel nekmita...

...konstantni drift se podle me dela prave tim ze ty kola nehrabou vic nez je treba ... kdyz hrabou vic tak to pretocis kdyz min tak se ti to srovna...

...anebo mit hodne velkej vykon aby jsi se mohl hrat s plynem a to kmitani korigovat tak ale to uz je hodne o zkusenostech...

...jakmile ti zacnou hrabat kola otacky jdou vejs a vejs...kdyz lehce uberes plyn tak ztratis vykon a srovna se to takhle muzes drzet plnej ale rucka ti zamezi tomu aby otacky vylitli nahoru...

...to je muj nazor... 8)
to je pekna blbost.. zkousels to nekdy? ja jo a i na my 100konovy káře se da plynulej drift udelat pouze lehkym hranim volantu a plynu.. nerikam ze to umim drzet 10 vterin v pevnym driftu jenze taky nesem zadnej profik a nemam na to auto ae umim se tomu priblizit.. dela se to tak ze pred zatackou tam das dvojku, jak zacnes zatacet tak prudce pridas plyn, muzes jeste trosku skubnout volantem do smeru zatacky ae jen trosku a hned zacit davat kontra a davkovat plyn podle toho co auto dela proste pridavat ubirat a volantem se snazit trosku korigovat a pak je to samozrejme o cviku a umeni a v mym pripade i o stesti :) pokud se ti to zacne pretacet moc tak pustit plyn uplne nebo vyslapnout spojku.. nema cenu davat volantem maximalni kontra ae jen trosku a pak uz se modlit at se to chytne :)

taky mi neni jasny proc zaroven kola pohanet a brzdit to je podle me kurveni auta
----------------------:)

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 18. 06. 2004 10:12

taky nazor... 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Fil
Příspěvky: 625
Registrován: 17. 02. 2003 14:48
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fil » 18. 06. 2004 10:14

:roll: ...... no nevim......, stačí trocha silnější auto a reguluješ jen plynem,základem je dobrej nájezd(odhad rychlosti jak tam vletět a pod) pak je to hra spojky¨- plynu- brzdy...... o ruční nic nevím, možná pro začáteční smyk,možná by to šlo trocha dobržďovat, ale to sem nezkoušel, navíc kdybys povolil plyn, tak se rachlejš vrátíš do lajny, než když budeš ryskovat ustřelení zadku pod plynem a ruční do toho..... no nevim.. .. :roll:
2and: proč ne plnej rejd?....to nechápu já ho používám docela často, sece čék čumídbočníma okýnkama kam jede ale vo tom to je.......
jo a s tím podřazováním... jasny to jde, ale když jedeš na vytočenou trojku , tak když dáš za dva tak končíš na omezovaču a a seš v řiti, ....přáliš brutální zpomalení, ktery budeš jen těžce rozdejchávat, stačí i pohrát se spojkou a na plnou trojku letíš bokem napřed....
to mi připomíná , že ji chci příští tejden měnit..... 8)
:mrgreen:......Čára není zeď !......:wink:

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 18. 06. 2004 10:26

Na pristim cernaku bych vam mohl ukazat video Tiff Needell - Burning rubber... Fakt pekny a je to vlastne takovej "navod", jak na to. Ukazuje to tam s predohrabem, zadohrabem i ctyrkolkou...
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 18. 06. 2004 10:31

Fil píše:
2and: proč ne plnej rejd?....to nechápu já ho používám docela často, sece čék čumídbočníma okýnkama kam jede ale vo tom to je.......
mluvim o situaci kdy se ti ta kara zacne pretacet a pokud das plnej rejt na kontra tak to votocis zatimco pokud das mirnej tak se ti to muze chytnout zpatky a pak to musis srovnat
..nesem si jistej eci nekecam blbost v tomhle..vychazim ze svych zkusenosti kdy me plnej kontra rejt akorat otocil auto a kdyz sem dal jen trosku a bez spojky tak se jeste chytlo zpatky a slo to srovnat..a plati to pouze v pocatku pretaceni.jakmile se me auto pretoci tak ze jedu dvermi tak uz ho proste nesrovnam.. aci to neumim nebo na to nemam vhodny auto ae ani drifty ktery delam takovy ty dlouhy a plynuly nikdy nedelam ze bych jel dverma napred..proste jedu tak v uhlu 45 stupnu..
neco jinyho je ve meste v pravotocivy zatacce tam si jizdu dverma napred (90 stupnu) vychutnavam běžně 8) :twisted:
ae tam de o to ze je tam jeden moment kdy to das naplno a behem chvilky (1 nebo 2 vteriny) se srovnas zpatky nebo udelas drift druhyma dverma napred.. zatimco ty dlouhy a plynuly drifty (5 - 10 vterin) delam pouze pod uhlem max 45 stupnu..myslim ze to jinak ani nejde
----------------------:)

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 18. 06. 2004 10:38

Fil píše:... základem je dobrej nájezd(odhad rychlosti jak tam vletět a pod) ...
Na tom videu se o najezdu neda moc mluvit, spis to bude zalezitost mokreho asfaltu a hlavne dostatek PS, resp. dostatecny prebytek PS :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 18. 06. 2004 10:49

Francis píše:
Fil píše:... základem je dobrej nájezd(odhad rychlosti jak tam vletět a pod) ...
Na tom videu se o najezdu neda moc mluvit, spis to bude zalezitost mokreho asfaltu a hlavne dostatek PS, resp. dostatecny prebytek PS :-)
najezd potreba neni :) staci to utrhnout :)
----------------------:)

Uživatelský avatar
Fil
Příspěvky: 625
Registrován: 17. 02. 2003 14:48
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fil » 18. 06. 2004 11:13

2Francis tak se mrkni znova, a hlavně sem mluvil o tom, že když tam vletí ve 200stovce, tak asi moc nestočí, takže nájezd je nesmírně důležitej, je to o skušenosti (neříkám že sem nějakej mistr, ale baví mě to a zkouším to a snažím se, když vidím ty ťamany, jak jedou drift chalange a takovy ty šou a tak...no ani po kotníky jim nesahám... :)
2And otrhnout je to možnost, ale ja vyznávám plynulejší záležitosti, někdy to ovšem nejde jinak... a co se týče nájezdu.... to zas jednou plácls blbost...
:mrgreen:......Čára není zeď !......:wink:

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 18. 06. 2004 11:21

to Fil: no aci kazdej myslime NAJEZD v jinym slova smyslu :wink:
ae i plynulej drift musis na zacatku utrhnout.. pokud na to pudes plynule tak se ti to pretoci a nerikej ze ne :!:
kdyz sem zacinal tak sem taky zkousel udelat to plynule bez utrhnuti ae proste to nejde! jel sem do zatacky a furt pridaval plyn a furt to nechtelo zacit driftovat tak sem ece vic pridaval az se to pretocilo uplne a uz s tim neslo nic delat a koncilo to hodinama.. a to pokazde..
pak sem prisel na to ze je potreba tomu dat velkej impuls a utrhnout to (je to patrne i na tom videu) a pak uz to jen korigovat a udrzovat :wink:
----------------------:)

Odpovědět