
http://users.pandora.be/wintersport/roads/
taky sem to zkousel:) moc to nesloM3maniac píše:kdo umí ten umí....
to je pekna blbost.. zkousels to nekdy? ja jo a i na my 100konovy káře se da plynulej drift udelat pouze lehkym hranim volantu a plynu.. nerikam ze to umim drzet 10 vterin v pevnym driftu jenze taky nesem zadnej profik a nemam na to auto ae umim se tomu priblizit.. dela se to tak ze pred zatackou tam das dvojku, jak zacnes zatacet tak prudce pridas plyn, muzes jeste trosku skubnout volantem do smeru zatacky ae jen trosku a hned zacit davat kontra a davkovat plyn podle toho co auto dela proste pridavat ubirat a volantem se snazit trosku korigovat a pak je to samozrejme o cviku a umeni a v mym pripade i o stestiGeRoX píše:aby zadni kola byla zaroven brzdena a pohanena...rikam jen lehce...tim dosahnes toho ze ta prdel nekmita...
...konstantni drift se podle me dela prave tim ze ty kola nehrabou vic nez je treba ... kdyz hrabou vic tak to pretocis kdyz min tak se ti to srovna...
...anebo mit hodne velkej vykon aby jsi se mohl hrat s plynem a to kmitani korigovat tak ale to uz je hodne o zkusenostech...
...jakmile ti zacnou hrabat kola otacky jdou vejs a vejs...kdyz lehce uberes plyn tak ztratis vykon a srovna se to takhle muzes drzet plnej ale rucka ti zamezi tomu aby otacky vylitli nahoru...
...to je muj nazor...
mluvim o situaci kdy se ti ta kara zacne pretacet a pokud das plnej rejt na kontra tak to votocis zatimco pokud das mirnej tak se ti to muze chytnout zpatky a pak to musis srovnatFil píše:
2and: proč ne plnej rejd?....to nechápu já ho používám docela často, sece čék čumídbočníma okýnkama kam jede ale vo tom to je.......
Na tom videu se o najezdu neda moc mluvit, spis to bude zalezitost mokreho asfaltu a hlavne dostatek PS, resp. dostatecny prebytek PSFil píše:... základem je dobrej nájezd(odhad rychlosti jak tam vletět a pod) ...